Helsingin baarit ja biletys paikat

188 posts, 10 pages, 98,173 views

Summerblink

Posts: 291

#101 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Mun on tähän väliin pakko laittaa varoituksen sana: kaveri raahas mut eilen Amarilloon ja se tanssilattia sopii a)syvyyssykeltajille b)radiohiteistä tykkääville c)syvyyssukeltajille.
Happi loppuu yhden satunnaisen Prodigybiisiin jälkeen.
Parempi lienee stadilaisena vaan liittyä amish-heimoon ja unohtaa bailaus. Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes. Aargh.*ding*
hallucinogen

Posts: 8,190

#102 • • hallucinogen Edain

Summerblink:
Mun on tähän väliin pakko laittaa varoituksen sana: kaveri raahas mut eilen Amarilloon ja se tanssilattia sopii a)syvyyssykeltajille b)radiohiteistä tykkääville c)syvyyssukeltajille.
Happi loppuu yhden satunnaisen Prodigybiisiin jälkeen.
Parempi lienee stadilaisena vaan liittyä amish-heimoon ja unohtaa bailaus. Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes. Aargh.*ding*



Kyllä Malmin tillikassa kannattaa käydä *nauru* Ei tarvii ees pitkää matkaa konttaa himaan ja ihan yhtä surkeeta menoa kuin missä tahansa keskustan perusraflas *hih*

--
pikku-*possu*

Avatar
#103 • • Dorka Guest
Hesari on kyl näin kesäaikaan aivan *pop*, hienot tilat ja se aivan älyttömän hyvä ilmastointi!
Tiikeri on kuuma, vielä pahempi sitten on se uus Fever joka käytännössä on kuin huonosti lämmitetty sauna.
hallucinogen

Posts: 8,190

#104 • • hallucinogen Edain
Mun mielestä tiikeri on yksiä huonoimpia paikkoja helsingissä, varsinkin musiikin puolesta, monta kertaa ollut siellä ja koskaan ei oo hauskaa ollu, ei edes silloin kun oli fuksiaiset siellä *justjoo* Sit aina naispuoliset kaverit haluu mennä sinne kun siel soi niin hyvää ärränpeetä...*igor*

--
pikku-*possu*

Avatar
#106 • • yana Guest

Summerblink:
Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes.




mä en usko et missään kaupungissa kannattaa menna perusravintolaan, ainakaan jos on yhtään mitään parempaa tarjolla.

[muokattu 22.7.2003 12:54]
hallucinogen

Posts: 8,190

#107 • • hallucinogen Edain

yana4000:
---
Summerblink:
Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes.

---



mä en usko et missään kaupungissa kannattaa menna perusravintolaan, ainakaan jos on yhtään mitään parempaa tarjolla.

[muokattu 22.7.2003 12:54]



Lohjalla kannattaa mennä sellaseen kun möljään, se on niin kamala räkälä, oli vanha ja kurja silloon kun isä 30v sitten siellä tyttöjä ahdisteli mutta viina siellä on aina ollut halpaa, 3e drinkeistä ei ole paha *iloinen*
Mutta tämä siis vain jos viinaa haluaa juoda ja itse on niin laiska ettei sitä lasiin jaksa kaataa

--
pikku-*possu*

Avatar
#108 • • Titityy Guest

hallucinogen:
Lohjalla kannattaa mennä sellaseen kun möljään, se on niin kamala räkälä, oli vanha ja kurja silloon kun isä 30v sitten siellä tyttöjä ahdisteli mutta viina siellä on aina ollut halpaa, 3e drinkeistä ei ole paha *iloinen*
Mutta tämä siis vain jos viinaa haluaa juoda ja itse on niin laiska ettei sitä lasiin jaksa kaataa



Möljä roks *piis* not!! Sinne tosiaan kannattaa mennä kun haluu vetää halvat kännit ja tapella typerien Lohjalaisten kanssa *hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#109 • • hallucinogen Edain
Tiina, oot aivan oikeessa, se paikan omistaja on just hassu, se on joku 40v, lyhyt ja näyttää muutenkin kulahtaneelta intiaanilta, sit se aina antaa drinksui kauniille muijille siellä ihan onnessaan *joo*
Mutta kyllä möljä on baareista paras missä oon käyny jos kyseessä on perusilta...aivan pelkästään sen halvan viinan takia *nauru*
Kyllä Lohjalaiset ain vantaalaiset voittaa *vink*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#110 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
enpä ole ollut sitten alkukevään ctrl:ssa mutta täytyy sielläkin tässä käydä *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Ozie

Posts: 1,389

#111 • • Ozie
Tullu frendien kanssa pyörittyy viime aikoina huolestuttavan paljon baareissa... tai baarissa.
Eli oon nyt kohtuu kauan ollu niiden kanssa Josassa pyörimässä, kyllähän se menettelee kun on isomman porukan kanssa.. poket oppi tuntemaan nopeesti varsinki kun frendi käyny sielä aika paljon aikasemmin.

