Helsingin baarit ja biletys paikat

188 posts, 10 pages, 98,170 views

henkka

Posts: 4,973

#21 • • henkka
yana4000:


sä oot tätä uutta klubisukupolvea joka ei saa massiivisia kiksejä karusta warehouse-fiiliksestä. matkasta keskelle betoni-asfaltti teollisuusaluetta jossain laitakaupungilla. tunkeutumisesta lian ja pölyn läpi maanuumeniin mustan muovin, maastoverkkojen, strobon ja tauottoman biitin syleilyyn...

[muokattu 9.1.2003 13:11]



Tommosiin mäkin haluun... uuh. ah.
kissi

Posts: 2,436

#22 • • kissi niihä?
milla:


kerma on jees:)


Juuh, Kerma on ihan nami nam! *vink* Niin kotoisa paikka! *nauru*
henkka

Posts: 4,973

#23 • • henkka
tuntematon:


ALE/Premi:
joo on se meno muuttunu premis, mut se on muuttunut paljo huonompaan suuntaan.
siel soitetaan neekerimusiikkia*mur*



hmm.. syytä käydä siis katsastamassa...
Avatar
#24 • • tuntematon Guest
hmm.. syytä käydä siis katsastamassa...


ei kannata*ding*
Avatar
#25 • • tuntematon Guest
ei kannata


ei ni
Avatar
#26 • • tuntematon Guest
samaa mieltä
Avatar
#27 • • tuntematon Guest
paska mesta
Avatar
#28 • • tuntematon Guest
jees, mä *dissaa* täysin
killuska

Posts: 748

#29 • • killuska
hmm yksinpuhelu tuntemattomana on varmaan kivaa..

--
*killuska*

misjah

Posts: 3,373

#30 • • misjah Team Sika

sä oot tätä uutta klubisukupolvea joka ei saa massiivisia kiksejä karusta warehouse-fiiliksestä. matkasta keskelle betoni-asfaltti teollisuusaluetta jossain laitakaupungilla. tunkeutumisesta lian ja pölyn läpi maanuumeniin mustan muovin, maastoverkkojen, strobon ja tauottoman biitin syleilyyn...




mistä noita ihania UG-bileitä nykyään löytää.. kaikki on vaan suunnilleen "hesperian clubeja" mistä ei löydä tota huippua UG menoa... vaikka ei noissa "nykyajan clubeissakaan" ole mitään vikaa... mut vaan eri fiilis... *joo**joo*

--
www.team*possu*.tk

henkka

Posts: 4,973

#31 • • henkka
killuska:

hmm yksinpuhelu tuntemattomana on varmaan kivaa..




*nauraa*

Baari ku baari stadissa kuhan frendit o messis ja sielt saa bissee. *nauru*
Avatar
#32 • • yana Guest
misjah:


mistä noita ihania UG-bileitä nykyään löytää.. kaikki on vaan suunnilleen "hesperian clubeja" mistä ei löydä tota huippua UG menoa... vaikka ei noissa "nykyajan clubeissakaan" ole mitään vikaa... mut vaan eri fiilis... *joo**joo*



aika harvakseltaanhan noita nykyään on ollut. nykyään noi teollisuusalueetkin on vähän paremmin vartioitu ja täynnä vuokralaisia kuin laman aikaan ja sen jälkimainingeissa...

omasta yrittämisestä se kuitenkin on loppupeleissä kiinni. jos vaan löytää sopivan tilan niin sinne bileet. pienemmän mestan saa täyteen jo kavereilla+kavereiden kavereilla ja soittajia on rivissä useita ilmaisiksikin.

viimeks paras ug fiilis oli eräiden nimeltämainitsemattomien keskeytettyjen kaapelikekkereiden jälkeen, kun neljän aikaan sana bileiden luvattomasta jatkamisesti alkoi kiertää ja mestoille valui jotain 30-50 henkeä. alunperin bileiden piti loppua joskus 07 tjsp, taivaallinen biitti loppui lopulta puol ysin aikaan kun muutaman tunnin puikoissa ollut dj kaksikko totesi "ja sitten premiin jatkoille" *nauraa* oh whatta feelin'

