Helsingin baarit ja biletys paikat

188 posts, 10 pages, 98,185 views

Avatar
#121 • • -Loyal- Guest

hallucinogen:
Jaa no, en mä nyt tiedä jos kännin taso on sama käyttäytyvätkö sinun ikäiset ystäväni paremmin kuin minä...
Toki en väitä, että jossain ctrl:n tasoisessa paikassa 20-vuotiaat jannut käyttäytyisivät hyvin mutta ei pidä silti yleistää, intissä huomas et kyllä niillä 25-vuotialla ”tupakavereilla” oli niin lapsellista ”pillujuttua” ja ihan selvinpäin, yhtä paljon pitää päteä oli sit 5v enemmän tai ei...

Kuka järkevä ihminen menee armeijaan 25-vuotiaana?? *ding**igor*.
Enkä nyt tiedä kattelenko tikkaria lutkuttavaa/ vesipyssyllä ampuvaa pentua mielummin ku tappelevaa ja räkivää teiniä.
Kummatkin niin säälittävää touhua, et ei sellasta sais bileisiin/yökerhoon päästää. Tai sit käyn vaan sellasissa paikoissa, missä mun ei pitäs käydä... minkäs mahtaa kun musiikki on hyvää, vaikka joku vesipyssyllä vieressä ampuukin...
En minäkään ole mikään fiksu ihminen ja käyttäydyn todella huonosti välillä, mut yritän kumminkin käyttäytyä, niinkuin ikäiseni kuuluu. *pihkassa**igor*
Mark

Posts: 7,311

#122 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Loyal:
Kuka järkevä ihminen menee armeijaan 25-vuotiaana?? *ding**igor*.
Enkä nyt tiedä kattelenko tikkaria lutkuttavaa/ vesipyssyllä ampuvaa pentua mielummin ku tappelevaa ja räkivää teiniä.
Kummatkin niin säälittävää touhua, et ei sellasta sais bileisiin/yökerhoon päästää. Tai sit käyn vaan sellasissa paikoissa, missä mun ei pitäs käydä... minkäs mahtaa kun musiikki on hyvää, vaikka joku vesipyssyllä vieressä ampuukin...
En minäkään ole mikään fiksu ihminen ja käyttäydyn todella huonosti välillä, mut yritän kumminkin käyttäytyä, niinkuin ikäiseni kuuluu. *pihkassa**igor*



no oho.. onks sul jotai tikkareita vastaan? Vesipyssytki pelkästään piristää (ainaki kesällä) jos on kuuma tunnelma niinku kunnon klubil kuuluu ollakki *igor* ja voitsä määritellä miten minkäkin ikäisen ihmisen ”kuuluu” käyttäytyä? Onks siit olemas joku laki?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#123 • • -Loyal- Guest

Mark:
---
Loyal:
Kuka järkevä ihminen menee armeijaan 25-vuotiaana?? *ding**igor*.
Enkä nyt tiedä kattelenko tikkaria lutkuttavaa/ vesipyssyllä ampuvaa pentua mielummin ku tappelevaa ja räkivää teiniä.
Kummatkin niin säälittävää touhua, et ei sellasta sais bileisiin/yökerhoon päästää. Tai sit käyn vaan sellasissa paikoissa, missä mun ei pitäs käydä... minkäs mahtaa kun musiikki on hyvää, vaikka joku vesipyssyllä vieressä ampuukin...
En minäkään ole mikään fiksu ihminen ja käyttäydyn todella huonosti välillä, mut yritän kumminkin käyttäytyä, niinkuin ikäiseni kuuluu. *pihkassa**igor*

---


no oho.. onks sul jotai tikkareita vastaan? Vesipyssytki pelkästään piristää (ainaki kesällä) jos on kuuma tunnelma niinku kunnon klubil kuuluu ollakki *igor* ja voitsä määritellä miten minkäkin ikäisen ihmisen ”kuuluu” käyttäytyä? Onks siit olemas joku laki?

