onko menneisyydellä väliä??

126 posts, 7 pages, 36,124 views

sarkomaa

Posts: 7

#121 • • sarkomaa Kymppikerho.
Ei oo mitään välii, ei oo mitään menneisyyttä, kukaan haluu tollasii tuumii. Ite vaan meen ja oon onnellinen - menkää tekin. Jos harmittaa niin päättää vaan ettei harmita, kokeilkaa vaikka. Helppo nakki.

--
Vähän kun juksaa, niin otetaan vakavasti.

Miinapiina

Posts: 3,494

#122 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 18.5.2007 08:36:
mun mielestä ei oo. paitsi jos et jos on jotain tosi törkyjä luurankoja siellä kaapeissa.
kyl mä haluun luottaa ihmiseen sellaisenaan kun se on, enkä miettii pääni puhki mitä se on joskus muinoin ollut.
sitähän se on, luottamista. mä en ole ainakaan pätevä ketään tuomitsemaan.
vaikka kyllä siihenkin toisinaan sortuu. *piis*



uleeta h3li, niin asiaa!!

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#124 • • Norb Guest
Jos on ottanut opiksi tekemistään virheistä. Eikä toista niitä niinkuin idiootti, sellaista en katsois hetkeäkään.
Avatar
#125 • • opmdevil Guest
Ei sillä periaatteessa ole väliä jos vaan osaa pitää suunsa supussa. Jotain entisten poikaystävien toilailuita tai yleistyksiä sitten kaikista miehistä hirmuisesti jaksa kyllä kuunnella..."Säkin varmaan sitten petät kun kaksi exääkin petti...joo".
crissy

Posts: 1,958

#126 • • Edited crissy

opmdevil, 18.5.2007 10:06:
Jotain entisten poikaystävien toilailuita tai yleistyksiä sitten kaikista miehistä hirmuisesti jaksa kyllä kuunnella..."Säkin varmaan sitten petät kun kaksi exääkin petti...joo".





kun on näpeillensä tollalailla saanut niin sitä on hirmu hankala luottaa seuraavaan poikaystävään täysillä, muutakuin ajan kans.

Toi on rasittavaa varmasti mutta jollain tasolla vois koittaa jotenki ymmärtää...