Skenemurusten noukkimista?

88 posts, 5 pages, 18,600 views

serotonot

#41 • • serotonot Paul Easy
Rakas wildchild.

sä et edelleenkään vastannut että mikset järkkää mieleisiäsi bileitä itse?

Ja mäkin voin myydä mun skenepisteitä vaikka niinkin halvalla kuin euron kappale, kun tarvitsen tota rahaa kesäks. et privaa vaan :D

[muokattu 28.5.2004 12:49]
Apo

#42 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Tässähän on selkeesti hyvä markkinasauma oman numeron levittämiseen ja rahan hankkimiseen, eli:

Tarvitsetko SKENEPISTEEN?

Sopivalla hinnalla lähtee ug-bileissä jo 8v soittaneen dj:n numero

p.s. tytöille alennusta
Karski

#43 • • Karski Pomon kätyri

WildChild:
Ööö.. Kyllähän noita halli/mettä/pommisuoja bileitä on järkätty, kyllä se tuolla lukee.. Nyt taas on yhet mettäbileet tuloillaa, jos muistat? Ihmettelen vaan miks ei MUUTKIN järkkää niitä..

Tai sit sä et vaan oo saanu kutsua *lohduttel*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

serotonot

#44 • • serotonot Paul Easy

WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.

---

Ööö.. Kyllähän noita halli/mettä/pommisuoja bileitä on järkätty, kyllä se tuolla lukee.. Nyt taas on yhet mettäbileet tuloillaa, jos muistat? Ihmettelen vaan miks ei MUUTKIN järkkää niitä..

Niin kuin aiemmin kirjoitin, ihmiset järjestävät bileitä joissa itse viihtyvät. Toki on tärkeä viihdyttää myös muita, mutta jos järkkää bileitä mistä ei itse pidä on vähän sama ku tekis musaa mist ei ite tykkää vain muita varten

Ja pienenä vinkkinä myös se että asennetta kannattaa ujosti ehkä korjata jos meinaat saada esim jonkun avuksi järjestämään bileitä. Jos sun suhtautuminen kokeneempiin/vanhempiin ja yleensä muihin ihmisiin on tollainen, on siitä se vanhan ajan reivihenki aika kaukana mitä ajat takaa

[muokattu 28.5.2004 12:56]
Android

#45 • • Android

WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.

---

Hyviä metsäbileitähän järjestetään pitkin kesää about joka vkl. Vai eikö tieto näistä kantaudu sun korviin, vaikka oletkin niin UG? *justjoo*

[muokattu 28.5.2004 12:58]
$

#46 • • $ Destination weekend!

WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.

---

Ai niinq sä olet se ainoa aktiivinen järkkäri? Tervetuloa Vuosaareen.
sts

#47 • • sts Sama pyynti aitta!
Wildchild älä itke yksinäissyyttäsi vaan oikeasti järkkää sellaiset bileet kuin haluat. turha valittaa muille vaan kannattaa vaan ottaa itseään niskasta kiinni.
sts

#48 • • sts Sama pyynti aitta!

root:
---
WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.

---

---

word. tai mihin tahansa metsäbileisii jota on miltei jokaviikonloppu kesällä. metsäkemuja järkkää n+x porukkaa.
Hyzenthlay

#49 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sts:
word. tai mihin tahansa metsäbileisii jota on miltei jokaviikonloppu kesällä. metsäkemuja järkkää n+x porukkaa.

onko noi metsikset yleensä pienen sisäpiirin järjestämiä, joihin ei muita juuri edes kaivata? ...vai olenko saanut ihan väärän kuvan *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sts

#50 • • sts Sama pyynti aitta!

WildChild:
---
sts:
Wildchild älä itke yksinäissyyttäsi vaan oikeasti järkkää sellaiset bileet kuin haluat. turha valittaa muille vaan kannattaa vaan ottaa itseään niskasta kiinni.

---

Niinhän mä järkkäänkin, jos lukea osaat.. Edelleen, polkkapuolella et kyllä löydä Tre:ltä muita, kai?? Toivois vaan että muutkin innostuis UG polkkajaisten järkkäämisestä, kun aina vaan psykee...

voisko johtua siitä että monen mielestä polkka ei oikein sovi metsään (siis ihan polkkaajien toim. huom.)

Tilanteesi varmana helpottuu konemetsän jälkeen.

[muokattu 28.5.2004 13:10]
$

#51 • • $ Destination weekend!

