Skenemurusten noukkimista?

88 posts, 5 pages, 17,952 views

Keniro

Posts: 369

#61 • • Keniro

WildChild:
Nonii, nyt rupes vituttaan niin ankarasti että pakko pistää asiasta ihan oma topicci:
Mikä jengiä vaivaa? Ensinnäkään voitko sanoa reiveiks enää nykysellään bileitä? Luultavasti et! Kunnon reivit, joita mielellään sais vieläkin olla oli juurikin esim. Tammelan vanha kenkätehdas ynnä muut varasto/tehdashalli bileet.. Vaikka mä nuori oonkin, niin tekeekö se musta jotenkin vähemmän tietoisen asioista? Ainoo mikä täällä on skenepisteiden noukkimista on jumalauta joku tollanen vitun skenepistelaskuri, jossa Jone julistautuu ihme skene Jumlalaks! Mitä vitun väliä sillä on montako deejiitä tunnet, moneenko klubiin sulla on nimi listalla vakituiseen yms muuta paskaa! Vitut siitä! Mä sanon että koko suomen bileskene on menossa ihan vituiks! Varastohallit, Nuorisotalot ja mm. Näsinneulaan bileet takasin niin päästään takasin KUNNON reivi meininkiin! Keltanen sadetakki ja kaasunaamari päällä joraamaan ja hyppimään hulluna jonnekkin perämettään jumalan selän taakse, siinä on meininkiä, ei missään vitun kiksutintransutin ylikaupallisisssa esim. Tamperetalo bileissä (Esim. Liquid, sisään 30 vitun e!) Minkä takia mä itte kesät pitkät järkkään mettäbileitä?? Siks että tollaset skene yksinvaltiaat wannabejumalat sais pitääkin omat bileensä! Vitut teistä kaikista..



Kannattais varmaan ottaa hieman rauhallisemmin, onhan siis totta että nykyiset bileet on kalliita mutta millä rahalla niitä muuten järjestettäs? Musiikkihan siinä kumminkin on pää-asia eikä se paikka.
serotonot

Posts: 3,137

#62 • • serotonot Paul Easy

WildChild:
---
sts:
serotonot:
niinno. mä esim järkkään psykebileitä sen takia että tykkään psykestä. Itse en lämpene rankemmalle konemusalle niin hirveästi, ainakaan kun mennään tonne suhun puhumiin bpm-lukemiin, joten en näe mitään järkeä myöskään järkätä sellaisia.

---


Diih.. Mutta Tampereelta kyllä löytyy polkkaajia pilvin pimein (okeiokei, vähän liioteltu) että onhan se nyt ihme kun ei UG bileitä oo enempää...


Johtuu edelleenkin siitä ettei kukaan järkkää niitä. Tää on nyt vähän tylsää luuppaamista, mut sanon silti vieläkin: Järjestä ihmeessä itse. Tiedän että järkkäät metsäbileet kesällä, mutta jos haluat enemmän bileitä mitä ei järkätä, on sun vain järjestettävä ne itse eikä valittaa ihmisille siitä etteivät he järjestä.
Avatar
#63 • • ALIEN Guest

serotonot:
---
WildChild:
---
sts:
serotonot:
niinno. mä esim järkkään psykebileitä sen takia että tykkään psykestä. Itse en lämpene rankemmalle konemusalle niin hirveästi, ainakaan kun mennään tonne suhun puhumiin bpm-lukemiin, joten en näe mitään järkeä myöskään järkätä sellaisia.

---


Diih.. Mutta Tampereelta kyllä löytyy polkkaajia pilvin pimein (okeiokei, vähän liioteltu) että onhan se nyt ihme kun ei UG bileitä oo enempää...

---

Johtuu edelleenkin siitä ettei kukaan järkkää niitä. Tää on nyt vähän tylsää luuppaamista, mut sanon silti vieläkin: Järjestä ihmeessä itse. Tiedän että järkkäät metsäbileet kesällä, mutta jos haluat enemmän bileitä mitä ei järkätä, on sun vain järjestettävä ne itse eikä valittaa ihmisille siitä etteivät he järjestä.



niin WildChild! kaikki lähtee sinusta itsestäsi, jopa UG -bileet! mekin järkätään Juicen kaa U(pper)G(round) -bileet just! helppoa, kuin lampaan siittäminen! *plur*

[muokattu 28.5.2004 13:46]
Avatar
#64 • • ALIEN Guest

WildChild:
---
Keniro:
Kannattais varmaan ottaa hieman rauhallisemmin, onhan siis totta että nykyiset bileet on kalliita mutta millä rahalla niitä muuten järjestettäs? Musiikkihan siinä kumminkin on pää-asia eikä se paikka.

