mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 256,560 views

Sinza

Posts: 2,227

#401 • • Sinza
Se löys mut toissa vuonna RMJ:stä Dance Factorysta jorailemasta *sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

phear

Posts: 804

#402 • • phear <X>
Seurakunnan isoskoulutuksesta. Sittemmin olen eronnut kirkosta. *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#403 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 5.10.2006 14:05:
käsittääkseni eksä esitteli joskus tosi pitkän aikaa sitten.. sitten myöhemmin pälätellyt alpparissa, sunburstissa jne vähän missä milloinkin ennenkuin jostain kumman syystä päätettiinkin hengata yhdesä



vai meniks se silleen et mä huomasin et me oltiin samoissa yhteisöissä irc-galleriassa ja katoin et sä oot tuttu myös klubbarista? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#404 • • Freja Sihteeri
Auton takapenkiltä. Kyl meiät esiteltii mut sillon ei voinu kumpaakaa vähempää kiinnostaa *lmao* voi niitä aikoja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Samu81

Posts: 1,224

#405 • • Samu81 kokolihaa
Sais kyl pikkuhiljaa alkaa jostain löytymään *igor*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Freja

Posts: 8,775

#406 • • Freja Sihteeri

phear, 5.10.2006 20:07:
Seurakunnan isoskoulutuksesta. Sittemmin olen eronnut kirkosta. *nauru*



Voi EI olin ihan unohtanut isoskoulutuksen! Voi niitä aikoja. Sieltäkin löytyi elämäni mies, en kyl muista mikä numero, mut yks niistä. *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sunflower

Posts: 363

#407 • • Sunflower
Hmm.. Mä taisin olla opiskelijabilejärkkärinä ja poitsu oli soittelees levyjä. Tai siis silloin tavattiin, mutta ihastuminen/rakkaus oli aika kaukana... Muutaman vuoden jälkeen muutin toiseen kaupunkiin ja törmättiin kaupungissa, jossa kumpikaan ei asunut ja tuon illan jälkeen taisi olla molemmilla jalat viety alta. Tästä meni vielä hetki ekoihin treffeihin jne, mutta kai tähän voi sanoa, että ihastumismielessä tavattiin ekan kerran lappeenrannan NiteTrainissa...:D
Zacharisa

Posts: 6

#408 • • Zacharisa
koulusta :) meni vähä hassusti, ku ite opiskelen ja bongasin sielt sitte yhden siellä työskentelevän sivarin ;)
Pocambo

Posts: 50

#409 • • Pocambo
Fantasyn 2v synttärit, paikkana legendaarinen säätämö.
Tää "tyyppi" hölötti jotai mun frendin kanssa, otti siltä kuulemma naaman pois ja laitto takasin
paikoilleen. Mä pyörin tuolilla ja se tais vähän nauraa mua. Eipä naura enää, reilu 5vuoden lusiminen takana;)
phear

Posts: 804

#410 • • phear <X>

Freja, 5.10.2006 20:40:
Voi EI olin ihan unohtanut isoskoulutuksen! Voi niitä aikoja. Sieltäkin löytyi elämäni mies, en kyl muista mikä numero, mut yks niistä. *hihu*



Mä olin isoskoulutuksessa, koska siellä oli paljon tyttöjä. *nauru* En mennyt edes isoseksi. Vähän yli 11 vuotta tässä on nyt kuitenkin yhdessä taaperrettu, isoskoulutuksesta huolimatta tai sen ansiosta. *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#411 • • Fyrisch

Bless, 5.10.2006 21:21:
koulusta :) meni vähä hassusti, ku ite opiskelen ja bongasin sielt sitte yhden siellä työskentelevän sivarin ;)



haha, ei huhhu.. pakko hakee sivaripaikka sit johonki kouluu :D
Jago

Posts: 4,039

#412 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 5.10.2006 20:26:
---
Jago, 5.10.2006 14:05:
käsittääkseni eksä esitteli joskus tosi pitkän aikaa sitten.. sitten myöhemmin pälätellyt alpparissa, sunburstissa jne vähän missä milloinkin ennenkuin jostain kumman syystä päätettiinkin hengata yhdesä

---


vai meniks se silleen et mä huomasin et me oltiin samoissa yhteisöissä irc-galleriassa ja katoin et sä oot tuttu myös klubbarista? *ding*


se tapahtu kai vasta sen jälkeen..
munmielestä meiät oli kai esitelty jo pariviikkoo sitä ennen*ding*
ei muista enää niin pitkälle*blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

alphamagic

Posts: 3,628

#413 • • alphamagic
Pääsiäisenä Volumesta Tech.No kakkosesta, kaveri esitteli meidät toisillemme ja siitä se sit lähti...
Kumpikaan ei oikeestaan muista mitään mut vaihdettiin puhelinnumeroita ja tekstattiin 24/7 jnejnejne. Kohta tulee puolivuotta täyteen *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ratsastuskoulu

