niomic:
---
teculi:
Onhan tupakointi sen verran epäterveellistä ja pahanhajuista puuhaa ettei siitä mielestäni kenenkään totaalikieltäytyjän (enkä viittaa tässä asevelvollisuuteen...) pidä kärsimän.
---
disclaimer Johan tuli sekava pläjäys (oon lukenu liikaa tätä threadia) ja oon liian jäissä, enjoy =D disclaimer
On kans epäterveellistä ku spuget ei käy suihkus, haisee paskalle ja levittää vaik mitä lintuinfluenssoja. Ja jos raja vedetään noin pitkälle, niin mun mielestä mun ei pitäis täysin moniväriraitapolvisukista itse kieltäytyneenä joutua kärsimään jos niitä vilisee kaupungilla.
Ja vakavammin asiaan. Itse polttajana sais kyl melkeen mennä niin et joko nykyinen linja pysyy pääpiirteissään samana tai sit kielletään koko rööki. Viimeinen asia mitä haluan on se, että tupakointikulttuuri ajetaan täysin säälittäväks kärvistelyks. (toim. huom. joidenkin mielesetä se on jo em. kärvistelyä)
Kunnon tuore maustetupakka ei tosin haise, vaan tuoksuu => suomeen Nargile-baareij pystyyn ja kaikki imee tuplaomenanakhlaa <3
Ainoo syy minkä takia en itse ole siirtynyt täysin tälle linjalle on maahantuojien puute (we might change that in the near phuture =/ ja käytännöllisyyden puute. En nimittäin aatellu roudata hiimeetä vesipiippuu[tm] joka paikkaan ja laittaa uutta itsesyttyvää hiiltä tulille joka kerta ku tekee mieli pitää pesä kuumana.
Täällä on paljon puhuttu myös tupakkakopeista, jotka ovat mielestäni kautta aikain ollu epämiellyttävin ympäristö polttaa tupakkaa tai ylipäätänsä viettii sekuntiakaan pidempää. En tiedä onko joku tupakoimaton sadisti suunnitellut suurimman osan ko. kopeista, mutta omien kokemusten perusteella voin todeta, että välillä on tuntunut ihan kuin niissä ei olis ilmanvaihtoa ollenkaan. Tarvitse ees tupakoitsian polttaa ku passiivisavut niin hyvät =)
[muokattu 8.6.2004 09:38]
No no, eipäs lainailla mun tekstiä noin taitamattomasti. Kyllä me tupakoitsijat tiedetään sauhuttelun haitat, eikös juu. Turha siinä pyristellä. Ja marmattaa sitä ettei ole omenatupakkaa. Tai ettei ole kompakteja vesipiippuja. Tai ettei ole kaikki just oman navan ympärillä. Tai valivalivali....