---


Yks kysymys: Lähtisitkö itte tehdashalliin polkkaamaan hiki valuen hooceetä jos/kun siihen on mahdollisuus? Ilmaisbileet, ei huolta kiksutrancesta, ja hewletin iloista sakkia?



why not? *ding*
Mark

Posts: 7,311

#65 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

WildChild:
Niinpä... Tuota vastausta mä odotinkin.. *hih* Aina on pirsuti väkeä kun bileet järkkää, niin miks helvetissä (taas kerran) ei kukaan muu niitä jaksa järkätä? Kun jengi lovettaa ihan täysillä niin luulis ittekin tekevän jotain kyseisenlaisten bileitten eteen.. Laiskuus?



aikaa on vaan rajallisesti vaik haluis kuin paljo ja vaikka mitä. *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

siveys

Posts: 2,492

#66 • • siveys lovely
Nyt tähän väliin PLUR mainostauko! PLUR-ähkyn saaneita kehotetaan sulkemaan silmänsä *plur*

*plur* *plur* *plur* *plur*

peace
”Huolen sodan täällä saa ainakin aikaan pikku vaivalla...”
Onneksi se ei ollut sota kuin sinun silmissäsi.. ..jonka sinä aloitit.

love
”Vitut teistä kaikista..”
*hali* Onneksi me muut tykätään susta, vaikka sä et tykkääkään meistä *hali*

unity
”Siks että tollaset skene yksinvaltiaat wannabejumalat sais pitääkin omat bileensä!”
Tervetuloa vain heidänkin bileisiinsä nauttimaan muiden seurassa - mutta ainiin - et kyennyt kun meininki on omasta mielestäsi niin ikävää.. Miksiköhän niillä muilla on usein kuitenkin ihan hauskaa?

respect
”Näsinneulaan bileet takasin niin päästään takasin KUNNON reivi meininkiin!”
Ihmiset tykkää erilaisista asioista. Jos jotkut nauttii kaupallisemmistakin tapahtumista niin nauttikoon - jos sä et jostain syystä nauti niin ei ehkä silti tarvii olla ”Vitut teistä kaikista...”.

Mut niin - kiitos ihan hyvistä nauruista *nauru*
Riku

Posts: 3,187

#67 • • Riku The Little Prince

Keniro:
Musiikkihan siinä kumminkin on pää-asia eikä se paikka.

Paitsi imho ja pilknus, se Fiilis on se pääasia, musaa voi kuunnella kotonakin. Siihen vaikuttaa musiikin lisäksi kyllä paikka ja sen ilmapiiri kaiken muun ohella.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

itis

Posts: 2,518

#68 • • itis Morning Star

Tres:
---
WildChild:sodan täällä saa ainakin aikaan
---


Miguel de Cervantesista vois löytyä sulle
ymmärtäjä. *ding*



Tres> W O R D! hehe toi oli kyl hyvä. Nyt joutuu joku ettii tietosanakirjasta että kuka on cervantes *nauru*

*vink* http://www.spanish-immersion.com/cervantes.asp

Tähän vielä lisäisin että ”kaupalliset bileet” on hieman huvittava käsite koska on äärimmäisen vähän ihmisiä jotka saavat kunnolla voittoa bileiden järjestämisestä. En kuulu niihin itsekään. WildChild kokeile ihmeessä järjestää kaupalliset. Suosittelen myös varomaan ettei siinä yrittäessä tule hermoromahdusta/tyrää/ähkyä tai vatsahaavaa *kiitoskiitos*

Toivottavasti en aloita uutta vänkäys-aaltoa olemalla tosi väärässä. Olen siinä uskossa että bileiden järkkääminen kaupallisessa mielessä on hermoja kuluttavaa, hauskaa, hankalaa ja aina mielenkiintoista.

[muokattu 28.5.2004 14:35]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#69 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
En halua keskusteluun sanoa juuta enkä jaata, mutta kysyisin kaikilta tasapuolisesti, selventääkseni itselleni keskustelun tason, missä vaiheessa voidaan puhua UG bileistä? Onko se paikka, musa, sisäpiirijuttu, laittomasti järkätyt vai joku muu juttu? Mulla on käsitys 15vuodentakaisesta UG ideologiasta englandiasta, mutta onko määrite sama tämän päivän suomessa?

