mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,578 views

Mikki

Posts: 833

#341 • • Mikki
Voe ku uskaltaisin.. Pidän yhestä tytöstä paljon, mutta...

OIVOI! Miksi olen näin UJO!!! *nyyh*

(ehkä jonain päivänä voin vastata sit tähänkin kysymykseen kunnolla)

--
Names are for friends, so I dont need one.

sts

Posts: 7,969

#342 • • sts Sama pyynti aitta!

Usva, 10.4.2005 10:32:
Mä en ole viellä löytänyt ketään, kun olen vasta v.2004 kesä-heinäkuun vaihteesta alkaen alkanut etsimään ja mä käytän lähinnä nettiä esim. eri foorumit, keskustelut, sähkiksen, mesen, chatin, treffi- ja ystävä ilmoituksien yms. kautta.
Muuten miten löydän esim. Lahdesta ja HKIstä yms. paikoista lesbo/bi-baareja ja muita paikkoja joista voisi löytää naisia jotka ovat joko bi- tai lesbohenkisiä?

Usva



HKI: DTM, HERCULES, CON HOMBRES, KARHU (joista jälkimmäiset on pääsääntöisesti homomestoja mutta siellä käy myös lesboja)
zari

Posts: 716

#343 • • Edited zari Team Tamppaajat
Ekan kerran nähtiin n. 2-3 vuotta sit kun raksu oli tuomaroimassa meidän jalkkispelejä. Jo silloin kiinnitin huomioni ko. tyyppiin ja peliin keskittyminen oli toisinaan aika hankalaa *nauru*
Ja nyt reilu 6kk sitten bongasin samaisen tyypin netistä ja alettiin vaihtaa viestejä puolin ja toisin.
En aluks edes tajunnu et tyyppi on juurikin tämä sama ihana jalkkistuomari kunnes sitten jonkun ajan päästä yhdistelin erinäisiä asioita ja hoksasin asian *nauru* *sydän* *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

meow

Posts: 1,170

#344 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
mun kotoa sen löysin..ja sinne se sit jäikin.

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Elmiira

Posts: 1,446

#345 • • Elmiira
Oulun Edenistä, Paradise bileistä, uima-altaasta *sydän*

Ja tais asiaan olla osuutta eräällä pikku amorillakin *vink*
enhän mie ois siellä ketään muuten huomannu,
kun niin fiiliksissä vain haahuilin yksikseni ympäriinsä *plur*

No onneksi mut vietiin melkein väkisin vesiliukumäkeen ja
porealtaaseen jne*nauru* Se oli menoa sen jälkeen...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Funktion

Posts: 1,720

#346 • • Funktion over 9000
Aivan täysin sattuman kautta.. Eräänä perjantai alkuiltana oltiin kaverilla alottelemassa ja päätettiin että ei mennäkään baariin vaan jäädään sinne pitään bileet.. Muutaman kaverin pyysin paikalle, jotka sitten pyysi jotain puolituttujansa käymään. Jotka sitten taas pyysivät jotain puolituttujansa paikalle, ja seuraava muistikuva on Nokialta jostain talosta "jatkoilta" juttelemassa rappusten alla nykyisen tyttöystäväni kanssa... Ja tästä on aikaa reilu vuosi.... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

serotonot

Posts: 3,137

#347 • • Edited serotonot Paul Easy
edit: ei mitää enää...jone oliki valovuosia edellä :(
Sallakat

Posts: 2,220

#348 • • Sallakat jungle, baby !
kerran eräiden kemujen jatkoilla tutustuttiin, eikä olla oltu neljään vuoteen erossa toisistamme yhtään.*plur*
krispis

Posts: 1,020

#349 • • krispis Huhuu
aika uus juttu on *blush*.. rosessa hymyiltiin ja se tuli sattumalta samoille jatkoille *plur*
Temazepam

Posts: 246

#350 • • Temazepam Forever N00B
Eräässä miitissä tavattiin, kun samalla kanavalla oleskellaan, ja asia vakavoitui kun muutin toiselle paikkakunnalle pari vkoa myöhemmin... Se oli aika ota(t) tai jätä(t) -tilanne *nauru*
Kohta vuos täynnä *sydän*

--
-Your Lordy Mistress-

Sirppu

Posts: 685

#351 • • Sirppu
edellinen oli pileistä..*hymy* ja sitä edellinen netistä.. rohkea olen jo*taputapu*
Kianoni

Posts: 357

#352 • • Kianoni pomputtaako?
ei löydy niin ei löydy
Birgie

Posts: 1,311

#353 • • Birgie Kikati
Kolme kerrosta ylempää. *sydän*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

meisi

Posts: 327

#354 • • meisi maiu naki
Kaupungilla törmäsin. Tosin oli kaverin kaveri ja oli sit helppo lähtee tutustuun.
Vuosi yhteiseloa kohta takana *sydän*
Don Japa

Posts: 290

#356 • • Don Japa The Setämies
Hesarilla se poukkoili moikkaan frendiä samassa seurueessa.

Töitä piti tehdä että sai sen huomaamaan/muistamaan mut, mutta lopussa kiitos seisoi... tai itse asiassa istuutui syliini suutelemaan *sydän**sydän* *pus*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#357 • • RantaPalleroinen
juhannus 2003 @ tammisaari

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

e-z

Posts: 76

#359 • • e-z Uhu
intrnetistä!
Daverian

Posts: 491

#360 • • Daverian
Kaverin näin kaupungilla ja menin sitä moikkaamaan ja sitten kyseinen tyttönen oli siinä samassa seurueessa. Ja sitten siitä sellanen viikko niin mentiin treffeille.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*