mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 255,882 views

Dives

Posts: 536

#22 • • Dives I see the light
asia on silleen että etsivä EI löydä.

ettiseklin tossa aika pitkään mutta nyt tyydyn vaan siihen että katotaan jos vaikka sattuu tulee vastaan :D

aikasemmat löytynyt koulusta ja netistä... :D
raituli

Posts: 107

#23 • • raituli
5 vuotta sitten kaverin synttäribileistä.
Cloudberry

Posts: 493

#24 • • Cloudberry

Saara:
---
Cloudberry:
Etsivä muka löytää.. Hah. Paska puhetta.. *eiei* *hmph*
---
Kyl se sieltä löytyy *hymy*
Eikä mitään muttia, tai sä oot mun tyttöystävä *pahis*



Haha. Piti ihan ääneen nauraa.. *nauru* Kiitos, tuo piristi. Oikeasti. *hali*
Mutta ei tässä oo hätää (eikä sun tarvi alkaa mun tyttöystäväksi) ko mullahan on jo aviomieskin, surukseni mä vaan oon kakkosvaimo ja meidän kolmosvaimollaki on jo oma ykkösmies, ja neljäs vaimoke puuttuu.. sekavaa, joo.. *blush*
Aika moni kaveri on luvannut lainata omaa kultaansa jos oikein paha hätä yllättää, mutta en tiiä lunastaisko ne lupauksensa jos tosissaan kysyis.. *ding* Ehkä se ei kannata! *hih*
Nii, ja yhdeksän vuoden päästä mä ja yks entinen luokkakaveri virallistetaan meidän parisuhde *plur*, jos kumpikaan ei oo virallisesti aviossa. Mutta.. Se on kyllä ignorannu mut totaalisesti jo yli kuukauden ajan.. hmm.. *dissaa*
S-T

Posts: 1,195

#25 • • S-T Pieni
KissFM-chatista *blush**hahjust* Auttoi mua ratkaisemaan matikanläksyjä, kun valitin siellä, etten osaa. Yleensä sanon, että tutustuttiin ircissä, kun kuitenkin ekan jutustelukerran jälkeen juteltiin aina sitten ircin puolella *justjoo*

Ekan kerran tavattiin ihan oikeasti hänen luonaan teen ja karjalanpiirakoiden merkeissä ja ”siitä se sitten lähti”. Vastaanotto oli muuten tuolloin ikimuistoinen: Hänen kämppiksensä (ikäisensä, eli minua 3v vanhempi tyttö) tuli avaamaan oven ja totesi: ”Ai taas joku teinityttö... Anttiii! Etkai säkin oo kasikolmonen?” *nauru* Silloin mietin hetken, että kannattaako tollaseen teinityttöjen metsästäjään sotkeutua ollenkaan - mutta jäinkin viimeiseksi metsästetyksi teinitytöksi ;)

Tästä kaikesta on kohta aikaa 4 vuotta.

Edit: lisäilyjä.

[muokattu 8.6.2004 16:35]

--
Pieni on kaunista.

övr

Posts: 189

#26 • • övr Everything is övr
Täältä *igor*

--
Time is never time at all

Emulator

Posts: 213

#27 • • Emulator The Lost Soul
emmä oo löytäny vielä *uuh*

--
<3

Duracell

Posts: 173

#28 • • Duracell Öhkömökö...
Oltiin eräänä arki-iltana baaris kaverin kanssa ja jumitettiin kundien pöydäs. Meidän kyyti saapu ja olin jo astumas autoon ku sanoin et ei helvetti..mä menen takasin. No,marssin takasin kundien pöytään ja *pam*..Siihen se oli sillä välin ilmestynyt. Sinne sitten lähdettiin pilkun jälkeen jatkoille ja edelleen sillä tiellä ollaan...*iloinen* Mitä oliskaan tapahtunut kun en olis mennyt takasin baariin... Mutta silti menin ja hyvä niin!!! *sydän* *sydän*
äm

Posts: 2,376

#29 • • äm
Alasti toisen naisen sängystä *justjoo*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hannah:
---
äm:
Alasti toisen naisen sängystä *justjoo*

---


yritän pistää paremmaks...lähes alasti sängystä toisen miehen kanssa... *iihhih*



Mä en oikeesti halua edes arvailla miten se on tapahtunut...

Siis kumpaakaan *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#31 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Täältä myös... Ja nyt yli vuosi onnellista yhdessäoloa *sydän*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hip

Posts: 82

#32 • • hip kimalaiskissa
tosi moni löytänyt kultansa täältä.. hassua*hihu*

itse löysin omani ex-kultani kaveripiiristä...*igor*
mutta nytpä on sekin jo entinen.
nyt on vaan hassua, kun on 2 exää omassa kaveripiirissä...*ding*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

okiru

Posts: 709

#33 • • okiru Outo Hervantalainen
En oo vielä löytäny :( Ehkä joskus jossain vastaan kävelee tyttö joka rohkeesti komentaa mut kahville tai jotain muuta kivaa tekeen, kun hirvittävän ujo olen tuntemattomien tyttöjen seurassa *blush*
kylpyankka

Posts: 45

#34 • • kylpyankka

äm:
Alasti toisen naisen sängystä *justjoo*



Niin minäkin *vink*
Avatar
#35 • • greenie Guest
En mistään.

Fair enough :)
purrr-

Posts: 577

#36 • • purrr- naked chef

äm:
Alasti toisen naisen sängystä *justjoo*



Kulta, ymmärräthän sä ettei se merkannut mitään ja sä olet mulle edelleenkin (kodin) ykkönen???

*vink*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

MaSari

Posts: 1,986

#37 • • MaSari space jammer
Irc-galtsussa bongasin *muhaha* Sanon kyllä kans et joojoo irkissä nähtiin ekaa kertaa vaikkei se ihan niin mennykkää.. *blush* Nähtii IRL viime vuoden säde weekendissä ekaa kertaa.. En tiiä onko se se syy miks mä viihdyn niin hyvin säteissä *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kylpyankka

Posts: 45

#38 • • kylpyankka

purrr-:
---
äm:
Alasti toisen naisen sängystä *justjoo*

---


Kulta, ymmärräthän sä ettei se merkannut mitään ja sä olet mulle edelleenkin (kodin) ykkönen???

*vink*



Mitäh, olitko säkin siinä samassa sängyssä??
*ding* *vink*
Chatte

Posts: 4,085

#39 • • Chatte Team Teknolipat :)
Millujen aamujatkoilta, tanssilattialta. *sydän* ”Iskureplan” tämä hurmuri täräytti kuitenkin vasta Niten edessä pihalla… *lmao*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Kate

Posts: 186

#40 • • Kate
Duunista....kerkes käydä kolme vuotta asiakkaana mun työssäolon aikana, kunnes vasta huomasin sen*plur*