eewol:
Mukava henkilökunta!
Oon kyllä ihan samaa mieltä et narikassa poket heittää läppää, takkia laitetaan päälle eikä ovella koskaan turhaan örmyillä vaan toivotaan tervetulleeksi kun paperit on vilautettu
188 posts, 10 pages, 102,131 views
eewol:
Mukava henkilökunta!
eewol:
Gloriahan on ihan mahti paikka bileille, mun mielestä!!
Baarit on jees!!
Istumapaikkoja on tarpeeksi niitä tarvitseville!
Riittävän iso sali!! (Tästäkin voi kiistellä)
Hyvä bäkkäri!!
Lava on hyvä!!
Sijainti mainio!!
Vessoja tarpeeks!
Mukava henkilökunta!
Parvi!!
Varsinkin Säteen bileissä nämä kaikki on ainakin omalta kohdaltani
toiminut...
En voisi parempaa paikkaa keksiä ihan heti parempaa paikkaa kohtuu budjetilla.
Hyzenthlay:
mitä syytä enää mennä perusbaariin, kun on bileet?
hallucinogen:
---
Hyzenthlay:
mitä syytä enää mennä perusbaariin, kun on bileet?
---
Pubissa voi olla ihan mukavaa kavereiden kanssa. Yksi omaan mieleen todella viihtyisä paikka on strindbergin yläkerran baari jossa isoja löhötuoleja, kivoja sohvia ja kilohinnalla ostettuja kirjoja kirjahyllyssä koristeena
Summerblink:
Ja kauniina kesäpäivänä Tornin Ateljee-barin näköaloja (ja halpoja juomia*justjoo*) ei voita mikään.
[/q
]
ViELÄ se että musta on ainaki kiva kiertää eri paikkoja.
Sen takii myös baareja kun satun tykkää kaikenlaisesta musiikista.. ja jotain muutaki musiikkii on kiva käydä välillä ketkuttamassa.. KHi-Hii..
..ja tiikerin kommenttiin et joka paikassa niitä nokkiaisia on.. Mut tarviiks aina välittää!
Pilettää ite..ja nauttii. NIIN.
Elwira:
---
tonppa:
Tiikerissä oli eilen kivaa
---
Mulla on yleensä todella tylsää ollut siellä.
alien:
premieressä oli eilen tosi kivaa, kun tutustu taas varmaan illan aikana kymmeneen uuteen kasvoon ja kossu-battery kiksi niin vitusti! =)
Sai taas nauraa kuosaajille ja varsinkin sille yhdelle apinalle, joka juos siel boxereissa ja huuteli jotain ihan ihme juttuja! =D
Zorlim:
Olen löytänyt Feveristä kivan option. Siellä voi piipahtaa kuin olohuoneessa ja jengi on ainakin keskimääräistä huomattavasti asiallisempaa. Paikka on myös siisti.
Menettelee kivojen kavereiden kanssa. Tosin muutamana viimekertana on hihat palanut pahasti ahtaan tanssilattian takia... Eipä kauheesti innosta lähteä sinne enää.