-M

No hoh hoh... antaa olla jos tää menee leikkimiseksi.
Sen ainakin tiedän et ei vesipyssyt ja tikkarit kuulu baariin. Vai kuuluuko sun mielestä?
Ei muuta kun vaipat housuihin ja bilettämään .... *pahis**pahis**pahis*
sune

Posts: 2,096

#124 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

hallucinogen:
---
Kyllä Malmin tillikassa kannattaa käydä *nauru* Ei tarvii ees pitkää matkaa konttaa himaan ja ihan yhtä surkeeta menoa kuin missä tahansa keskustan perusraflas *hih*



Nouuu.. älkää helvetis menkö sinne!!! Ehkä maailman kauhein paikka järvenpään teinihelvetti rt:n jälkeen!! *eiei*

--
ei kovin ihku eikä plur

hallucinogen

Posts: 8,190

#125 • • hallucinogen Edain
Miten jotkut keskustan raflat eroaa tillikasta? *nauru*
Viina voi olla eri hintasta(kalliimpaa) ja puitteet hivenen prameammat mutta musiikki ja ihmiset on aivan samoja *hih*

--
pikku-*possu*

sune

Posts: 2,096

#126 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Se koko tillikka on täys räkälä! hyyyi...!!! *vink*

--
ei kovin ihku eikä plur

kuu

Posts: 1,174

#127 • • kuu tyttttö
En oo ikinä käyny Helsingin baareissa *blush*

--
köh köh

Avatar
#128 • • yana Guest

Loyal:
Kuka järkevä ihminen menee armeijaan 25-vuotiaana?? *ding**igor*.



tunnen useitakin. mitäs hiton väliä sillä on missä vaiheessa sen käy? kaikilla ei elämäntilanne ole sellainen että inttiin ehtisi heti kun täyttää 17v


En minäkään ole mikään fiksu ihminen ja käyttäydyn todella huonosti välillä, mut yritän kumminkin käyttäytyä, niinkuin ikäiseni kuuluu. *pihkassa**igor*



aivan .siina vaiheessa kun tayttaa 22 pitää työntää perseeseen 2 metrinen rautatanko. ja hymyillä ei saa!

itse kayttaydyn just silta kun mun mielesta on hauskaa vaikka hyvän maun rajoja ehkä joskus tulee venytettyäkin. jaksa kiinnostaa kyrpäotsaisten pikkuvanhojen teinien mielipiteet siitä mikä on mun ikäiselleni sopivaa käytöstä *nukkuu*

Sen ainakin tiedän et ei vesipyssyt ja tikkarit kuulu baariin. Vai kuuluuko sun mielestä?


mielestäni minä en kuulu baariin. siksipä en niissä edes käy.

Ei muuta kun vaipat housuihin ja bilettämään



ei muuta kuin pikkutakki päälle ja kasvolihakset botuliinilla paskaks ettei vahingossakaan hymyilytä ja sit baariin viettää tosi kivaa iltaa

btw. sun ikaisen ei kuulu viettaa aikaa k18/k20 tapahtumissa joten ihan hyva vaan etta pysytkin sit niis baareissa ;)

[muokattu 8.9.2003 13:34]
Dalifemme

Posts: 1,629

#129 • • Dalifemme Dementia simplex

itse kayttaydyn just silta kun mun mielesta on hauskaa vaikka hyvän maun rajoja ehkä joskus tulee venytettyäkin. jaksa kiinnostaa kyrpäotsaisten pikkuvanhojen teinien mielipiteet siitä mikä on mun ikäiselleni sopivaa käytöstä


TOUCHE!!!!!!*piis*
Chatte

Posts: 4,085

#130 • • Chatte Team Teknolipat :)

Loyal:
En minäkään ole mikään fiksu ihminen ja käyttäydyn todella huonosti välillä, mut yritän kumminkin käyttäytyä, niinkuin ikäiseni kuuluu. *pihkassa**igor*