Tavis kadun tallaajalle perus klubi bileet on jo uugeetä, kun ne ei ymmärrä sitä että biisejä ei voi laulaa mukana ja tanssiesa saattaa tulla hiki...

[muokattu 28.5.2004 17:08]

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

pinkki

Posts: 308

#70 • • pinkki säätö et co.
ahaha.. siis.. syy koko suomen ”skenen” fleimaamiseen on, että jone on witun skenepätijähomo ja tampereella ei ketää muuta inspaa järkkää nimenomaa ug-polkkabileitä?

*repeilee*
serotonot

Posts: 3,137

#71 • • serotonot Paul Easy

pinkki:
ahaha.. siis.. syy koko suomen ”skenen” fleimaamiseen on, että jone on witun skenepätijähomo ja tampereella ei ketää muuta inspaa järkkää nimenomaa ug-polkkabileitä?

*repeilee*


Jep. Eiks oo persreikähomma :(
Jone

Posts: 8,258

#72 • • Jone Archibald Haddock

pinkki:
ahaha.. siis.. syy koko suomen ”skenen” fleimaamiseen on, että jone on witun skenepätijähomo ja tampereella ei ketää muuta inspaa järkkää nimenomaa ug-polkkabileitä?

*repeilee*



...joista kummatkin on vielä totta. *vink*

Kyllä tosta nyt jo flambeerattua skeneä saa jälkiruuaksi.

[muokattu 28.5.2004 14:36]
Claquesous

Posts: 3,206

#73 • • Claquesous viidettä kolonnaa

WildChild:

Se eka vuodatuspostaus



Justjust... Jätkä veti herneen ihan sinne peräsuoleen asti jostain skenepistelaskuri-threadista. Ota toki huomioon, että koko se threadi on ihan läpällä tehty eikä kukaan ottanut sitä tosissaan (paitsi ehkä sinä).

Lisäksi mä oon kai niin überkaupallinen wannabe-n00b, koska vaikka oon pyörinyt bileissä joku 4v. enkä koskaan ole ollut reivaamassa jossain vanhassa teollisuushallissa... On totta, että joihinkin bileisiin maksaa ihan tuhottomoasti ineen, mutta ei mielestäni konemuzaskene ole mitenkään raiskattu kaupallisuudella. Tietysti isoimmissa bileissä on firmojen logoja yms., mutta silti aika ugtä tää homma ainakin Suomessa on edelleenkin.

--
32. of December

akir0

Posts: 2,554

#74 • • akir0 idleRPG champion 2009

Anselmi K:
Tavis kadun tallaajalle perus klubi bileet on jo uugeetä, kun ne ei ymmärrä sitä että biisejä ei voi laulaa mukana ja tanssiesa saattaa tulla hiki...



Mitä biisiä ei voi muka laulaa mukana? :)
vaavu

Posts: 1,324

#75 • • vaavu vara-vana
Ihme ug-bileiden glorifointia. Jokaiselle on omanlaisensa bileet, kaikki eivät jaksa käydä metsässä palelemassa aggregaatin pörinän tahdissa tai varastohalleissa notkumassa kumisevan äänentoiston ja puutteellisen infrastruktuurin ryydittämänä.

Mäkin olen aikanani erinäisissä ug-bileissä käynyt ja niitä myös järjestänyt, mutta nykyään preferoin lämmitystä, juoksevaa vettä ja viemäröintiä, riittäviä istumapaikkoja ja muutenkin mukavia oltavia. Onhan se välillä ihan kiva käydä jossakin ug-tapahtumassa verestämässä muistoja, vähän samaan tapaan kuin on välillä kiva käydä mökillä. Mutta en mä nyt sinne mökille halua kuitenkaan ympärivuotisesti muuttaa, ei se juoksevan veden puute ja kompostivessa nyt niin kiva juttu ole.

Pistetään vielä varmuudeksi tähän väliin hymiö, jotta kukaan ei vetäisi herneitä liian syvälle nenukkiin näistä mielipiteistä: *hymy*


Sitä paitsi, ”kaupallisia” bileitä ei Suomessa kovinkaan montaa ole (onko yhtäkään?), koska ei näitä oikeasti järjestetä rahan vuoksi, vaan rakkaudesta. Samalla tavoin ug-bileiden järjestäjät joutuvat bileiden budjetit laskemaan ja kattamaan syntyneet kulut. Kyse on vain useimmiten budjetin kokoluokasta, ja siitä onko tapahtumalla poliisin ja muiden viranomaisten lupa. Siinä mielessä mieluummin vaikka jako ”laittomiin” ja ”laillisiin” bileisiin, se antaisi paljon paremman kuvauksen kuin tuo gallupissa oleva.

