Happi loppuu yhden satunnaisen Prodigybiisiin jälkeen.
Parempi lienee stadilaisena vaan liittyä amish-heimoon ja unohtaa bailaus. Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes. Aargh.
188 posts, 10 pages, 102,140 views
Summerblink:
Mun on tähän väliin pakko laittaa varoituksen sana: kaveri raahas mut eilen Amarilloon ja se tanssilattia sopii a)syvyyssykeltajille b)radiohiteistä tykkääville c)syvyyssukeltajille.
Happi loppuu yhden satunnaisen Prodigybiisiin jälkeen.
Parempi lienee stadilaisena vaan liittyä amish-heimoon ja unohtaa bailaus. Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes. Aargh.
Summerblink:
Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes.
yana4000:
---
Summerblink:
Ravintoloihin ei kandee sekaantua tässä kaupungissa mikäli ei jotain klubia oo pydes.
---
mä en usko et missään kaupungissa kannattaa menna perusravintolaan, ainakaan jos on yhtään mitään parempaa tarjolla.
[muokattu 22.7.2003 12:54]
hallucinogen:
Lohjalla kannattaa mennä sellaseen kun möljään, se on niin kamala räkälä, oli vanha ja kurja silloon kun isä 30v sitten siellä tyttöjä ahdisteli mutta viina siellä on aina ollut halpaa, 3e drinkeistä ei ole paha
Mutta tämä siis vain jos viinaa haluaa juoda ja itse on niin laiska ettei sitä lasiin jaksa kaataa
Ozie:
Tullu frendien kanssa pyörittyy viime aikoina huolestuttavan paljon baareissa... tai baarissa.
Eli oon nyt kohtuu kauan ollu niiden kanssa Josassa pyörimässä, kyllähän se menettelee kun on isomman porukan kanssa.. poket oppi tuntemaan nopeesti varsinki kun frendi käyny sielä aika paljon aikasemmin.
Noh noh, kyllä se teidän asenne vielä muuttuu, kun ei jaksa enää vetää neon/nahka/piikki lapsi vaatteita päälle ja vähän aikuistuu...Wert:
yhdyn edelliseen... hesari, tiikeri ja barfly yäk. (tai ei ehkä paikat mutta se jengi mitä siel käy) hesarille vaan on PAKKO mennä ku PvD ja noi muut pikkutähdet sinne tulee... :)
Loyal:
---
Wert:
yhdyn edelliseen... hesari, tiikeri ja barfly yäk. (tai ei ehkä paikat mutta se jengi mitä siel käy) hesarille vaan on PAKKO mennä ku PvD ja noi muut pikkutähdet sinne tulee... :)
---
Noh noh, kyllä se teidän asenne vielä muuttuu, kun ei jaksa enää vetää neon/nahka/piikki lapsi vaatteita päälle ja vähän aikuistuu...
Hesari on ihan hyvä paikka, musiikki on nykyään niin trancea kun olla ja voi.
Hyvä paikka, kun rupee kyllästyttämään 20 vuotiaat lapset, mitkä imee bileissä tikkaria ja ampuu vesipyssyillä.
[muokattu 28.7.2003 15:03]
Et ole tainnut käydä vähään aikaan hesarilla? Siellä on yhtä vähän känni ördääjiä, kuin jossain bileissäkin. Todella harvoin siellä näkee jonkun kännissä. En sano et se paras paikka olis, itse tykkään Puseista ja Hallmarkeista, ja monista muista bileistä, mut hesarille aina kun rupee bileet kyllästyttämään.Mark:
---
Loyal:
---
Wert:
---
Noh noh, kyllä se teidän asenne vielä muuttuu, kun ei jaksa enää vetää neon/nahka/piikki lapsi vaatteita päälle ja vähän aikuistuu...
Hesari on ihan hyvä paikka, musiikki on nykyään niin trancea kun olla ja voi.
Hyvä paikka, kun rupee kyllästyttämään 20 vuotiaat lapset, mitkä imee bileissä tikkaria ja ampuu vesipyssyillä.
[muokattu 28.7.2003 15:03]
---
mä en sit varmaan oo viel aikuistunu ku mun mielest pluristelijat tikkareineen on huomattavasti mukavampia ku kännipeelot ördäämäs ja astumas varpaille Lisäks hesari _on_ hanurista biletilana IMO. Tiestosta jäi niin vitun paha maku suuhun kys. paikasta et saa kahteen kertaan miettii meneekö uudestaan vai ei..
-M
Loyal:
valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.
No yleensä kännissä käyttäytyy... Niin minäkin tein, enkä ole siitä ylpeä..hallucinogen:
---
Loyal:
valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.
---
Kiitos yleistyksestä
Loyal:
Et ole tainnut käydä vähään aikaan hesarilla? Siellä on yhtä vähän känni ördääjiä, kuin jossain bileissäkin. Todella harvoin siellä näkee jonkun kännissä. En sano et se paras paikka olis, itse tykkään Puseista ja Hallmarkeista, ja monista muista bileistä, mut hesarille aina kun rupee bileet kyllästyttämään.
Muistan kun joskus kävin Ctrl:ssä, niin siellä oli vitusti jengii ihan kännissä, eikä sellasta kestä. Ihmiset on vaan niin paljon nuorempia siellä, ja valitettavasti 20-vuotias poika on vielä niin lapsi tasolla, et käyttäytyy kuin 16 tyttö.
[muokattu 28.7.2003 15:20]