Pakko kommentoida! Vai että \”yrität käyttäytyä niin kuin ikäisesi kuuluu\”... noh, yritä sinä vaan ihan rauhassa. Ihmettelen kyllä, mistä tiedät, miten minkäkin ikäisen sitten kuuluu käyttäytyä? Onko esim. tikkarit kiellettyjä, kun on täyttänyt jotain tiettyjä vuosia? Wtf! Eiköhän me voitaisi kaikki olla vaan ihan omia itsejämme stressaamatta sillä, että \”voi voi, just meni kakskyt rikki, voinkohan enää leikkiä vesipyssyllä...\” *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#131 • • HRDance Guest

hallucinogen:
---
Kyllä Malmin tillikassa kannattaa käydä *nauru* Ei tarvii ees pitkää matkaa konttaa himaan ja ihan yhtä surkeeta menoa kuin missä tahansa keskustan perusraflas *hih*



Tillikka lukeutuu ehdottomasti Hesan parhaisiin paikkoihin...! *vink*
siitä ei kiistämistä *pahis*
Avatar
#132 • • Cera Guest
hihhihiha.
Oon asunut malmilla kyllä isoimman ajan elämästäni.
Ja onnistunut välttämään Tillikan. x)

hyvä minä!
Blues

Posts: 5,414

#133 • • Blues Koning van Afrika
Jos haluatte kokea todella kauhean baarin/biletyspaikan, lähtekää klaukkalaan Charlottaan *nauru*
En ole itse käynyt enkä aiokaan periaatteesta, mutta siitä paikasta saa kuulla niin paljon huonoa koko ajan ja muutenkin kun näkee sen paikan *nauru*

Siinä olisi kaikille hieno kokemus.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

misjah

Posts: 3,373

#134 • • misjah Team Sika

Blues:
Jos haluatte kokea todella kauhean baarin/biletyspaikan, lähtekää klaukkalaan Charlottaan *nauru*
En ole itse käynyt enkä aiokaan periaatteesta, mutta siitä paikasta saa kuulla niin paljon huonoa koko ajan ja muutenkin kun näkee sen paikan *nauru*

Siinä olisi kaikille hieno kokemus.


lähempää löytyy kans lady moon jos huonoja kokemuksia haluu.. en suosittele..

[muokattu 23.11.2003 22:16]

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#135 • • ALIEN Guest
hesarilla on aina ollut siistiä *iloinen*
Cofu

Posts: 135

#136 • • Cofu
Itse henk.koht en oikeen tosta Gloriasta välitä. Kaikki Säteen bileet on sen takia jääny välii *eiei*.
hallucinogen

Posts: 8,190

#137 • • hallucinogen Edain
Eihän gloriassa nyt mitään niin perustavanlaatuista vikaa ole ,että pitäs jättää väliin *hymy* Ei se oo ehkä mikään pramea paikka mut ei sen tarviikaan, vessoja tarpeeks, baari toimii ja paljon tilaa tanssia sekä hyvä parvi *iloinen*

--
pikku-*possu*

eewol

Posts: 1,125

#138 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Gloriahan on ihan mahti paikka bileille, mun mielestä!!
Baarit on jees!!
Istumapaikkoja on tarpeeksi niitä tarvitseville!
Riittävän iso sali!! (Tästäkin voi kiistellä)
Hyvä bäkkäri!!
Lava on hyvä!!
Sijainti mainio!!
Vessoja tarpeeks!
Mukava henkilökunta!
Parvi!!

Varsinkin Säteen bileissä nämä kaikki on ainakin omalta kohdaltani
toiminut...
En voisi parempaa paikkaa keksiä ihan heti parempaa paikkaa kohtuu budjetilla.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#139 • • Jusuplussa UG-///
eewol, oon niiin samaa mieltä

paras henkilökunta, mitä oon ikinä nähny
Karski

Posts: 6,049

#140 • • Karski Pomon kätyri

eewol:
Mukava henkilökunta!



Tästä kans erityismaininta Glorialle taas
kerran, toki omalta kohdalta vaikuttaa sekin
että tyypit on tullu tutuiks viimesten neljän vuoden
aikana, mut ylipäätään tällä hetkellä erittäin
hyvä ja asiansaosaava miehitys.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.