[muokattu 28.5.2004 16:31]
John

Posts: 1,384

#76 • • John Lauma
Haha! :D Tää on taas näitä hassuja topicceja... Annetaan skeneilijöiden skeneillä rauhassa ja mennään itse vaan niihin bileisiin missä viihdytään, oli sitten UG tai ei, eiks vaan? *vink*

WildChild:
Diih.. Mutta Tampereelta kyllä löytyy polkkaajia pilvin pimein (okeiokei, vähän liioteltu) että onhan se nyt ihme kun ei UG bileitä oo enempää...



Muuta Turkuun. *muhaha*

--
Fancy some cheese, Gromit?

John

Posts: 1,384

#77 • • John Lauma

WildChild:
Tähän väliin mun henkilökohtainen määritelmä käsitteelle UG:

Sana bileistä leviää pääasiassa suullisesti, ehkä kännyköitten, E-mailien yms. välityksellä.



Saako käyttää flaijereita?

WildChild:
Ei sisäänpääsymaksuja



Onko 2 euroa liikaa kun artistitkin ehkä haluavat kaljaa vaikka ovat UG?

WildChild:
Pointin (siis sen ihan oikean, järkevän pointin) jokainen varmasti osaa kaivaa tuolta tekstistä esiin, jos ei, niin on kyllä harvinaisen typerä ihminen. IMO.



Pointtia en löydä hakemallakaan, muttta olenkin tunnettu tyhmyydestäni. ^_____^

--
Fancy some cheese, Gromit?

vaavu

Posts: 1,324

#78 • • vaavu vara-vana

WildChild:
Tähän väliin mun henkilökohtainen määritelmä käsitteelle UG:

Sana bileistä leviää pääasiassa suullisesti, ehkä kännyköitten, E-mailien yms. välityksellä.
Ei sisäänpääsymaksuja
Paikkana joku mahdollisimman hyvä paikka, joka mahdollistaa ilmaisen sisäänpääsyn(Tähän ei esim. baareissa, saleissa yms. järjestyissä bileissä yleensä ole mahdollisuutta)
Harvemmin poliiseilta lupia kyselty
Ihmisiä jotka välttämättä ei lähtis ”kaupallisiin” bileisiin
Yleensä yhteen musiikkityyliin (eikä nyt ruveta nussiin pilkkua että ”eihän hoocee bileissä sit mitään freeformia vois soittaa) ”erikoistuneet” bileet
Musiikkia jota et välttämättä kuulis ”kaupallisissa” bileissä.



Miten musta tuntuu, että noin 95% kaikista niistä ug-bileistä joissa olen käynyt, ei täyttäisi näitä vaatimuksia? (Tai ehkä mä en vaan ole käynyt tarpeeksi ug:issä ug-bileissä, mene ja tiedä!) Mutta on se hyvä että meillä on täällä asiantuntija kertomassa miten asiat on. *justjoo*
John

Posts: 1,384

#79 • • John Lauma

vaavu:
Miten musta tuntuu, että noin 95% kaikista niistä ug-bileistä joissa olen käynyt, ei täyttäisi näitä vaatimuksia? (Tai ehkä mä en vaan ole käynyt tarpeeksi ug:issä ug-bileissä, mene ja tiedä!) Mutta on se hyvä että meillä on täällä asiantuntija kertomassa miten asiat on. *justjoo*



Tota rupesin itsekin miettimään, että en ole tainut elämässäni sitten olla yksissäkään UG-bileissä. Maailmani kaatui. *nyyh*

--
Fancy some cheese, Gromit?

serotonot

Posts: 3,137

#80 • • serotonot Paul Easy

vaavu:



Miten musta tuntuu, että noin 95% kaikista niistä ug-bileistä joissa olen käynyt, ei täyttäisi näitä vaatimuksia? (Tai ehkä mä en vaan ole käynyt tarpeeksi ug:issä ug-bileissä, mene ja tiedä!) Mutta on se hyvä että meillä on täällä asiantuntija kertomassa miten asiat on. *justjoo*


Sama täällä. Harvemmin löytää sellaisia bileitä mitkä täysin ilmaisia ovat, koska mm. laitteiston ja paikan vuokra yleensä maksaa. Lisäksi on tietysti kiva jos artistit saavat matkakorvaukset jos tulevat ulkopaikkakunnalta ja ehkäpä jopa tuota kaljaa