Musiikki on sitä melko perusradiohittiä, paitsi sit ku tulee jotain 70-luvun helmiä. ”DJ”:t on semmosta biisin lopussa feidataan seuraavaan. Paitsi yks nainen joka teki meihin vaikutuksen, varsinki ku siihen normitasoon vertaa.

Oonkohan mä sairas? *nuha* *poks*
zaler

Posts: 1,545

#112 • • zaler e h k i s

Ozie:
Tullu frendien kanssa pyörittyy viime aikoina huolestuttavan paljon baareissa... tai baarissa.
Eli oon nyt kohtuu kauan ollu niiden kanssa Josassa pyörimässä, kyllähän se menettelee kun on isomman porukan kanssa.. poket oppi tuntemaan nopeesti varsinki kun frendi käyny sielä aika paljon aikasemmin.


josa...hyyiiii....se on varmaan stadin kauhein mesta....*nuha*
se on oopperan ja kallioräkälän välimuoto....hyh...

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#113 • • -Loyal- Guest

Wert:
yhdyn edelliseen... hesari, tiikeri ja barfly yäk. (tai ei ehkä paikat mutta se jengi mitä siel käy) hesarille vaan on PAKKO mennä ku PvD ja noi muut pikkutähdet sinne tulee... :)

Noh noh, kyllä se teidän asenne vielä muuttuu, kun ei jaksa enää vetää neon/nahka/piikki lapsi vaatteita päälle ja vähän aikuistuu... *iloinen*
Hesari on ihan hyvä paikka, musiikki on nykyään niin trancea kun olla ja voi.
Hyvä paikka, kun rupee kyllästyttämään 20 vuotiaat lapset, mitkä imee bileissä tikkaria ja ampuu vesipyssyillä. *nukkuu**ding*

[muokattu 28.7.2003 15:03]
Mark

Posts: 7,311

#114 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Loyal:
---
Wert:
yhdyn edelliseen... hesari, tiikeri ja barfly yäk. (tai ei ehkä paikat mutta se jengi mitä siel käy) hesarille vaan on PAKKO mennä ku PvD ja noi muut pikkutähdet sinne tulee... :)

---
Noh noh, kyllä se teidän asenne vielä muuttuu, kun ei jaksa enää vetää neon/nahka/piikki lapsi vaatteita päälle ja vähän aikuistuu... *iloinen*
Hesari on ihan hyvä paikka, musiikki on nykyään niin trancea kun olla ja voi.
Hyvä paikka, kun rupee kyllästyttämään 20 vuotiaat lapset, mitkä imee bileissä tikkaria ja ampuu vesipyssyillä. *nukkuu**ding*

[muokattu 28.7.2003 15:03]



mä en sit varmaan oo viel aikuistunu ku mun mielest pluristelijat tikkareineen on huomattavasti mukavampia ku kännipeelot ördäämäs ja astumas varpaille *igor* Lisäks hesari _on_ hanurista biletilana IMO. Tiestosta jäi niin vitun paha maku suuhun kys. paikasta et saa kahteen kertaan miettii meneekö uudestaan vai ei..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#115 • • -Loyal- Guest

Mark:
---
Loyal:
---
Wert:
yhdyn edelliseen... hesari, tiikeri ja barfly yäk. (tai ei ehkä paikat mutta se jengi mitä siel käy) hesarille vaan on PAKKO mennä ku PvD ja noi muut pikkutähdet sinne tulee... :)

---
Noh noh, kyllä se teidän asenne vielä muuttuu, kun ei jaksa enää vetää neon/nahka/piikki lapsi vaatteita päälle ja vähän aikuistuu... *iloinen*
Hesari on ihan hyvä paikka, musiikki on nykyään niin trancea kun olla ja voi.
Hyvä paikka, kun rupee kyllästyttämään 20 vuotiaat lapset, mitkä imee bileissä tikkaria ja ampuu vesipyssyillä. *nukkuu**ding*

[muokattu 28.7.2003 15:03]

---


mä en sit varmaan oo viel aikuistunu ku mun mielest pluristelijat tikkareineen on huomattavasti mukavampia ku kännipeelot ördäämäs ja astumas varpaille *igor* Lisäks hesari _on_ hanurista biletilana IMO. Tiestosta jäi niin vitun paha maku suuhun kys. paikasta et saa kahteen kertaan miettii meneekö uudestaan vai ei..

