mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 255,880 views

Kelp0man

Posts: 2,220

#41 • • Kelp0man Team Teknolipat :)

Chatte:
Millujen aamujatkoilta, tanssilattialta. *sydän*


Sieltähän se. *sydän*

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

keisha

Posts: 1,394

#42 • • keisha bullet with butterfly wings
Irkistä, #klubitukselta.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

PuPuKaRkKi

Posts: 175

#43 • • PuPuKaRkKi
Deittinettiin laitoin kaverin kanssa häröily ilmoituksen. Eli en edes hakenut sillä seuraa enkä odottanut vastausta.*nauru* Nykyinen kulta vastasi siihen kuitenkin, mailattiin paripäivää, nähtiin ja vasta tuli *sydän*vuosi täyteen*sydän*. Eka tapaaminenkin oli senverran sekava etten uskonut jutusta tulevan mitään kummempaa. Oltiin sovittu että tavataan kahvilan terassilla. Noh sinä aikana kun siinä istuimme siinä n. 3 tuntia paikalla kävi tai viipyi sattumalta 4 kaveriani ja tietysti kaiken kruunasi oma äiskä joka istui siinä kolmen tuopin verran eli melkein koko ajan *jiihaa* Vähän nolotti *blush* Sain kuitenkin illalla viestin tulla keinumaan läheiseen puistoon ja siitä se sitten alkoi *pihkassa* Loppu hyvin kaikki hyvin *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#44 • • sapeli jokukukamikä?
Joltain sinkkupalstalta - mulla oli siellä ilmoitus, oltiin kirjekavereita vuos tai pari, ja sitten lyötiin hynttyyt yhteen... Tosin nyt oon taas vapaalla jalalla. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jazmine

Posts: 1,009

#45 • • Jazmine Pösilö
Lihatiskiltä, called Down Street *hih* Kannatti kerrankin mennä *pihkassa*
*sydän* *sydän* Eikä perjantain 13. oo vain paha päivä, silloin voi tapahtuu paljon hyvää *grrrrnnjjaaauu* *iloinen*

[muokattu 8.6.2004 23:11]

--
Polcca on parasta *sydän*

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#46 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Kaverin tupareista, joka muutti minun vanhaan asuntoon saatuani Espoon kaupungilta kolmen vuoden jonotuksen jälkeen asunnon. Olisi ehkä paikallaan lähettää kiitokset Espoon kaupungille *hih*, sillä hyvää kannatti todellakin odottaa *pihkassa*
akir0

Posts: 2,554

#47 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mä luulen, että se tupsahti luokseni taivaasta *pihkassa*
Freyja-

Posts: 52

#48 • • Freyja-
Tavaratalon tavaran vastaanottolaiturilla pidetystä bileistä. Ihkuromanttista. *pihkassa*
dizzyli

Posts: 361

#49 • • dizzyli kotiseksieläin
Rakkautta ensi irkkauksella! *hih* *sydän*

--
Kauneus on kauhua.

Tyeicha

Posts: 5,807

#50 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*plur* Hallmarkeista... ja sit viestailtiin klubbarilla ja nähtiin uudestaan jne. Oltu ny yhessä yli vuoden. *sydän*

--
-Tyeicha-

mushi

Posts: 714

#52 • • mushi laura

welmu:
#tp *pihkassa*



wh0a! sama paikka ku mulla
^_______^
pus.
Unik

Posts: 4,117

#53 • • Unik
En ole löytänyt mutta en oikeastaan ole etsinytkään.
ville

Posts: 3,780

#54 • • ville olen oikeasti ujo
Ekan kerran vaavun näin omissa kotibileissä, jonne vaavu tuli tuttujen kanssa. Ihastuin heti.

Siitä kesti about 6kk ennenkuin vaavu tarttui muhun kiinni (huom siis vaavu tarttui muuhun, eikä toisinpäin). Paikka oli illu :)
Mikki

Posts: 833

#55 • • Mikki

okiru:
...hirvittävän ujo olen tuntemattomien tyttöjen seurassa *blush*






Hmmmm... Kuulostaa kyl kovin tutulta.

--
Names are for friends, so I dont need one.

keijukainen

Posts: 1,599

#56 • • keijukainen kiksumurmeli
Se vaan ilmesty jostain ja sit huomasin et joka kerta kun nähtiin (bileissä) ni mahassa oli perhosia ja se ihanuus sai mut hymyilemään...Jonkun aikaa meni ku pähkäilin et uskallanko kertoa tunteistani ja eräänä yönä sitte tajusin että tää on jotain erikoista...ja sitte seuraavana päivänä rohkasin itteni lähetin viestin...Siitä se lähti ja ens kuun alussa tulee vuos täyteen *sydän*

--
*seepla*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#57 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No..eipä ole löytynyt vielä mistään..*hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Elmiira

Posts: 1,446

#59 • • Elmiira
Kavereitten kautta ne jollain tavalla on aina löytyny...
Johtunee siitä ettei tämäkään kaupunki (saati sitten kylä jossa ennen asuin) ole suuren suuri...

Nyt ei kyllä tunnun löytyvän mistään *hmph*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~