WildChild:
Nonii, nyt rupes vituttaan niin ankarasti että pakko pistää asiasta ihan oma topicci:
Mikä jengiä vaivaa? Ensinnäkään voitko sanoa reiveiks enää nykysellään bileitä? Luultavasti et! Kunnon reivit, joita mielellään sais vieläkin olla oli juurikin esim. Tammelan vanha kenkätehdas ynnä muut varasto/tehdashalli bileet.. Vaikka mä nuori oonkin, niin tekeekö se musta jotenkin vähemmän tietoisen asioista? Ainoo mikä täällä on skenepisteiden noukkimista on jumalauta joku tollanen vitun skenepistelaskuri, jossa Jone julistautuu ihme skene Jumlalaks! Mitä vitun väliä sillä on montako deejiitä tunnet, moneenko klubiin sulla on nimi listalla vakituiseen yms muuta paskaa! Vitut siitä! Mä sanon että koko suomen bileskene on menossa ihan vituiks! Varastohallit, Nuorisotalot ja mm. Näsinneulaan bileet takasin niin päästään takasin KUNNON reivi meininkiin! Keltanen sadetakki ja kaasunaamari päällä joraamaan ja hyppimään hulluna jonnekkin perämettään jumalan selän taakse, siinä on meininkiä, ei missään vitun kiksutintransutin ylikaupallisisssa esim. Tamperetalo bileissä (Esim. Liquid, sisään 30 vitun e!) Minkä takia mä itte kesät pitkät järkkään mettäbileitä?? Siks että tollaset skene yksinvaltiaat wannabejumalat sais pitääkin omat bileensä! Vitut teistä kaikista..
Kannattais varmaan ottaa hieman rauhallisemmin, onhan siis totta että nykyiset bileet on kalliita mutta millä rahalla niitä muuten järjestettäs? Musiikkihan siinä kumminkin on pää-asia eikä se paikka.