Skenemurusten noukkimista?

88 posts, 5 pages, 18,574 views

Chatte

#21 • • Chatte Team Teknolipat :)
Repsistä ree vaan tähän väliin. *muhaha* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

pinkki

#22 • • pinkki säätö et co.

Jone:

...ja mä kun luulin et se oli erään toisen tahon sivusto, jolla luki et ”his name is techno”, mutta ehkä mä voin käydä sen tahon kanssa neuvotteluita siitä et jos voitais vuorotella huipulla paistattelemisessa. *vink*

sain kyl enemmä skenepisteit ku sinä, et sorry, ei onnaa :p
Grass

#23 • • Grass fiilistelijä
lol *aplodit*
$

#24 • • $ Destination weekend!
Jone: Jätkä vois laittaa noita pisteitä myyntiin!

Ei tarvitsisi porukan kitistä niiden vähyyttä sitten.

Tarjoukset privaan. On mullakin myydä niitä. Pikaisesti laskettuna n.101kpl

Jokaisen pisteen mukana saa aitoustodistuksen.
Jone

#25 • • Jone Archibald Haddock

pinkki:
sain kyl enemmä skenepisteit ku sinä, et sorry, ei onnaa :p

No mut mä voin tyytyy kyllä sun kanssa frendaamiseenkin, kuhan kaikki näkee et ollaan ystäviä. ^____^
Jone

#26 • • Jone Archibald Haddock

root:
Jone: Jätkä vois laittaa noita pisteitä myyntiin!

Ei tarvitsisi porukan kitistä niiden vähyyttä sitten.

Tarjoukset privaan. On mullakin myydä niitä. Pikaisesti laskettuna n.101kpl

Jokaisen pisteen mukana saa aitoustodistuksen.

Loistava idea!

Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.

#27 • • niomic Guest
Jäi muuten mainitsematta et joskus nuoruudessaan mun faija tunnettiin samaan aikaan sekä UG-scenenä, et scenenä ja mä veikkaan et tää pieni historian kuriositeetti sai Tapi T:n luomaan laskurin.

Jone: Voiks mä lisätä sut mun frendilistaan, sen yhteenlaskettu skenepongomäärä ei ylitä vielä kymppätonnii =(
efo

#28 • • efo Laserpoint

Jone:
Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.

Mä voin ostaa 6 pojoo ni pääsen siihen vikaan osioon eli 151->
Saat tilalle vahoja tinribbi lettuja*hahjust*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Jone

#29 • • Jone Archibald Haddock

efo:
Mä voin ostaa 6 pojoo ni pääsen siihen vikaan osioon eli 151->
Saat tilalle vahoja tinribbi lettuja*hahjust*

Kaupat tuli. *joo*
Jone

#30 • • Jone Archibald Haddock

WildChild:
Huolen sodan täällä saa ainakin aikaan pikku vaivalla...

Eihän tässä nyt mitään sotaa ole saatu aikaiseksi? Lähinnä ihmiset on huvittuneita sun tahottomasti hilpeästä topicistasi. *joo*
anqqa

#31 • • anqqa tirehtööri

Jone:

hmm, melkee joutuu koodaa sen huutokaupapalikan tänne ja siihen sellanen monen kappaleen -feature myös. vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.

itseasiassa tää melkein kutsuis vanhojen suosittujen tähtien palaamista klubitukseenki, eikös?

[muokattu 28.5.2004 12:29]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

florx

#32 • • florx

WildChild
Varastohallit, Nuorisotalot ja mm. Näsinneulaan bileet takasin niin päästään takasin KUNNON reivi meininkiin! Keltanen sadetakki ja kaasunaamari päällä joraamaan ja hyppimään hulluna jonnekkin perämettään jumalan selän taakse, siinä on meininkiä,

Vai että bilepaikan vaihto saa aikaan kaipaamaasi ihqplurhappyjoyreiv-tunnelmaa?
pinkki

#33 • • pinkki säätö et co.

anqqa:

hmm, melkee joutuu koodaa sen huutokaupapalikan tänne ja siihen sellanen monen kappaleen -feature myös. vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.

eiksme jo sovittu et mä nostan sun skenepisteitä wonkaamal julksisesti?

eiku..
Hyzenthlay

#34 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

a:
reivejä järjestettiin viimeks joskus '95 et älkää vittu kakarat itkekö :)

No mutta sittenhän vasta on syytä itkeä! *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Karski

#35 • • Karski Pomon kätyri

WildChild:sodan täällä saa ainakin aikaan

Miguel de Cervantesista vois löytyä sulle
ymmärtäjä. *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

florx

#36 • • florx

WildChild:
Ja en todellakaan kaipaa mitään ihqplurhappyjoyreiv tunnelmaa.

*nauru* Luojan kiitos.
Howdy

#37 • • Howdy Oldie
Voi dääm .. mä en oo vissiin skenes ollenkaa *grr* taidan olla vaan vanha rokkitukka mikä on wannabe teknari *jiihaa*

--
Käpy vailla vertaa

anqqa

#38 • • anqqa tirehtööri

pinkki:
---
anqqa:

vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.

---

eiksme jo sovittu et mä nostan sun skenepisteitä wonkaamal julksisesti?

eiku..

mun skenesäälipisteiden buffaamisen auttais kyl vahvasti jos oisit dj, lj:stä heruu siirou poäääng, et miten ois.. *juonittel*

[muokattu 28.5.2004 12:43]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Vexe

#39 • • Vexe
Ehdottomasti päivän piristysruiske *muhaha*
pinkki

#40 • • pinkki säätö et co.

anqqa:
mun skenesäälipisteiden buffaamisen auttais kyl vahvasti jos oisit dj, lj:stä heruu siirou poäääng, et miten ois.. *juonittel*

ei pijä paikkaansa :D voi hitto.. joudunks vaihtaa alaa. kaikki nää vuodet mä kun luulin..!

edit: tyypil termitki hakuses ;)

[muokattu 28.5.2004 12:44]