WildChild:
---
root:

---

Hei ihan tosi.. Jos nyt ensinnä katot missä mä asun, ja mietit sit lähenkö UG bileisiin Helsinkiin kun niitä on täälläkin? Mutta tre:n seudulla ei paljon UG hooceepolkka bileitä järkätä... Joten sen suhteen ainoita olen, kai?

Nähtävästi. UG hooceepolkka-bileitä olisi varmasti tarjolla enemmän jos niille olisi kysyntää. Propsit kuitenkin siitä, että jaksat vaivautua moisten vuoksi.
$

#52 • • $ Destination weekend!

Hyzenthlay:
---
sts:

---

onko noi metsikset yleensä pienen sisäpiirin järjestämiä, joihin ei muita juuri edes kaivata? ...vai olenko saanut ihan väärän kuvan *nauru*

Olet. Ei muakaan ole katsottu pahalla noissa bileissä vaikka en nyt ihan hippi olekkaan. (tai siis ainakin luulen niin....)
sts

#53 • • sts Sama pyynti aitta!

WildChild:
Psykebileitä täällä on ihan perkeleesti, mettässä, halleissa, kaikkialla.
Ja sit jotkut Spinnit.. Jes.. *eiei*
Kun puhutaan luokkaan tempo 180-220bpm sijoittuvista UG bileistä niin kerro mulle yhdetkin Tre:n suunnalta?

no voiko sille mitään että suurin osa väestöstä sijoittuu pk-seudulle ja noita polkka hc sun muita ug-bileitä on täällä enemmän. muutenkin polcca on yksi kaupallisimmista genreistä niin siksi harvemmin kukaan haluaa tehdä ug:n samaa.
sts

#54 • • sts Sama pyynti aitta!

root:
---
Hyzenthlay:
---
sts:

---

---

Olet. Ei muakaan ole katsottu pahalla noissa bileissä vaikka en nyt ihan hippi olekkaan. (tai siis ainakin luulen niin....)

Jep. asenne on se juttu. mikä vaikuttaa.
lohikarme

#55 • • lohikarme RitariVittupää
Jone kait mäkin sit saan sellasen rintamerkin!!! *aplodit*

nimim. 142pojoo!!! *kiitoskiitos* *nauru*

--
Qualis artifex pereo

sts

#56 • • sts Sama pyynti aitta!

WildChild:
---
sts:
voisko johtua siitä että monen mielestä polkka ei oikein sovi metsään (siis ihan polkkaajien toim. huom.)

Tilanteesi varmana helpottuu konemetsän jälkeen.

---

Ei kyllä niissä väkeä on aina kun niitä järkkää, ja kyllä jengi tykkääkin, mutta kun ei rahkeet riitä itte ihan joka weekendi järkkää, niin toivois että muutkin innostuis.. Se tässä pointtina oli..

Joo ei niitä pk-seudullakaan ole joka viikonloppu (ug:ta siis) on kyseessä joku ikäkysymys kun ei voi kaupallisiin mennä?
Jone

#57 • • Jone Archibald Haddock

sts:
muutenkin polcca on yksi kaupallisimmista genreistä niin siksi harvemmin kukaan haluaa tehdä ug:n samaa.

”Polcca” sen paremmin kuin ”polkkakaan” ei ole mikään genre.
serotonot

#58 • • serotonot Paul Easy
niinno. mä esim järkkään psykebileitä sen takia että tykkään psykestä. Itse en lämpene rankemmalle konemusalle niin hirveästi, ainakaan kun mennään tonne suhun puhumiin bpm-lukemiin, joten en näe mitään järkeä myöskään järkätä sellaisia.

Sitä paitsi olihan meillä täällä esim tossa viikko ennen pääsiäistä absinth holocaust-nimiset bileet missä oli pelkästään nimenomaan tuota rankempaa saundia. Kyllä siellä orfeus ja nextace nosti bpm:t jo mun sietämättömiin :)
sts

#59 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone:
---
sts:
muutenkin polcca on yksi kaupallisimmista genreistä niin siksi harvemmin kukaan haluaa tehdä ug:n samaa.

---

”Polcca” sen paremmin kuin ”polkkakaan” ei ole mikään genre.

<3 Lemppari SPP:ni
sts

#60 • • sts Sama pyynti aitta!

serotonot:
niinno. mä esim järkkään psykebileitä sen takia että tykkään psykestä. Itse en lämpene rankemmalle konemusalle niin hirveästi, ainakaan kun mennään tonne suhun puhumiin bpm-lukemiin, joten en näe mitään järkeä myöskään järkätä sellaisia.

Word.