88 posts, 5 pages, 18,635 views
Jone:
...ja mä kun luulin et se oli erään toisen tahon sivusto, jolla luki et his name is techno, mutta ehkä mä voin käydä sen tahon kanssa neuvotteluita siitä et jos voitais vuorotella huipulla paistattelemisessa.
root:
Jone: Jätkä vois laittaa noita pisteitä myyntiin!
Ei tarvitsisi porukan kitistä niiden vähyyttä sitten.
Tarjoukset privaan. On mullakin myydä niitä. Pikaisesti laskettuna n.101kpl
Jokaisen pisteen mukana saa aitoustodistuksen.
Jone:
Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.
Jone:
Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.
WildChild
Varastohallit, Nuorisotalot ja mm. Näsinneulaan bileet takasin niin päästään takasin KUNNON reivi meininkiin! Keltanen sadetakki ja kaasunaamari päällä joraamaan ja hyppimään hulluna jonnekkin perämettään jumalan selän taakse, siinä on meininkiä,
anqqa:
hmm, melkee joutuu koodaa sen huutokaupapalikan tänne ja siihen sellanen monen kappaleen -feature myös. vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.
a:
reivejä järjestettiin viimeks joskus '95 et älkää vittu kakarat itkekö :)
pinkki:
---
anqqa:
vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.
---
eiksme jo sovittu et mä nostan sun skenepisteitä wonkaamal julksisesti?
eiku..
anqqa:
mun skenesäälipisteiden buffaamisen auttais kyl vahvasti jos oisit dj, lj:stä heruu siirou poäääng, et miten ois.. *juonittel*