88 posts, 5 pages, 18,618 views
WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.
sä et edelleenkään vastannut että mikset järkkää mieleisiäsi bileitä itse?
---
Ööö.. Kyllähän noita halli/mettä/pommisuoja bileitä on järkätty, kyllä se tuolla lukee.. Nyt taas on yhet mettäbileet tuloillaa, jos muistat? Ihmettelen vaan miks ei MUUTKIN järkkää niitä..
WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.
---
Ööö.. Kyllähän noita halli/mettä/pommisuoja bileitä on järkätty, kyllä se tuolla lukee.. Nyt taas on yhet mettäbileet tuloillaa, jos muistat? Ihmettelen vaan miks ei MUUTKIN järkkää niitä..
WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.
---
root:
---
WildChild:
---
serotonot:
Rakas wildchild.
---
---
Ai niinq sä olet se ainoa aktiivinen järkkäri? Tervetuloa Vuosaareen.
sts:
word. tai mihin tahansa metsäbileisii jota on miltei jokaviikonloppu kesällä. metsäkemuja järkkää n+x porukkaa.
WildChild:
---
sts:
Wildchild älä itke yksinäissyyttäsi vaan oikeasti järkkää sellaiset bileet kuin haluat. turha valittaa muille vaan kannattaa vaan ottaa itseään niskasta kiinni.
---
Niinhän mä järkkäänkin, jos lukea osaat.. Edelleen, polkkapuolella et kyllä löydä Tre:ltä muita, kai?? Toivois vaan että muutkin innostuis UG polkkajaisten järkkäämisestä, kun aina vaan psykee...
WildChild:
---
root:
Ai niinq sä olet se ainoa aktiivinen järkkäri? Tervetuloa Vuosaareen.
---
Hei ihan tosi.. Jos nyt ensinnä katot missä mä asun, ja mietit sit lähenkö UG bileisiin Helsinkiin kun niitä on täälläkin? Mutta tre:n seudulla ei paljon UG hooceepolkka bileitä järkätä... Joten sen suhteen ainoita olen, kai?
Hyzenthlay:
---
sts:
word. tai mihin tahansa metsäbileisii jota on miltei jokaviikonloppu kesällä. metsäkemuja järkkää n+x porukkaa.
---
onko noi metsikset yleensä pienen sisäpiirin järjestämiä, joihin ei muita juuri edes kaivata? ...vai olenko saanut ihan väärän kuvan
WildChild:
Psykebileitä täällä on ihan perkeleesti, mettässä, halleissa, kaikkialla.
Ja sit jotkut Spinnit.. Jes..
Kun puhutaan luokkaan tempo 180-220bpm sijoittuvista UG bileistä niin kerro mulle yhdetkin Tre:n suunnalta?
root:
---
Hyzenthlay:
---
sts:
---
onko noi metsikset yleensä pienen sisäpiirin järjestämiä, joihin ei muita juuri edes kaivata? ...vai olenko saanut ihan väärän kuvan
---
Olet. Ei muakaan ole katsottu pahalla noissa bileissä vaikka en nyt ihan hippi olekkaan. (tai siis ainakin luulen niin....)
WildChild:
---
sts:
voisko johtua siitä että monen mielestä polkka ei oikein sovi metsään (siis ihan polkkaajien toim. huom.)
Tilanteesi varmana helpottuu konemetsän jälkeen.
---
Ei kyllä niissä väkeä on aina kun niitä järkkää, ja kyllä jengi tykkääkin, mutta kun ei rahkeet riitä itte ihan joka weekendi järkkää, niin toivois että muutkin innostuis.. Se tässä pointtina oli..