Posts: 604

#414 • • ratsastuskoulu
Sitä mitä ei internetistä löydä, sitä ei tarvitse! *piis**uros*
anthocyan

Posts: 1,511

#415 • • anthocyan Kohti valoa...
Tutustuin yhteen tyttöön mempparis about kuukaus ennen uuttavuotta ja se sit esitteli mut sen ystävälle Hangover party:ssä Wanhalla joskus viikko uudenvuoden jälkeen. Sit nähtiin poitsun kaa taas kyseisen kaverin kautta London Pub:ssa seuraavana päivänä. Kaveri antoi vähän myöhemmin pojan numeron mulle, ku oli jotain juttui mitä piti hoitaa... Sit nähtiin 28.2.04 ja mentiin yhdessä Halluihin. *sydän* Siitä illasta lähtien oltu yhdessä ja ihanaa on vieläkin. Suhde vaan parantunut ajan saatossa *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Nectarine

Posts: 475

#416 • • Nectarine Rouva T

KittyCleo, 5.10.2006 14:14:
Eka kyl katoin et jaa joku läski vanha nörtti, ei kiinnosta, mut huomasin heti et jotain mielenkiintoista siinä on..*sydän**sydän*



*tirsk* meni hetki ääneen nauraessa... anteeksi.


Omani löysin Henry's pubista (vai olikohan Amadeuksesta) miksaamasta.

Noin puolisen vuotta tuli käytyä tyttöjen kanssa viihteellä niin et tytöt katso pändiä ja minä miksaajaa. Puol vuotta tosiaan yritin silmäpeliä ja pikkuflirttailua, mut ei niin ei.

Itsehän se piti sit mennä puhumaan, legendaarisella "anteeks voinko mä tuppaantua sun seuraas, kun mun tyttökaverit on niin kännissä, etten jaksa kuunella niitä"...

No eipä näyttänyt tuppaantuminen haittaavan, kun kerran ens kesänä mennään naimisiin *plur*

--
Prinsessa Ruusunen

AaKo

Posts: 637

#417 • • AaKo Tosi veivaaja

Nectarine, 7.10.2006 00:07:
---
KittyCleo, 5.10.2006 14:14:
Eka kyl katoin et jaa joku läski vanha nörtti, ei kiinnosta, mut huomasin heti et jotain mielenkiintoista siinä on..*sydän**sydän*

---


*tirsk* meni hetki ääneen nauraessa... anteeksi.


Omani löysin Henry's pubista (vai olikohan Amadeuksesta) miksaamasta.

Noin puolisen vuotta tuli käytyä tyttöjen kanssa viihteellä niin et tytöt katso pändiä ja minä miksaajaa. Puol vuotta tosiaan yritin silmäpeliä ja pikkuflirttailua, mut ei niin ei.

Itsehän se piti sit mennä puhumaan, legendaarisella "anteeks voinko mä tuppaantua sun seuraas, kun mun tyttökaverit on niin kännissä, etten jaksa kuunella niitä"...

No eipä näyttänyt tuppaantuminen haittaavan, kun kerran ens kesänä mennään naimisiin *plur*



*sydän*

--
En se mää ollut!!!

AaKo

Posts: 637

#418 • • AaKo Tosi veivaaja

Nexus__69, 5.10.2006 15:26:
bileistä/klubbarista/galleriasta miten sen nyt ottaa sit.

bileissä nähtiin vappuna, yhteydenpito jatkui galtsun ja klubbarin välityksellä.

(se väittää et ollaa joskus aiemminki juteltu klubbarissa. *lmao*)



oli kyllä hauska vappu!! *hali* :)

--
En se mää ollut!!!

AaKo

Posts: 637

#419 • • AaKo Tosi veivaaja

KittyCleo, 5.10.2006 14:14:
Kaverin makuuhuoneesta löysin*iloinen* Eka kyl katoin et jaa joku läski vanha nörtti, ei kiinnosta, mut huomasin heti et jotain mielenkiintoista siinä on..*sydän**sydän*



*silmienpyörittelyä* :D mut iso hali teil molemmille

--
En se mää ollut!!!

Alyna

Posts: 194

#420 • • Alyna

phear, 5.10.2006 20:07:
Seurakunnan isoskoulutuksesta. Sittemmin olen eronnut kirkosta. *nauru*



*joo* Samma här! Jos ei muuta ni jäipähän käteen 4 vuoden suhde (ja x-määrä enemmän tai viel enemmän ärsyttäviä veisuja) *nauru*

Sen jälkeisen tapasin tavallaan duunin välityksellä ku pomon poika tupsahti kuvioihin *tirsk*

Plus kekkereiden kautta on tullu kans tutustuttuu.