Cloud, 18.6.2005 03:58:
<- no mene sellaseen missä ei polteta.. jos sellaisia ei ole niin tee sellanen älä pakota ihmisiä lähtemään pois koska sinä halaut sinne mennä, sillä et sinä sen parempi ole.
<- Kuka sinä olet sanomaan mikä on mulle tai jollekin lottovoitto.. anna ne rahat ni sit puhutaan lottovoitosta. Kuka pakottaa sut sinne menee miljoonan dollarin vaatteissas. Tosin ohace totta ettei tansilattial tms tarvis polttaa, mutta asia erikseen. Mutta imo mua ainakin vittuttaa aivan saatanasti kun en enää saa polttaa rauhassa mun sigaariani ja vetää viskiä ja vaan chillaa ja nauttia koska sun vaatteet saattais kärsiä.. Ei ainakaan mun käsissä kärsi ellet päälle hypi
<- todellakin olen alani valinnut ja tiesin tarkalleen mitä odottamani piti. Ei mua todellakaan ole kukaan pakottanut joten mitä sitä itkemään. Mitä vitun työ olojen parantamista.. keksin miljoona parempaa työ olojen parannus juttua ennen tupakansavun poistamista.
---
Ensinnäkin: opettele quottaamaan!
Nykymaailmasta on aika vaikea löytää baaria, jossa ei polteta. Ellei sitten kiinnosta mennä Pikkukaupungin Jeesustelijat ry:n raamattukahvilaan. Ja mitä tää on "jos ei ole, tee sellainen?" Miks mun pitää tehdä sellainen? Eli sama pätee kaikkeen, jos en löydä tarvitsemaani palvelua, mun pitäisi tehdä sellainen?! Perustanpa tässä baarin jotta voin itse käydä siellä! Perusta itse oma röökibaaris. Jos mä en ole yhtään sen parempi kuin kukaan muukaan (enkä siis saa kieltää tupakoitsevia käymästä baareissa), miksi tupakoitsijat ovat kuitenkin parempia kuin minä? En mä ole ketään pakottamassa pois, mutta sä esim olisit pakottamassa mut pois baarista tupakansavullas.
Voisit kyllä miettiä vähän itsekin. Mun mielestä tupakoivalle on lottovoitto, jos hän lopettaa polttamisen. Säästyy terveys ja tulee elinikää lisää. Tiedätkö edes, mitä kaikkea paskaa siinä ihanassa tupakassa on? En nyt valista enempää, mutta luulis jopa sun käsittävän tämän asian.
Ihan sama juttu niiden työolojen parantamisen suhteen. On ihan kiva juttu, että sun mielestä myrkkysavun hengittämisessä ei ole mitään pahaa, mutta varmasti baarityöläisistä löytyy monia, jotka mielellään kokisivat parannuksen tässä asiassa.
Esim. musta tulee isona kemisti. Tiedän joutuvani myrkyllisten aineiden kanssa työskentelemään. Silti en toivo saavani myrkytystä, vaan pyrin saatamaan työolosuhteeni sellaisiksi, ettei vaaraa ole. Kaikki tämä siitä huolimatta, että olen itse alani valinnut.
Jos et vieläkään tajunnut, niin ihan sama. Onneksi kaikki eivät ole kuten sinä.