mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,504 views

ezzy

Posts: 8,060

#321 • • ezzy Droid-pappa

typo:
Maailman epätodennäköisimmillä synttäreillä, jotka järjestin kämpässäni yhdessä tuntemattoman tytön ja kummankin kaveriporukan kanssa.

.pi.



*sydän*
John

Posts: 1,384

#322 • • John Lauma
Viime vuoden DBTL-fansujen aamujatkot, ja seuraavaksi Paviaanissa (tulis jo se kesä)!

--
Fancy some cheese, Gromit?

typo

Posts: 685

#323 • • Edited typo Testaaja

larna:
Ajattelin että parempi lopettaa ajoissa ennenku oon kaulaani myöten epäonnistuneen suhteen kiemuroihin sotkeutunu *iloinen**nauru*



Hyvä asenne. Oikeasti. Reiluinta kaikille noin.

.pi.

--
.psychedelicious.

wiper

Posts: 254

#324 • • wiper
Ex;ä löyty kotiovelta, kun sammuu pötkädin erottajan memphisiin ja poke heitti ulos, muistin kyllä kiittää pokea seuraavalla kerralla.

Himaan dallailin ja nainenhan se siinä kotiovella istuskeli, sen verran olin jo selvinnyt,että puhumaan pysty ja pyysin punkulle.
Freja

Posts: 8,775

#325 • • Freja Sihteeri
Kavereiden kanssa kruisailtiin ja kerran se kihlattuni sitten haettiin mukaan ja se istui takapenkille seurakseni *sydän* ei kyllä ollut rakkautta ensisilmäyksellä, tajusin että olen ihastunut rakkaaseeni jotain puoli vuotta myöhemmin *pus*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AndyE

Posts: 129

#327 • • AndyE
siis löysin minkä?

*lohduttel*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

LactoPhilus

Posts: 268

#328 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
nykyisen exäni/kihlattuni löysin EVERISTÄ premistä, kännissä ku käki ja tyttö tuli pyytämään numeroa, ja sitten aamun tunneilla valutessani kotiin päin tekstasin sille ja siitä se sitten lähti, melkein 4 vuoden yhteiselo.. vieläkin kavereita.
Turan Palloseura

Posts: 562

#329 • • Turan Palloseura LU

BioPhilus, 30.3.2005 18:19:
nykyisen exäni/kihlattuni löysin EVERISTÄ premistä, kännissä ku käki ja tyttö tuli pyytämään numeroa, ja sitten aamun tunneilla valutessani kotiin päin tekstasin sille ja siitä se sitten lähti, melkein 4 vuoden yhteiselo.. vieläkin kavereita.



ole hyvä.
LactoPhilus

Posts: 268

#330 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -

turan, 30.3.2005 18:29:
---
BioPhilus, 30.3.2005 18:19:
nykyisen exäni/kihlattuni löysin EVERISTÄ premistä, kännissä ku käki ja tyttö tuli pyytämään numeroa, ja sitten aamun tunneilla valutessani kotiin päin tekstasin sille ja siitä se sitten lähti, melkein 4 vuoden yhteiselo.. vieläkin kavereita.

---


ole hyvä.




*vink* tänk juu!
Avatar
#331 • • Kirsikka Guest


BioPhilus
--
nykyisen exäni/kihlattuni löysin EVERISTÄ premistä,
--



Mäkin taisin nähdä nykyisen avopuolisoni ekan kerran Evereissä :) Oi niitä aikoja... *nauru*
Madda

Posts: 650

#332 • • Edited Madda ice-angel
Mä näin mun miehen ekan kerran Kermassa, yhtenä perjantaina vuosi sitten tammikuussa ja luulin sitä homoksi.(Iha helvetin komeaksi homoksi).
Silloin ei kuitenkaan viel mitään tapahtunut ja nähtiin seuraavan kerran DTM:n loungessa seuraavana sunnuntaina ja mentiin maanantaina sitten leffaan. Sekin oli tarkoitus tehdä kaverimielessä, mutta tiistaina sit suudeltiin ja joo, siitä se lähti..*sydän*
Ylämäkiä ja alamäkiä on ollut, mutta kaikesta ollaan selvitty..
*pihkassa*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#333 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihan ekan kerran tapasin ton mun murun reilu vuosi sitten uudenvuoden Illuissa! Silloin ei montaa sanaa vaihdettu, mutta esiteltiin itsemme. Talvi meni niin että joskus nähtiin bileissä. Kevät pidettiin tiiviisti yhteyttä. Kesällä kun molemmat muuttivat Helsinkiin, piti tapahtua jotain, mut sit kauheen säädön kautta, mikään ei mennytkään niinkuin piti..*uuh*

