Pätkis, 1.6.2007 14:18:
---
innae, 1.6.2007 14:04:
---
Ei ole omakohtaista kokemusta ravintola-alasta, mutta miksi nämä kaverit alkaisi riehumaan juuri röökille tullessaan, jos ne eivät riehu sisällä? Ja jos henkilökunta ehtii puuttumaan baarin takanurkassa tapahtuvaan rettelöintiin, mikseivät ne samat kaverit ehdi myös ulos? Miksi se ulos siirtyminen provosoisi ketään riehumaan, paitsi muutamaa idiottia jotka saattavat kadulla kulkijoille huudella?
Kuvittelisin suhteessa enemmän ongelmia koituvan ennemminkin siitä tupakkaväen sisään-ulos -ramppaamisesta, jos käytössä on vain yksi tai kaksi oviaukkoa.
Entäpä ne samaiset ihmiset jotka polttivat savuttomalla alueella sisällä, vaikka asiasta käytiin heille huomauttamassa nätisti heidän pikku nessuunsa se herne pureutui ja syvään. Yllättävän monella heistä oli perusteluna se " mä kato olen asiakas, mä saan röökaa mis tahansa...".
Koska ulkona ei saa heti oven läheisyydessä savukoida (koska pitää taata savuton matka ravintolaan sisälle ja sieltä ulos joutuu poke näitä setiä ja tätejä potkimaan ulommaksi. Viluisena ja vihaisena humaltunut suomalainen ei ole kaunis näky. Vitut, perkeleet ja nyrkit heiluvat. Toivottavasti näin ei tule käymään.