mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,497 views

egmondo

Posts: 292

#101 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Pikachu:
naapurista :) hah.

Niin *plur*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Zimeon

Posts: 310

#102 • • Zimeon
Vappuna tuli törmättyä yhteen jossain vaiheessa ja sitten jäätiin juttelemaan. Sen jälkeen tapasimme pari kertaa ja kohta tuleepi 2kk täyteen *plur*

Ei sitä koskaan tiedä et mitä tulee vastaan :)

[muokattu 19.6.2004 20:43]
Chainboy

Posts: 363

#103 • • Chainboy
en ole löytänyt , enkä varmaan tule löytämään.... minut ehkä joku tulee löytämään, sitä en tiedä...? *täh* saa nähdä miten käy ? life goes on with or without .... but life is a bitch , then u die .... jepjep

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

-crystal-

Posts: 736

#104 • • -crystal-
taisin just hävittää sen..(?)
Sucy

Posts: 256

#106 • • Sucy

Cloudberry:

Etsivä muka löytää.. Hah. Paska puhetta.. *eiei* *hmph*



En oo kertaakaan löytäny jätkää etsimällä.
Viimeisimmän bongasin kaverin synttärijuhlista. Silloin vietin railakasta sinkkuiltaa. Tarkoituksenani ei alkuunkaan ollut löytää seuraavaa poikaystävää, mutta niin vaan löysin.*hihu*
martina

Posts: 1,875

#107 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Sucy

En oo kertaakaan löytäny jätkää etsimällä.



sama täällä. käy aina tuuri kun sitä vähiten odottais ja jos hakemalla hakee, niin ei löydy m-i-t-ä-ä-n....
W

Posts: 1,049

#108 • • W
Eli näiden mielipiteiden perusteella kannattaa lähteä etsimään tyttö/poika -kavereita sieltä mistä niitä vähiten löytää, tavaratalojen hisseistä, koirapuistoista, ym....
viellä parantaakseen mahdollisuuksia kannattaa keskittyä ajattelemaan että nyt en AINAKAAN halua ketään vaan tavata, niin johan on liuta edessä....*vink*
Tämäkin on yksi hieno esimerkki siitä kuinka elämä aina nurinkurin yllättää, suuntaan ja toiseen. *nauru*
Kukkis

Posts: 300

#109 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Parin päivän valvomisen jälkee löytii pehmeet päämme yhteen ja alettii sekoilee. *nauru* *pahis* *plur*

--
Never say never..?

Dives

Posts: 536

#110 • • Dives I see the light
hirveetä wonkumista...

*lohduttel* sitä sattuu

*släp*voi teitä*sääli*
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#111 • • ~~MillaMágico~~
Ei pysty muuten kommentoimaan kun että hyvää KANNATTAA odottaa!!!!
Sucy

Posts: 256

#112 • • Sucy

William-78:
Eli näiden mielipiteiden perusteella kannattaa lähteä etsimään tyttö/poika -kavereita sieltä mistä niitä vähiten löytää,



Ei ku nimenomaan kannattaa olla etsimättä. Siten helpoiten ”löytää”. Vaikka tosiasiassa tulee itse löydetyksi.
helluli

Posts: 381

#113 • • helluli pupunen / hababambi
hän oli portsari. minä ravintolan asiakas.
...siten olen tän rakkaimman nähnyt ensimmäisen kerran *hihu*

ja hieman myöhemmin eksyttiin samoille jatkoille...
...ja paljastui ettei se kummankaan puolelta ollut mitään sattumaa *jiihaa*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Pete Input

Posts: 454

#114 • • Pete Input Asiantuntija
Mä ostin sen kaks viikkoo sitte kirpputorilta!


Kummeli määrää

--
Input Sessions

Avatar
#115 • • pipa Guest
täältä löytyi, vaikka en ees ettiny.. *sydän*
Avatar
#116 • • emppu Guest
Oltiin kavereitten kans juhlimas itsenäisyyspäivää viime joulukuus edesmenneessä KERMASSA. R.I.P.*ding* Tanssilattial ihastuin pitkään tyttöön jolla oli aivan mielettömän ihanat reidet*plur* Näin sen muistan*nauru*
Töölön Prinsessa

Posts: 425

#117 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

*pRon*:
Oltiin kavereitten kans juhlimas itsenäisyyspäivää viime joulukuus edesmenneessä KERMASSA. R.I.P.*ding* Tanssilattial ihastuin pitkään tyttöön jolla oli aivan mielettömän ihanat reidet*plur* Näin sen muistan*nauru*


*pihkassa*
Ja Jammailija esitteli mut Kermassa sille hassulle pojalle, joka hyppi ja pomppi metrin korkeemmalle ku muut, ja vislas niin että korvissa soi *nauru**nauru**sydän*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Roger Roger

Posts: 3,372

#118 • • Roger Roger Kentti
tapasin sen joskus nuorena poikana. en tarkkaa aikaa muista, kait

[muokattu 26.6.2004 15:10]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

lillikutti

Posts: 249

#119 • • lillikutti hyppivä jyvä
hihii! löysin ex-kultani deitti.nettiin jätetyn ilmoituksen perusteella. kirjoiteltiin meilejä toisillemme n. vuoden ajan ja sit hengailtiin jotain 3,5 vuotta ja asuttiinkin yhessä. mut juttu päättyi ikävästi*nyyh*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Cassu

Posts: 634

#120 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Itse löysin mun pitkäaikaisen ystäväni teksti-tv:n kirjeenvaihtopalstalta.....ollaa oltu jo yli kuus vuotta pidetty yhteyttä ja ollaan ylimmät ystävät ja oon tosi tosi onnellinen että löysin tuollaisen ihanan ihmisen....*sydän**plur*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.