mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,508 views

Dj_Johanna

Posts: 55

#301 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
nykyiseni löysin baarista...ei oltu nähty pitkään aikaan ja sitte nähtiin ja juteltiin melki koko ilta...sitten jatkoille sen kämpälle ja siitä se sitten lähti...juteltiin yöllä 1:stä seuraavaan päivään kello 4:än...sitte olin yhden yön kotona ja sitte oon ollu sen tykönä siitä lähtien...eli joku 4 viikkoo.... *nauru* oon tuntenu Tompan jo joku 5 vuotta dj-hommien kautta ja se on ollu mun yks opettaja sillon ku mä oon aloitellu... *hymy*

--
*Dj_Johanna*

Maihku

Posts: 1,186

#302 • • Maihku neiti hankala
hmmm,enpä nyt oikein tiedä mistä nyt ihan virallisesti löysin ku oltiin moimoi-tuttuja oltu jo koko kesä,mut jossain vaihees se vaan tupsahti mun viekkuun*hih**plur*
W

Posts: 1,049

#303 • • W
Netistä *vink*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#304 • • Aziz Combat Fighter
Nykynen kulta on itseasiassa Klubituksesta. Ikinä en ois arvannu :)

*sydän*
mia-ow

Posts: 387

#305 • • mia-ow Mörrimöykky
Kermasta. *sydän*
Femi

Posts: 651

#306 • • Femi
Saman kaupungin (kaupungin, jossa kaikki tuntee kaikki jotain kautta) asukkeja, mutta vasta toissa vuonna törmättiin. Samoilla jatkoilla pari kertaa, toisella kertaa sohva jaettiin ja siitä se sitten lähti.
Tehokkain tapa tavata se joku on vannoa itselleen pysyvänsä erossa vastakkaisesta sukupuolesta. Olin niin kovasti päättänyt...mutta minkäs sille saattoi kun se sielunkumppani tupsahti siihen ja pani pään pyörälle. *blush*
rjv

Posts: 731

#307 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Tuli samalle luokalle lukiossa. Tosin siinä välissä ehti mennä neljä vuotta ennen ku tapahtu jotain hassua.
rainbow

Posts: 185

#308 • • rainbow the inner light
" Tehokkain tapa tavata se joku on vannoa itselleen pysyvänsä erossa vastakkaisesta sukupuolesta. Olin niin kovasti päättänyt...mutta minkäs sille saattoi kun se sielunkumppani tupsahti siihen ja pani pään pyörälle. *blush* "

Hehee, olet aivan oikeassa! Löysin omani just kun olin päättänyt että nyt ei seurustelua ainakaan vuoteen (olin ollu sinkkuna vasta 2 kk) mutta siinä se sitten oli.. ei voinut vastustaa kiusausta! *sydän* ja nyt meilläkin on yhteinen pikkukisu. *plur*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Femi

Posts: 651

#309 • • Femi
"Tämäkin pätee vain naisilla. Ehkä jopa vain menevillä naisilla, ei niillä ujoilla."

En allekirjoita. Kyse ei oo ulkonäöstä yms, vaan siitä että se tapahtuu, mitä niin kovasti on halunnut tapahtuvan, mutta vasta sitten kun päästä siitä irti, ehkä unohtaakin sen asian.
suskaya

Posts: 1

#310 • • suskaya
kaverin uudenvuoden pippaloissa 2003...*sydän*
typo

Posts: 685

#311 • • typo Testaaja
Maailman epätodennäköisimmillä synttäreillä, jotka järjestin kämpässäni yhdessä tuntemattoman tytön ja kummankin kaveriporukan kanssa.

.pi.

--
.psychedelicious.

Narya

Posts: 166

#313 • • Narya Kuolema
Ravintola Hiidestä Nummelassa Vappuaattona 2003 *sydän*

--
Sekavuuden Ammattilainen

pinkie_

Posts: 138

#314 • • pinkie_
Yöbussista *iihhih*
koo

Posts: 379

#315 • • koo
Synchronicity 2003
*sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Backstagella on paratiisi.

extramppa

Posts: 217

#316 • • extramppa hengailija
Tapasin poikaystäväni ekan kerran, kun kävelin heille ovesta sisään kavereideni mukana. Viikonloppu vietettiin samoissa ympyröissä ja viikko sen jälkeen seurusteltiin. Nyt ollaan oltu yhdessä yli 2,5v! *pihkassa* Tän täytyi olla kohtaloa!*joo*
Avatar
#317 • • RINY Guest
Ekan kerran taidettiin tavata joskus ala-asteella kolmannen luokan ekana päivänä. *nauru* Kyl se irkki tekee ihmeitä. *vink*
placiq

Posts: 1,260

#318 • • placiq Jorkki
Jossain Tullikamarin kemuissa, nelisen vuotta sitten..
larna

Posts: 105

#319 • • larna
kahvilasta se mut löysi... mut eipä ollut pitkä säätö, lopetin itse jo kuukauden kuluttua ku en tuntenu että se olis ollu "Se oikea"..*hymy*
Ajattelin että parempi lopettaa ajoissa ennenku oon kaulaani myöten epäonnistuneen suhteen kiemuroihin sotkeutunu *iloinen**nauru*
micqo

Posts: 1,094

#320 • • micqo
Discosta joskus luvulla jotain....olin silloin 17...hui!
Ei uskalla laskea,jokatapauksessa...kauan,kauan sitten. *joo* *hih*