Skenemurusten noukkimista?

88 posts, 5 pages, 17,913 views

serotonot

Posts: 3,137

#1 • • serotonot Paul Easy
Mikset itse järkkää tuollaisia, jos tuntuu siltä että niistä on pulaa?

Ihmiset järjestävät bileitä missä itse viihtyvät tai näin ainakin luulisin, koska itse teen niin. Hieman kummallista avautumista mutta ymmärrän pointtisi.

Ja vielä kerran. Järjestä itse mieleisesti bileet. Mun mielestä toi ”järkätkää sitä järkätkää tätä”-asenne on aika kumma siinä mielessä, että vaikka mä olenki itse useammat bileet järkänny (joista kyllä suurin osa nimenomaan noita sun peräänkuuluttamia ug-bileitä) ei mulla siihen mitään koulutusta ole. Joten siitä vaan tuumasta toimeen ja bileet pystyyn
*hymy*

Ja asennetta kyllä ehkä kannattaa korjata hieman, vaikka oletkin vielä ”nuori kapinallinen”. Se että bileet maksavat paljon, johtuu siitä et niistä tulee myös suuria kustannuksia. Mikään kun ei nykypäivänä ole ilmaista. Eipä tuolla bileiden järkkäämisellä ole tiettävästi kukaan Suomessa oikein rahoiksi lyönyt

[muokattu 28.5.2004 11:50]
efo

Posts: 1,908

#2 • • efo Laserpoint

WildChild:
Ainoo mikä täällä on skenepisteiden noukkimista on jumalauta joku tollanen vitun skenepistelaskuri, jossa Jone julistautuu ihme skene Jumlalaks! Mitä vitun väliä sillä on montako deejiitä tunnet, moneenko klubiin sulla on nimi listalla vakituiseen yms muuta paskaa!


Puhuit kyllä ittes pahasti puuhun. Monta kertaa Jone on sanonut olevansa ”skene jumala”? Ja lueppa se eka viesti perusteellisesti läpi ennenkuin alat ketään osottamaan sormella. Ja jos tosiaan otat ton skenepistelaskurin, jonka Jone copypastesi plattarista, noin tosissaan ni ei sullakaan hyvin mene*taputapu*

[muokattu 28.5.2004 11:50]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Karski

Posts: 6,049

#3 • • Karski Pomon kätyri

WildChild:
Vitut teistä kaikista..



No mitä sä sit täällä avaudut *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#4 • • Karski Pomon kätyri

WildChild:
”Pohjiksi lyön tässä 165 pistettä!”

Ja onko sulle käsite vertauskuva tuttu?



Onko sulle käsite 'leikkimieli' tuttu?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Saara

Posts: 1,954

#5 • • Saara #2970

WildChild:
”Pohjiksi lyön tässä 165 pistettä!”

Ja onko sulle käsite vertauskuva tuttu?



Joka oli tosissaan laitettu.....niinjooo.....*justjoo*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Uhuu

Posts: 844

#6 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

a:
reivejä järjestettiin viimeks joskus '95 et älkää vittu kakarat itkekö :)



hei sinä vaippahousu... älä elvistele!!! =)

-thegrandolduhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock
Vittu et repesin. *nauru*

Muut onkin tossa sanoneet leikkimielestä sen mitä oli tarpeellista. Jos sä oikeesti näet mut julistautumassa ”skenejumalaksi”, niin sitten sun ymmärryksesi määrä on kyllä jopa omaani pienempi ja harhaisuutesi jopa omaani isompaa. *vink*

MItä taas tulee skenen tilaan tällä hetkellä, niin kyllä se varmasti olisi ihan kiva jos niitä UG-tapahtumiakin olisi enemmän, mutta miksi sen takia pitäisi kaupalliset klubit vetää alas?

[muokattu 28.5.2004 11:59]
pinkki

Posts: 308

#8 • • pinkki säätö et co.

