Helsingin baarit ja biletys paikat

188 posts, 10 pages, 98,174 views

Avatar
#61 • • Dorka Guest
Bella:

onks tää tietoa vai kuultua?



Sulkemisen syy on kuultua, valitukset on tietoa... näin sanoi nimittäin poliisi tässä yhdelle jonka laukku hävis ja teki rikosilmoituksen *dissaa* Juttelin yhden baarityöntekijän kanssa ja se taas syytti "tummaihoisia" vaikka tavaraa hävisi juuri narikasta... *hmph*

[muokattu 15.1.2003 15:00]
Tapi

Posts: 1,437

#62 • • Tapi Dreamstate
Paras baari on ehdottomasti Torinin American Bar, jonne tosin on varaa mennä ainoastaan palkkapäivinä. Ympäristö on viihtyisä ja rauhallinen ja drinksut taatusti oikeaoppisesti valmistettuja.

Biletysmestoista sen verran, että ainakin allekirjoittanut tuntee syvää antipatiaa kaikkia noita alepubeja, ctrl:iä, tigereita ja muita kohtaan. Bileissä on aina niin paljon siistimpää, etten keksi mitään syytä mennä moisiin. Nykyään tulee usein jopa lähdettyä himaankin, jos kaverit päättävät bileiden asemesta alentua johonkin muuhun.
*ding*
Mielestäni ehdoton paikka bileille on tällä hetkellä Nosturi, kakkosena on Gloria ja Mother. Kaivo & Hesperia eivät mitään ihmeellisiä paikkoja ole....
misjah

Posts: 3,373

#63 • • misjah Team Sika
Tapi T:

Paras baari on ehdottomasti Torinin American Bar, jonne tosin on varaa mennä ainoastaan palkkapäivinä. Ympäristö on viihtyisä ja rauhallinen ja drinksut taatusti oikeaoppisesti valmistettuja.

Biletysmestoista sen verran, että ainakin allekirjoittanut tuntee syvää antipatiaa kaikkia noita alepubeja, ctrl:iä, tigereita ja muita kohtaan. Bileissä on aina niin paljon siistimpää, etten keksi mitään syytä mennä moisiin. Nykyään tulee usein jopa lähdettyä himaankin, jos kaverit päättävät bileiden asemesta alentua johonkin muuhun.
*ding*
Mielestäni ehdoton paikka bileille on tällä hetkellä Nosturi, kakkosena on Gloria ja Mother. Kaivo & Hesperia eivät mitään ihmeellisiä paikkoja ole....




no joo alen dissaan minäkin... mut kyllähän noissa muissa paikoissa voi olla ihan mageeta jos sulla on kunnon kaverit messissä..

--
www.team*possu*.tk

dexine

Posts: 64

#64 • • dexine
Nyt jo historian siipien huminaan peittynyt annankadun DTM oli mukava paikka niin bileissä kuin ihan normaali baari reisullakin. *sydän*

Uuteen DTM:aan en itse vielä ole ehtinyt tutustua.

Tämän hetken suosikit kyllä Gloria ja Nosturi. Hesperiakin ihan muksa.

Diskohelvettejä kuten ctrl ja hb tulee kyllä kartettua kuin ruttoa.*eiei*

--
\"Computer games don\'t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as
kids, we\'d all be running around in darkened rooms, munching magic
pills and listening to repetitive electronic music.\"
-

Tapi

Posts: 1,437

#65 • • Tapi Dreamstate
misjah:

mut kyllähän noissa muissa paikoissa voi olla ihan mageeta jos sulla on kunnon kaverit messissä..


Mulla ei ole enää muutamaan vuoteen ollut, joten olen jo luopunut toivosta. Tosin viimekerrasta taitaakin olla about vuosi aikaa.

Sitäpaitsi bileissä ei vituta olla selvänä...
OlliS

Posts: 3,999

#66 • • OlliS Further
Tapi T:

Mulla ei ole enää muutamaan vuoteen ollut, joten olen jo luopunut toivosta. Tosin viimekerrasta taitaakin olla about vuosi aikaa.

Sitäpaitsi bileissä ei vituta olla selvänä...