-M

Et ole tainnut käydä vähään aikaan hesarilla? Siellä on yhtä vähän känni ördääjiä, kuin jossain bileissäkin. Todella harvoin siellä näkee jonkun kännissä. En sano et se paras paikka olis, itse tykkään Puseista ja Hallmarkeista, ja monista muista bileistä, mut hesarille aina kun rupee bileet kyllästyttämään.
Muistan kun joskus kävin Ctrl:ssä, niin siellä oli vitusti jengii ihan kännissä, eikä sellasta kestä. Ihmiset on vaan niin paljon nuorempia siellä, ja valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.

[muokattu 28.7.2003 15:20]
hallucinogen

Posts: 8,190

#116 • • hallucinogen Edain

Loyal:
valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.



Kiitos yleistyksestä *justjoo*

--
pikku-*possu*

Avatar
#117 • • Dorka Guest
Hesari on pop, tilat on minusta yksi parhaimmat hesassa - tieston keikan aikana vain siellä oli tuplasti liikaa jengiä.

Siellä toimii ilmastointi joka näin lämpimällä säällä on tosi *pop*... esim. BarFly, Tiger, Fever (tämä varsinkin), CTRL ovat varsinaisia saunoja - hesarilla melkein tulee kylmä jos ei siellä liiku *nauru*

Musiikki on omasta mielestäni myös todella kivaa, siis house - trance välimaastoa todella paljon ellei sitten just ole sattunu R&B nigh juttuihin mitä siellä välillä järjestetään.

Ihmisistä myöskään en valita, kun periaatteessa siellä on ikäraja 24 ja sinne pikkupissikset eivät todellakaan eksy.

*piis*
Avatar
#118 • • -Loyal- Guest

hallucinogen:
---
Loyal:
valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.

---


Kiitos yleistyksestä *justjoo*

No yleensä kännissä käyttäytyy... Niin minäkin tein, enkä ole siitä ylpeä.. *uuh*
Mark

Posts: 7,311

#119 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Loyal:
Et ole tainnut käydä vähään aikaan hesarilla? Siellä on yhtä vähän känni ördääjiä, kuin jossain bileissäkin. Todella harvoin siellä näkee jonkun kännissä. En sano et se paras paikka olis, itse tykkään Puseista ja Hallmarkeista, ja monista muista bileistä, mut hesarille aina kun rupee bileet kyllästyttämään.
Muistan kun joskus kävin Ctrl:ssä, niin siellä oli vitusti jengii ihan kännissä, eikä sellasta kestä. Ihmiset on vaan niin paljon nuorempia siellä, ja valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.

[muokattu 28.7.2003 15:20]



ööh... tarkotin siis että paikka ku paikka ni katon mielummin tikkarikiksukarvateinejä ku juopottelevia perussikoja *possu* jotka ei osaa käyttäytyy, sen enempää puuttumatta siihen onks hesari sikala vai ei. Hesari voi olla hieno mesta mut pileisiin ei viime kokemuksen mukaan sovellu, siitä siis antipatiat, ei possesta mitä siel käy *piis*

nim. en nähny tiestosta vilaustakaan koko illan aikana ku ”pää”saliin ei vaan päässy ku ei huvittanu ketään kolkata et ois päässy rynnimään sinne *uuh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hallucinogen

Posts: 8,190

#120 • • hallucinogen Edain
Jaa no, en mä nyt tiedä jos kännin taso on sama käyttäytyvätkö sinun ikäiset ystäväni paremmin kuin minä...
Toki en väitä, että jossain ctrl:n tasoisessa paikassa 20-vuotiaat jannut käyttäytyisivät hyvin mutta ei pidä silti yleistää, intissä huomas et kyllä niillä 25-vuotialla ”tupakavereilla” oli niin lapsellista ”pillujuttua” ja ihan selvinpäin, yhtä paljon pitää päteä oli sit 5v enemmän tai ei...

--
pikku-*possu*