WildChild:
Vaikka mä nuori oonkin, niin tekeekö se musta jotenkin vähemmän tietoisen asioista? Ainoo mikä täällä on skenepisteiden noukkimista on jumalauta joku tollanen vitun skenepistelaskuri, jossa Jone julistautuu ihme skene Jumlalaks! Mitä vitun väliä sillä on montako deejiitä tunnet, moneenko klubiin sulla on nimi listalla vakituiseen yms muuta paskaa! Vitut siitä! Mä sanon että koko suomen bileskene on menossa ihan vituiks!


kertoo vaa kui ulkona oot skenestä kun et tajuu jengin skenejuttuja ;)
lostgone

Posts: 2,493

#9 • • lostgone

WildChild:
Nonii, nyt rupes vituttaan niin ankarasti että pakko pistää asiasta ihan oma topicci:


Vaikka mä nuori oonkin, niin tekeekö se musta jotenkin vähemmän tietoisen asioista?
Vitut teistä kaikista..


angstia+teini= Teiniangstia*nauru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

JustinSan

Posts: 822

#10 • • JustinSan Nullius in verba

WildChild:
”Pohjiksi lyön tässä 165 pistettä!”



Höhö, jäbä ei tajuu yhtää skenejuttuu, etzä tiiä hei et oikeest nykyään kaikkei scenein on se joka on kaikkein vähiten scene? jos jone ois oikeesti esim. yhtä scene ku meizi ni se ois sanonu et se sai -120 bojoo laskurist niiq meizi *jiihaa*

[muokattu 28.5.2004 12:00]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

JustinSan

Posts: 822

#11 • • JustinSan Nullius in verba

WildChild:
Onko joku sanonu että kaupalliset tapahtumat pitäis ajaa alas?
Ja sitten se että se on aivan täysin fakta että parempi meininki on UG pippaloissa.
Ja se syy tähän topicciin oli tämä että ”ekat reivit” topicissa sanoin että ekat reivit oli Tammelassa, Kenkätehtaalla joskus 11v, niin se on heti skenemurusten noukkimista.
Siitä tämä Vitut teistä kaikista..



aww *lohduttel*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock
Mihis se mun lapiolla lyöminen yhtäkkiä katosi ilman vastinetta vastineisiin? *heiii*
Saara

Posts: 1,954

#13 • • Saara #2970

WildChild:
Siitä tämä Vitut teistä kaikista..



No voi ei! *poks*

*nauru*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#14 • • Jusuplussa UG-///

WildChild:
tollanen vitun skenepistelaskuri



Onks se meijän syy, ku sait niin paskat pisteet siitä!? Toi laskuri kertoo totuuden ja se _EI_ ole läppä!

edit: ja voi lolz mua naurattaa, ku jengi meuhkaa tosissaan noista pisteistä *nauru*

[muokattu 28.5.2004 12:08]
Mark

Posts: 7,311

#15 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

WildChild:
Ja sitten se että se on aivan täysin fakta että parempi meininki on UG pippaloissa.



no hyvä, nyt on sit yks ehdoton totuus olemassa minkä mukaan eletään. kiitos valaisemisesta.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jone

Posts: 8,258

#16 • • Jone Archibald Haddock

yusu:
---
WildChild:
tollanen vitun skenepistelaskuri
---

Onks se meijän syy, ku sait niin paskat pisteet siitä!? Toi laskuri kertoo totuuden ja se _EI_ ole läppä!



...ja juuri siksi skenepistelaskuri jopa sijaitsee niinkin vakavamielisellä alueella kuin ”häröily.” *nauru*

Pitäisköhän teettää rintamerkkejä, joissa lukis ”Sain ____ pistettä skenepistelaskurissa.”
Avatar
#17 • • niomic Guest
I for one welcome our new Jone overlords!
Mark

Posts: 7,311

#18 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone:
Pitäisköhän teettää rintamerkkejä, joissa lukis ”Sain ____ pistettä skenepistelaskurissa.”



älä ny käy pihistelee, tatuointi otsaan tai ei mitään! *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

JustinSan

Posts: 822

#19 • • JustinSan Nullius in verba

niomic:
I for one welcome our new Jone overlords!



all hail jone :P

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jone

Posts: 8,258

#20 • • Jone Archibald Haddock

JustinSane:
---
niomic:
I for one welcome our new Jone overlords!

---

all hail jone :P



...ja mä kun luulin et se oli erään toisen tahon sivusto, jolla luki et ”his name is techno”, mutta ehkä mä voin käydä sen tahon kanssa neuvotteluita siitä et jos voitais vuorotella huipulla paistattelemisessa. *vink*