Mun viimeisestä normaalista baari/ravintolareissusta on aikaa jotain 3 vuotta.. Eikä kyllä pätkääkään kiinnosta edes tietää minkälainen meno niissä nykyään on.
Avatar
#67 • • yana Guest
Tapi T:

Biletysmestoista sen verran, että ainakin allekirjoittanut tuntee syvää antipatiaa kaikkia noita alepubeja, ctrl:iä, tigereita ja muita kohtaan. Bileissä on aina niin paljon siistimpää, etten keksi mitään syytä mennä moisiin. Nykyään tulee usein jopa lähdettyä himaankin, jos kaverit päättävät bileiden asemesta alentua johonkin muuhun.



jos alkaa bileet tympiä niin käy vaan jossain ctrl/premi/tiger mestassa ja johan paskatkin bileet maittaa. eli kyllä niitä tarvitaan arvostelukyvyn kalibrointiin
kissi

Posts: 2,436

#68 • • kissi niihä?
Ei kyl oikeesti ees muista, millon oisin viimeks ollu jossain normibaarissa! *häh* Ku ei yhtään tee mieli jostain kumman syystä mennä...
Avatar
#69 • • ALIEN Guest
... taitaa porukal olla aika huonoja kokemuksia rafloista. Tottahan se on ettei niissä soi "klubittajien" -musa ja et siel tulee helpommin tappeluita känniläisten kanssa. Bileissähän on "tavallaan" paljon sivistyneempää menoa ja parempaa musiikkia.
MUTTA minä ja hyvät ystäväni ainakin osataan pitää hauskaa (vesiselvänäkin) raflassa kuin raflassa. Vaikka niissä soikin poppi ja räppi niin ei se mielestäni sitä tarkoita etteikö niiden mukaan voisi "veivata lantiota" ja pitää hauskaa ja tutustua uusiin ihmisiin! *iloinen* Ja mitä enemmän käy rafloissa ja baareissa niin sitä suurempi on biletyshalukin!! *plur*
Se on ihmisestä kiinni, että osaako pitää muuallakin hauskaa, kuin bileissä! En mä ainakaan mene tigeriin itkemään, kun on paskamaista musiikkia tai menoa. Mä menen sinne nauttimaan illasta ja sillä siisti!
*possu*
TonySt

Posts: 4,166

#70 • • TonySt mediamoguli
Mother on kiva, samoin Teatteri... Aika harvoin vaan tulee käytyy noissa "tavis"mestoissa...

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Lost-Soul

Posts: 3,107

#71 • • Lost-Soul los pallos
Kyllä se lähiöbaari aina kaiken voittaa... vai mitäs se pultsari sanokaan joskus....*ding*

Kyl mun mielestä kuitenkin se lähin baari mihin pääsee nopeesti on se paras paikka kiskoo viinaa... Sit kun lähetään bilettämään niin silloin kyl pitää olla jotain ihan "kunnollista"..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

[Nuclear]

Posts: 5,855

#72 • • [Nuclear] el aprendiz
Lost-Soul:

Kyllä se lähiöbaari aina kaiken voittaa... vai mitäs se pultsari sanokaan joskus....*ding*

Kyl mun mielestä kuitenkin se lähin baari mihin pääsee nopeesti on se paras paikka kiskoo viinaa... Sit kun lähetään bilettämään niin silloin kyl pitää olla jotain ihan "kunnollista"..



Mä en oo koskaan löytäny tätä lähiöräkälän intoa.*nauraa* Mielummin ostan pullon kaupasta ja kittaan sitä himassa kuin meen lähiöbaariin. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Janne

Posts: 1,330

#73 • • Janne kipee ukkeli
yana4000:



jos alkaa bileet tympiä niin käy vaan jossain ctrl/premi/tiger mestassa ja johan paskatkin bileet maittaa. eli kyllä niitä tarvitaan arvostelukyvyn kalibrointiin



Toi on niin totta, ettei vois enempää olla. Toisaalta mua kanssa ärsyttää tyypit jotka leijuu yleisissä kovaan ääneen jollain Tigerin vipillä, ihan kuin olisi arvostettavaa nuoleskella jotain läskipääpokeja.
Avatar
#74 • • Dorka Guest
...kyllä niitä VIP kortteja saa ilman "nuoleskelua". Vaikka on/ollu VIP kortit (tai naama vippi) melkein jokapaikkaan: Viva, Teatteri, Tiger, Kaarle, Roba, Fennia, Kappeli yms. *hih*

