Two Years Of RUSHmania 15.10.2004 @ Helsinki

196 posts, 10 pages, 39,853 views

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#161 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No alkuilta meni oikein letkeesti ympärilleen härväten hyvän musan tahdittaessa. Oli kiva nähdä tuttuja paljonki liikentees ja muutamia uusia tuttavuuksiakin tuli*joo*mut sit andy oli hienoinen pettymys,odotin just semmost "vanhaa"hyvää hh:ta, mut ei ....muutama hyvä piisi ja ei oikee saanu enää ittee lattialle*hmph*Kiitokset jatkopaikasta Miralle!harmi että migreeni iski ja pileet loppu lyhyeen*nyyh*nii ja joo kaivo oli ihan kivast uudistan ilmeensä. Oli tilaa ja ilmanvaihto pelas*hymy*kiitti kaikille!!!TERKUIN Punapukuinen lenkkeilijä

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Sonya

Posts: 8

#162 • • Sonya
Aivan hauskat hipsut :) tuli taas tampattua oikrein kunnolla *jiihaa*
nenna

Posts: 1,916

#163 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

Jone:
Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."



..mut Sul olikin sylkee selässä *plur* ..ei se haittaa katos *hihu*


..juuh, bileet..no Kaivo nyt ainakin oli muuttunut aikast paljon viime näkemästä..entistä paremmaksi imo. ..tosin voisin kuvitella sinne ehkä ennemmin jonkun tylsän progeklubin *iloinen*, ku Rushit..mut tuntu nekin kyl toimivan..ettei siinä mitään.
..varsinkin Reksi toimi eilen kivasti, ja se Harrin eka biisi! *sydän* ..mikä olikaan, ihan loistava!
..ekaa kertaa kuulin myös Sebastian&Kriss Kylven kaksikkoa..sopivasti erilaista..ja siis myös aika kivaa..*super*

..ja kiitokset myös bussimatkailaisille!..sekä Janille ja Jonnelle reisusta!*jiihaa*
Waily

Posts: 919

#164 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Musiikillisesti petyin tarjontaan hieman valot oli tehty ihan kivasti ja nähty vaivaa tiedän miten rasittavaa niitten valojen rutsailu kaivolla on.. mutta screeni kyllä hiukka pilasi fiilistä kun se toi niin älyttömästi valoa tilaan.. kokonaisuutena ihan kelpo suoritus

!!! PALJON ONNEA RUSH !!! =)=)=)=)=)
Blues

Posts: 5,414

#165 • • Blues Koning van Afrika
Pikkasen liian valoisaa oli mielestäni. Vähän pimeämpää olisi voinut olla mutta matalalla olevat valkoiset katot olivat hyödyllisiä *hymy*
Andy Farley oli yhtä hyvä mitä vuosi takaperin jolloin kuulin hänen soittavan livenä.

Muutama kuva tuli otettua paikan päällä jotka löytyy http://www.kolumbus.fi/blues

1017.jpg

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#166 • • Edited UnityF joo just se
olipas bileet... paikalla oon käyny joskus 2 vuotta sitten viimeksi screenin bileissä ja täytyy sanoo että paikasta tykkäsin paljon enemmän ennen.. Nyt se jokin puuttu. tääkin tila ihan toimiva mut entisestä tosiaan tykkäsin enemmän.. tää oli jotnekin niin hajannainen.
sijainti ei ole ikinä ollu mikään maailman paras kylläkään ollu kaivolla kun joka paikkaan minne haluu yöllä on melkein otettava taxi. onneksi meillä oli kuski, kiitos Mika *hali*

Itse bileistä, musiikki olisi voinu toteuttaa 4-pisteenä niin olisi toiminu paljon paremmin.. Nyt itte en viihtyny paljon tanssilattialla koska ääni kuulu oikeastaan vain edestä ja takana kuuli mitä vieressä puhujat pölisi liiankin selvästi.
Istumapaikkoja oli kerrankin vasrmaan kaikille halukkaille.. *joo* ja dekot oli ihan kivat. tosin mä jäin usein tuijottelemaan niitä isoja peilipalloja katossa.. että ne oli ihanat *kuolaa**pihkassa*

RX.. *super**pus* nomic:in -fortuna oli jotain mikä sai mun fiiliksen heti katolle.. *jiihaa*
Proteuksen setti meni vähän ohi kun silloin juhlittiin nooran synttäreitä oikeen olan takaa.. meijän ylläri hänelle onnistu oikeen hyvin,,. saa nähä milloin orja kipasee honsestyyn *vink*
sebastianin ja kylvenin settii sitten taas tuli tanssittua jonkun verran.. se oli mikä maistu oikeen hyvin.. *jiihaa*
itse staran settii taas en tanssimu kuin ihan vähäsen enemmän fiilistelin ja loppupuolella aloin myymään jo lippuja aamuihin.. *hihu*

Mut tosiaan oli kaikin puolin kivaa, ja kerrankin ilmastointi pelasi, ei ollu ruuhkaa pysty hyvin liikkuu paikasta a paikkaan b, oli istumapaikkoja, tupakansavu ei haissu, savu ei tunkenu aivoihin saakka, baaritiskejä oli paljon vaikka niissä olevien juomien hinnat vähän kauhistutti... Mut kaikin puolin toimiva paikka.

