mä en oikein tiiä löysinkö mä sen vai se mut...hmm...no siis olin kermassa pasifiquen etkoilla jossa tapasin ihanan/suloisen miehen jonka kanssa juttelin melkein koko illan, itse ekaksi ihan vaan kaveri meiningeillä MUTTA pussasin kyseistä miestä kun lähdin kotiin enkä oikein edes tiedä miksi*ding* tuli vaan sellanen olo että nyt pussaan*iloinen* mutta poikaystäväni kertoi myöhemmin että hän seuras mua ku hailaivaa joka on kyllä ihan totta...ja vaikka en oliskaan pussannu ni olis hän silti ottanu yhteyttä...vaikeeta...kumpikohan nyt sit löys ja kumman... muuta joo kermassa tämä tapahtui*plur*
Kerran pienenä se kävi näin..
Mä näin sen ja mulla sattu just sillon oleen suklaapatukka kädes..
Sit mä vaan menin ja työnsin sen sen suuhun.....
...no siit se sit lähti...
Olin exäni kanssa istumassa hiljaisessa ravintolassa ja löysin parempaa seuraa paikan djstä.. entinen suhde oli päättymäisillään, loppui, ja parin viion päästä kyseinen dj kasteli vesituopilla minut läpimäräksi. sitten mentiin ja kovaa
nyt yli 2v yhdessä
ChocoCat*:
Kerran pienenä se kävi näin..
Mä näin sen ja mulla sattu just sillon oleen suklaapatukka kädes..
Sit mä vaan menin ja työnsin sen sen suuhun.....
...no siit se sit lähti...
keskustorilta... olin baarireissun jälkeen oksentamassa siinä ja sit siihen tulee sellanen ihana tytteli tarjoo paperia. se oli niin kiltisti tehty et ajattelin tutustua paremmin ja kannattihan se