[muokattu 10.1.2003 10:41]
SuttiS

Posts: 3,111

#33 • • SuttiS Drama Queen
Meja:

milla:
kerma on jees:)

Juuh, Kerma on ihan nami nam! *vink* Niin kotoisa paikka! *nauru*



Joo-o, Kermaan menee kuin kotiinsa! Jos me saadaan häätö, niin ehkä mä muutankin sinne! *vink*

--
Suoritus tekee mestarin.

misjah

Posts: 3,373

#34 • • misjah Team Sika
yana4000:

misjah:
mistä noita ihania UG-bileitä nykyään löytää.. kaikki on vaan suunnilleen "hesperian clubeja" mistä ei löydä tota huippua UG menoa... vaikka ei noissa "nykyajan clubeissakaan" ole mitään vikaa... mut vaan eri fiilis... *joo**joo*

aika harvakseltaanhan noita nykyään on ollut. nykyään noi teollisuusalueetkin on vähän paremmin vartioitu ja täynnä vuokralaisia kuin laman aikaan ja sen jälkimainingeissa...

[muokattu 10.1.2003 10:35]




niin mä kans vähän ajattelin.. eikai auta ku venttaa kesää ja katella jos joku jarkkää jotain metsä kemuja tai jotain.. tehdas bileet ois kyllä paremmat ku niis ois se oma rave menonsa..*ökkö**ökkö**ökkö*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#35 • • yana Guest
misjah:


niin mä kans vähän ajattelin.. eikai auta ku venttaa kesää ja katella jos joku jarkkää jotain metsä kemuja tai jotain.. tehdas bileet ois kyllä paremmat ku niis ois se oma rave menonsa..*ökkö**ökkö**ökkö*




metsäbileitähän nyt on harva se viikonloppu kesäisin. mä en vaan diggaile niistä. pitää olla teknoa, groovea. betonia asfalttia. ja katto.
misjah

Posts: 3,373

#36 • • misjah Team Sika

metsäbileitähän nyt on harva se viikonloppu kesäisin. mä en vaan diggaile niistä. pitää olla teknoa, groovea. betonia asfalttia. ja katto.



niin oon kyllä samaa mieltä.. mut taitaa olla noi tehdas bileet aika vähissä.. ainakin "laittomat".. mut ei kai auta ku tyytyy niihin bileisiin mitä on tarjolla.. :)

--
www.team*possu*.tk

[Nuclear]

Posts: 5,855

#37 • • [Nuclear] el aprendiz
misjah:



niin oon kyllä samaa mieltä.. mut taitaa olla noi tehdas bileet aika vähissä.. ainakin "laittomat".. mut ei kai auta ku tyytyy niihin bileisiin mitä on tarjolla.. :)



Sit ku ne ei riitä, niin omat kekkereet pystyyn. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

r0n

Posts: 2,258

#38 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Tres:


Jump Inn jossa on hyvä flipperi




Se on oikeesti helvetin hyvä flipperi*joo*

--
6er reihe

r0n

Posts: 2,258

#39 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
shamaani7:



nii ja hallibasso*pahis*




PRAA PRAA PRAA PRAA

ihan vitun jees *ökkö*

--
6er reihe

Avatar
#40 • • yana Guest
[Nuclear]:


Sit ku ne ei riitä, niin omat kekkereet pystyyn. *vink*



vaikka tää lause onkin totta niin silti mun mielestä toi on myös omalla tavallaan yks typerimmistä kuittauksista sille että kaipaisi bileisiin jotain muutakin lisää. "jossei kelpaa pidä omat". etenkin jos tarkoitetaan jotain 400-> kokoisia bileitä joissa on hommaa vähän enemmänkin. eipä siinä ehdi nauttimaan koko illan fiilistelystä. aloitella rauhassa himassa/jossain, valua mestoille silloin kun huvittaa, bilettää huoletta ja lähteä jatkoille.

no ei aina tarvitse kaikkea saada.
...ainakaan ihan nytjustheti

[muokattu 10.1.2003 13:29]