mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,594 views

ottonivus

Posts: 148

#141 • • ottonivus Random juippi
työpaikalla romanssi roihahti ja sitä on jatkunut about neljä vuotta*pihkassa*

--
\"anna mennä\"

Saara

Posts: 1,954

#142 • • Saara #2970

Dementation:
---
Juhgu:
Eihän me suomalaiset muuten tuntemattomille uskalleta puhua.

---


Mistäköhän mä sit oon kotoisin... *ding*



Turusta :DD

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#143 • • astaroth Guest

Juhgu:
Eihän me suomalaiset muuten tuntemattomille uskalleta puhua.
---
Dementation:
Mistäköhän mä sit oon kotoisin... *ding*
---
Saara:
Turusta :DD


*nauru*
Dives

Posts: 536

#144 • • Dives I see the light
tupsahti syliin yks päivä ja sanoi että haluaisi että hieron paikoista jotka eivät ole soveliaita seurassa, no se alko alaselästä ja pääty muutaman päivän aikan muualle.. hyvin outo tapaus.. :D koitan vieläkin saada selkoa että mitä V*ttua tapahtu :D kohta 1kk :D
gluester

Posts: 523

#145 • • gluester Further

ottonivus:
työpaikalla romanssi roihahti ja sitä on jatkunut about neljä vuotta*pihkassa*



Oon kuullut tollasta tapahtuvan... *nauru*. Itsekin sen kokeneena o//
Spaciiba

Posts: 20

#146 • • Spaciiba
Skinnarilan kuuluisista FinnHitseistä (on ne kuuluisat, telkkuunki päässy!) *nauru*. Lupasin tarjota aamupalan. *hih*
FAIRI

Posts: 558

#147 • • FAIRI
hassun näkönen pikkuihminen tuli samaan tilaan tatuointi messuilla höpöttämään kuinka oli naulalla yrittäny lävistää korvaansa.. sen jälkeen tuijottelin aina kun kaveri meni ohi.. :) *iloinen* ja tuijotan edelleen.

[muokattu 20.7.2004 14:56]

[muokattu 14.8.2004 07:31]

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

rec

Posts: 2,923

#148 • • rec
Paikkana, mistä tyttöystävän löysin / tämä löysi minut oli suorastaan karmiva vannoutuneen HARDSTYLERin imagolle.

Lupauduttuani viimeistä kertaa lähteväni (3. kerta ja VIIMEINEN ikinä!!!) Hallmarkiin tapasin parhaimman kaverini kautta tämän söpön tyttösen, jonka seurauksesta n. puolitoista kuukautta tämän tapaamisen jälkeen olemme seurustelleet... ja seurustelemme vieläkin..! *hymy*

Pitää kuitenkin mainita, että lähdin silloin Hallmarkiin, koska frendit mua sinne pyys, ettenkä olis jääny yksin kotiin istumaan..!

JOOJOO!!! Kaikille tutuille vaan tiedoksi... tekosyy tai ei, nii OLLAAN HILJAA VAAN SIELLÄ!!! *blush**nauru*

[muokattu 20.7.2004 15:25]
lohikarme

Posts: 1,730

#149 • • lohikarme RitariVittupää
Haltyan levyjulkkareissa ekan kerran pisti leuan lattiaan ja kuolan valumaan *nauru* Klubbarissa tutustuttiin ja tässä ollaan *sydän*

[muokattu 20.7.2004 15:36]

--
Qualis artifex pereo

UnityF

Posts: 15,721

#150 • • UnityF joo just se

Charly RePanic:
Pitää kuitenkin mainita, että lähdin silloin Hallmarkiin, koska frendit mua sinne pyys, ettenkä olis jääny yksin kotiin istumaan..!



niiin niiiiin kummiskin menit kiksuttelemaan.. *vink*



tsori oli pakko.. *hih*
Avatar
#151 • • Keijutyttö Guest
Netistä löytää.
curry

Posts: 474

#152 • • curry ^mauste^

Keijutyttö:
Netistä löytää.



niinpä! nykyisen kultani löysin suunnilleen ekaa kertaa chatissa ollessani v.97, kirjoiteltiin meilejä ja nähtiin pari kertaa muutaman vuoden aikana. silloin ei kuitenkaan ollut sen suurempaa kipinää..

sitten tuli neljän vuoden tauko, ettei kuultu toisistamme mitään, kunnes tänä keväänä tekstasin hänelle ja kutsuin tänne helssinkiin. *hymy* näin tapahtui ja ihastuminen iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. *plur* nyt tästä on jo kuukausi ja kaikki tuntuu pitkästä aikaa niin täydelliseltä... ainoa harmi vain, että hän asuu (vielä) joensuussa ja minä espoossa... *justjoo* joten kummasti lisääntynyt tuo matkailu viime aikoina.. *hih*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Violette

Posts: 102

#153 • • Violette Humppamuija
Tapasimme ekan kerran kuusi vuotta sitten - hän oli silloisen poikaystäväni kaveri. Minulla ja poikaystävällä meni poikki, mutta olimme kuitenkin kavereita eron jälkeen ja tuli pyörittyä aika paljon yhdessä. No, sitten ihastuin ex-poikaystäväni tähän kaveriin *blush* ja hänkin minuun... tuolloin jutusta ei kuitenkaan tullut mitään moninaisten syiden takia (jätkä lähti inttiin, pelkäsi sitoutumista, vaikka vain vähäistäkin, minäkin olin edelleen kovin nuori jne. jne.). Tapasimme aina silloin tällöin, ihan vain kaveripohjalta, ja aloimme meilailla säännöllisesti tämän vuoden alussa. Vappuna tapasimme pitkästä aikaa uudestaan! Sitten minulla meni poikaystävän kanssa poikki ja satuimme taas kerran ihastumaan toisiimme (vaikka niin kovin kaveria aluksi oltiinkin *ding*). Tässä sitä nyt ollaan *plur*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#154 • • Aziz Combat Fighter
Seisoin muna kädessä ruotsinlaivan terminaalissa, alasti vailla käsitystä siitä, minne olin hukannut vaatteni. Hän lupautui pitelemään puolestani, kun käsi alkoi väsyä.

Sit mä heräsin ja huomasin olevani vieläkin sinkku.

Eksä lähti turkkilaisen sisäänheittäjän perään *lohduttel*

Suomi-poika ei kelpaa enää kellekään.

[muokattu 23.7.2004 09:40]
Avatar
#155 • • greenie Guest

Ana:
Hän lupautui pitelemään puolestani, kun käsi alkoi väsyä.



That's LUB *sydän*!
Yallu

Posts: 1,910

#156 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Löysimme toisemme Koneistosta, siis sieltä OIKEASTA Koneistosta (Turussa..).

Nykyään meillä on yhteinen sukunimi..*jiihaa*
xl8r

Posts: 2,227

#157 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Netistäpä hyvinkin

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Violette

Posts: 102

#159 • • Violette Humppamuija

Ana:

Suomi-poika ei kelpaa enää kellekään.



Höpsis, kyllä ainakin mun mielestä Suomi-pojat on parhaita! *joo*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

micqo

Posts: 1,094

#160 • • micqo
Löysin oman kultani ”discosta” luvulla -92 ja edelleen yhdessä,eli tänä vuonna marraskuussa tulee 12v yhdessä ja tässä kuussa tuli 2v naimisissa joten repikää siitä! *joo*