126 posts, 7 pages, 37,469 views
Tyeicha:
tapaat kiinostavan tytön/pojan. tutustutte enemmän ja viihdytte hyvin toistenne seurassa. myöhemmin saat kuitenkin kuulla, että hän on entinen narkomaani/ prostituoitu/ vankilatuomion saanut rikollinen/ pettäjä tms.
miten se vaikuttaisi suhtautumiseesi häntä kohtaan jos
olisitte a)ystäviä b)seukkaisitte??
toi on niin tottaUnityF:
Mulla itselläni on tosi värikäs menneisyys niin paljon hyvää niin paljon pahaa niin paljon surua että kyllä se vaikuttaa muhun vieläkin.
Mä olen muuttunu vuosien varrella tosi paljon ja muutun kokoajan lisää. Se että jotku arvostelee mua sen mukaan mitä olin vuosia sitten on niitten ongelma kun ne ei ole valmiita huomaamaan että ihminen osaa muuttuu vaikka se on ollukkin vaikeeta.
Mun muuttuminen on toisien silmissä hyvään suuntaan toisien silmissä oon taas vajoamassa pohjaan... huoh sekin on miten ihmiset haluu ottaa selvää.. ne tuomitsee vaikka ne ei edes tunne, se on mikä sattuu kun leimataan leima otsaan vaikka ei tiedetä oikeeta nimee.
Mun mielestä menneisyydellä on väliä että siitä pitää puhua jotta opii ymmärtämään toisen henkilön ja sen ajatusmaailmaa..
sanotaan esim ok se käytti huumeita. toiset tuomitsee heti narkkari jne jne.. mä haluun tietää syyn mikä oli se piste joka ajoi sen siihin.. kokeilunhalu? pakeneminen maailmaa?mitäs huumeita kun esim kannabis on vähän eri asia kun herska.. jne jne...
jos on istunu rikoksesta niin siinäkin mikä ajoi sen siihin tilanteeseen.. kun kaikki asiat ei ole aina niin musta-valkoisia väliin mahtuu paljon harmaata.
Se että on pettäny niin siihenkin voi olla paljon eri tilanteita mikä ajoi sen siihin pisteeseen.. kyllä mäkin varmaan pettäisin jos ukkoni olis ollu pihinä jo puol vuotta.. jne jne...
et jos aikoo perustaa suhteen niin tärkeintähän on hyväksyminen toisen ymmärtäminen huomioonottaminen.
Miten kuvittelet että se suhde kestäis ees jos et ota kyseisestä ihmisestä selvää?
huoh toivottavasti en puhunu kauheen sekavasti
DrDick:
Pikkasen pistää miettimään että viittiikö seurustella sellaisen kanssa josta saa koko ajan kuulla jotain arvostelua ja vittuilua joka kerta kun erehtyy mainitsemaan kyseisen henkilön nimen..
Astaroth:
Se on sitten niiden ongelma. Jos kaverit ovat kavereita, niin ne eivät puhu tuolla tavalla toisen kumppanista. Sama koskee sukulaisia.
Haistattaa paskat, that's what I would do.
Tyeicha:
tapaat kiinostavan tytön/pojan. tutustutte enemmän ja viihdytte hyvin toistenne seurassa. myöhemmin saat kuitenkin kuulla, että hän on entinen narkomaani/ prostituoitu/ vankilatuomion saanut rikollinen/ pettäjä tms.
miten se vaikuttaisi suhtautumiseesi häntä kohtaan jos
olisitte a)ystäviä b)seukkaisitte??