Kiitos ja kumarrus. *hymy* *kiitoskiitos*

lisäystä: Se show.. ohhoh.. Paras minkä oon koskaan nähny... Oli kyllä todella katseenvangitsija.. upeta.. tätä lisää!!!! *joo* vähän nauratti kun ekana kattonu kun toinen tunkee itteensä vaikka mitä piikkejä jne jne jne ja sit mä valitan kun mun sormessa oli pieni tikku että sattuu.. *justjoo**nauru* Mut show:sta 10/10 pistettä *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#167 • • UnityF joo just se
hahaha tässä se nähään.. neiti joka tuijotteli peilipalloja lumoutuneena.:
1008.jpg
Lost-Soul

Posts: 3,107

#168 • • Lost-Soul los pallos

Blues:
Muutama kuva tuli otettua paikan päällä jotka löytyy http://www.kolumbus.fi/blues


Todella upeita kuvii. Kiva huomata, että on jälleen yksi loistava kuvaaja lisää taltioimassa bileitä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#169 • • UnityF joo just se
HUOM Saara oli löytäny sieltä semmoiset mustat irtohihat.. luulin niitten olevan mun kaverin kun sillä oli identtisen samat mut eipäs ollukkaan... joten tuntomerkkejä vastaan saa onnellinen omistaja hihat takaisin... *hymy*

Inffot mun profiiliin tai privana. *kiitoskiitos*
mrx

Posts: 260

#170 • • mrx Bassjunkie
*jiihaa* ,eipä sitä tanssia voinut lopettaa ennenku tuli fyysisesti raja vastaan ja selkä pamahti jumiin..Yllättävän hyvin toimi uudistunut kaivo,ilmastointia oli ainakin parantunut huomattavasti..ainoa miinus nyt ehkä oli liian valoisat tilat..
itelle jäi kyllä näistä kemuista parhaat fiilikset niistä rusheista missä on tullu käytyä..*joo*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#171 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mulla oli niin hauskaa et oon ihan mustelmilla *iloinen* kaaduin yhet portaat alas kaks kertaa! *hih* mun korkokengät on niin liukkaat... *hih*
musa oli kyl LIIAN hiljaa... mä tykkään et pileiden jälkeen korvissa soi.. mut HYVÄÄ musaa.. *sydän*
heheheehehheheheheheheh
*sydän*RUSH*sydän*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Metsäpiru

Posts: 418

#172 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Oi oi oi *hihu* oli oikein mahtavaa ja ihmisetkin olivat ihania *aplodit* Nyt on vähän jalat muussina*jiihaa* Eikä se legendaarinen bussimatkakaan ollut hullumpi *nauru*
Rocca

Posts: 3,064

#173 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo todellakin HUHU *pahis* kyl se tarvii vaan sanoa et kyl se on taattua laatua RUSH Andy oli aika kova kanssa *joo* mut toi Rx kyl vetää aika kovaa vää'ntöä *joo* ja sebastian kanssa *hymy* Kaivohuone on paikkana Über nätti *sydän* mut sit taas pilemestana se ei toimi oikeen niin ku pitäis...tanssialattia ei toimi niinkuin olis halunu...ni sen takia tuli polkkailtuu sitten siellä standin vieressä missä oli Chix and dix esitys *joo* Odotellen sitten Rushin pileitä taas.....*joo*Yoiji Biomehanika*joo*Toivottavasti vaan joku kiva paikka tulee *hymy* Esim. Aktia sali *hymy* Ja bussi kyydit rulettaa kybällä *sydän* paitsi ehkä se kun tullaan taka...meinaan tuli niiiiiiiiiiiiiiiiin sairaan huono olo sitten et meinas hissi lähtee toisin päin *nauru* mut sain sisällä pidetyks *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Pusu

Posts: 156

#174 • • Pusu Diiba-Daaba
Joo, bileet oli loistavat ja ihmiset upeita. Ihanaa ku jengi panostaa pukeutumiseen, se on *super*!

Kiitos Baawo(tapaturma), Dada ja muut Chixit. Show meni nappiin!!!!

-The Dicktator-

--
Lepakot lentää, lehmät ei.

[zuho]

Posts: 238

#175 • • [zuho] Team Jorma
Joo... Ihan kivat pippalot. Siel oli vaan liian valosaa. Ku valot ajettii kattoo ni koko sali tuli ihan valosaks ku se katto oli valkonen. Siinä oliki ainut huonopuoli. Nyt ei jaksa enempää kirjottaa... Meitsi menee nukkuu... jaahas kelloki on jo 7 aamulla... *hih**nukkuu*

--
-Juho

martina

Posts: 1,875

#176 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
uujee! *jiihaa* kivaakivaakivaa.
Hanz

Posts: 929

#177 • • Hanz Team Lasse
Onneksi päätin tulla paikalle, hauskaa oli kiitoksia vaan. *aplodit*
Avatar
#178 • • HRDance Guest
Olihan bileet... tunnin verran varmaan oltiin paikan päällä.. ensinnäki paikan päälle taksilla... muutama juoma liikaa ja sit kamera paskaks... halvat bileet siis.. no tietäähän ettei tarvii vähään aikaan käydä missään.*dissaa*
_Ezik_

Posts: 16

#179 • • _Ezik_
Oli ihanat bileet!!! *aplodit**hih*
vanhus

Posts: 889

#180 • • Edited vanhus
olis voinnut olla nelipiste äänet ni olis ollut paremmat mut oli noi ihan toimivat bileet en kyl täl kertaan ollut hirveesti jamittelemassa oli toi sosiaalinen puoli enemmän vaudissa *joo**hih**lmao**pahis*