Mut en kyllä sanois et noista "saavutuksista" vois olla ylpeä *nauru* ...taino Teatterin paremmassa VIP kortissa on jo hieman "statusta" *heiii*

*piis*
Avatar
#75 • • -Loyal- Guest
Dorka:

...kyllä niitä VIP kortteja saa ilman "nuoleskelua". Vaikka on/ollu VIP kortit (tai naama vippi) melkein jokapaikkaan: Viva, Teatteri, Tiger, Kaarle, Roba, Fennia, Kappeli yms. *hih*

Mut en kyllä sanois et noista "saavutuksista" vois olla ylpeä *nauru* ...taino Teatterin paremmassa VIP kortissa on jo hieman "statusta" *heiii*

*piis*

Nii saa jos on frendi ovella. Minullakin melkein joka paikkaan naama vip, ja nähnyt sitä touhua ihan tarpeeksi. Pitää olla kaveri ovella että saat vipin, tai naiset nuoleskelee ja miehet antaa 2-5 kertaa hyvät rahat ovimiehelle niin naama vippi on taattu (jonkun aikaa).
Avatar
#76 • • -Loyal- Guest
Janne:

yana4000:

jos alkaa bileet tympiä niin käy vaan jossain ctrl/premi/tiger mestassa ja johan paskatkin bileet maittaa. eli kyllä niitä tarvitaan arvostelukyvyn kalibrointiin

Toi on niin totta, ettei vois enempää olla. Toisaalta mua kanssa ärsyttää tyypit jotka leijuu yleisissä kovaan ääneen jollain Tigerin vipillä, ihan kuin olisi arvostettavaa nuoleskella jotain läskipääpokeja.




Ai tigerissä paskat poket??? voi vittu...! Ei pidä paikkaansa.

Mulla on tigeriin vippi ja täytyy sanoa että ne kenellä se vip on, tuskin sillä leijuu, ainkaan tigerin vipillä
*eiei* tigerista tykkään sen takia et aina siellä on jonkun verran porukkaa mutta kyllä se vähän hävettää ääneen mainita, et sinne olen menossa... teini mesta mut sellanen baari missä voi vaan chillailla jos ei bilettää jaksa lähtee..

[muokattu 16.1.2003 09:22]
Janne

Posts: 1,330

#77 • • Janne kipee ukkeli
Niin tai poket siis ylipäänsä. Tein pari vuotta duunia rafloissa (jonka seurauksena mullakin on ne naamavipit joihinkin paikkoihin) ja näin sitä touhua vähän lähempää.
Avatar
#78 • • yana Guest
Janne:


Toi on niin totta, ettei vois enempää olla. Toisaalta mua kanssa ärsyttää tyypit jotka leijuu yleisissä kovaan ääneen jollain Tigerin vipillä, ihan kuin olisi arvostettavaa nuoleskella jotain läskipääpokeja.



mua huvittaa taas ne :)

yleensäkin joku tollasella jutulla pousaaminen ja itsensä jalustalle nostaminen on noloa.

mut jos joku saa siitä kiksit niin siitä vaan. mä en.

[muokattu 16.1.2003 10:40]
Avatar
#79 • • yana Guest
Morpheus:

Mulla on tigeriin vippi ja täytyy sanoa että ne kenellä se vip on, tuskin sillä leijuu, ainkaan tigerin vipillä
*eiei* tigerista tykkään sen takia et aina siellä on jonkun verran porukkaa mutta kyllä se vähän hävettää ääneen mainita, et sinne olen menossa... teini mesta mut sellanen baari missä voi vaan chillailla jos ei bilettää jaksa lähtee..



pitää varmaa käydä tsekkaa mesta *justjoo* en o ollu siellä ikinä kuin omissa bileissä niin ei se normaali meininki oo tuttua. vaikka tuskin se mistään tollasesta perusraflamenosta mitenkään voi erota
milla

Posts: 3,699

#80 • • milla
ne ketkä kävi pienenä highlightissa, on pari vuotta vanhempana tigerissa. ei mikään paskin baari ehkä, mut ei kyl mikään "chillaus"mesta todellakaan imo niinku morpheus mainitsi.

yana sinuna jättäisin kuitenki väliin.

ja hei jätkät! mä pääsenki viptilaan. haha.*piis*

[muokattu 16.1.2003 11:15]