Mutta sitten kaiken maailman tapahtumien ja sattumien kautta tossa tammikuun alussa vihdoin ryhdistäydyttiin ja tajuttiin, et mehän ollaan kuin luodut toisillemme! *sydän* Pian 3 kk ihanaa yhdessä oloa takana ja vielä tuhansia kuukausia edessä! *plur* *pihkassa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

TanyaK

Posts: 745

#334 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Joku oli tuonut yks aamu korin..siis kaljakorin (ja sekin oli tyhjä) jonka vieressä nökötti sellanen puliukko. Otin sen sitten sisälle ja pesin ja siitä lähtien se on tossa vieressä kököttänyt..hmm..joo..noin se vissiin meni
embie

Posts: 531

#335 • • embie Shwoopsie poo
Minut löydettiin punaiselta ruotsinlaivalta kahta päivää vaille tasan 2 vuotta sitten...*sydän*
Lallu

Posts: 356

#336 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Ekan kerran näin noin vuos sitten jossain kotipippaloissa ja sen jälkeen sattumalta viime kesän Konemetsässä! Kummallisten sattumien vuoksi päädyin sit 3.12 Rushien jälkeen jatkoille kyseisen ihanuuden ja kaverin kanssa! Kaikki tapahtu ihan vahingossa, mut onneks lähdin!!!!

Dynamia*sydän*
Avatar
#337 • • Usva Guest
Mä en ole viellä löytänyt ketään, kun olen vasta v.2004 kesä-heinäkuun vaihteesta alkaen alkanut etsimään ja mä käytän lähinnä nettiä esim. eri foorumit, keskustelut, sähkiksen, mesen, chatin, treffi- ja ystävä ilmoituksien yms. kautta.
Muuten miten löydän esim. Lahdesta ja HKIstä yms. paikoista lesbo/bi-baareja ja muita paikkoja joista voisi löytää naisia jotka ovat joko bi- tai lesbohenkisiä?

Usva
joun

Posts: 425

#338 • • joun People want to be needed
Netistä tuo entinen löytyi. Sekin niin vahingossa. Oli lähettäny vahingos väärään sähköpostiosotteeseen viestin, ja siitä sit alkoi meidän mailikaveruus. Meni puolisen vuotta ja sit ruvettiin iha kirjottelee kirjeitse ja nähtiinkin. Tokalla kerralla ku nähtiin, se jätti poikaystävänsä ja ruvettiin miettii meidän välistä suhdetta. Kaks ja puol vuotta myöhemmin itse mokasin ja päästin sen menee *uuh* Kai mä jotain opinkin, kunpa se olis vaatinu vähemmän *grr*

*lohduttel*

--
Im happy only when Im busy

Jone

Posts: 8,258

#339 • • Jone Archibald Haddock

Keeerin, 2.4.2005 14:45:
Pian 3 kk ihanaa yhdessä oloa takana ja vielä tuhansia kuukausia edessä! *plur* *pihkassa*



Onneksi olkoon ja pitkää ikää. Kuinkas monta sataa vuotta oot ajatellut elää jos on vielä tuhansia kuukausia edessä?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#340 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 10.4.2005 11:43:
---
Keeerin, 2.4.2005 14:45:
Pian 3 kk ihanaa yhdessä oloa takana ja vielä tuhansia kuukausia edessä! *plur* *pihkassa*

---


Onneksi olkoon ja pitkää ikää. Kuinkas monta sataa vuotta oot ajatellut elää jos on vielä tuhansia kuukausia edessä?


kai toi on ajateltu siten, että haudataan vierekkäin, jolloin yhdessä "oleminen" jatkuu edelleen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis