olipas bileet... paikalla oon käyny joskus 2 vuotta sitten viimeksi screenin bileissä ja täytyy sanoo että paikasta tykkäsin paljon enemmän ennen.. Nyt se jokin puuttu. tääkin tila ihan toimiva mut entisestä tosiaan tykkäsin enemmän.. tää oli jotnekin niin hajannainen.
sijainti ei ole ikinä ollu mikään maailman paras kylläkään ollu kaivolla kun joka paikkaan minne haluu yöllä on melkein otettava taxi. onneksi meillä oli kuski, kiitos Mika
Itse bileistä, musiikki olisi voinu toteuttaa 4-pisteenä niin olisi toiminu paljon paremmin.. Nyt itte en viihtyny paljon tanssilattialla koska ääni kuulu oikeastaan vain edestä ja takana kuuli mitä vieressä puhujat pölisi liiankin selvästi.
Istumapaikkoja oli kerrankin vasrmaan kaikille halukkaille..

ja dekot oli ihan kivat. tosin mä jäin usein tuijottelemaan niitä isoja peilipalloja katossa.. että ne oli ihanat

RX..

nomic:in -fortuna oli jotain mikä sai mun fiiliksen heti katolle..

Proteuksen setti meni vähän ohi kun silloin juhlittiin nooran synttäreitä oikeen olan takaa.. meijän ylläri hänelle onnistu oikeen hyvin,,. saa nähä milloin orja kipasee honsestyyn

sebastianin ja kylvenin settii sitten taas tuli tanssittua jonkun verran.. se oli mikä maistu oikeen hyvin..

itse staran settii taas en tanssimu kuin ihan vähäsen enemmän fiilistelin ja loppupuolella aloin myymään jo lippuja aamuihin..
Mut tosiaan oli kaikin puolin kivaa, ja kerrankin ilmastointi pelasi, ei ollu ruuhkaa pysty hyvin liikkuu paikasta a paikkaan b, oli istumapaikkoja, tupakansavu ei haissu, savu ei tunkenu aivoihin saakka, baaritiskejä oli paljon vaikka niissä olevien juomien hinnat vähän kauhistutti... Mut kaikin puolin toimiva paikka.
Kiitos ja kumarrus.

*kiitoskiitos*
lisäystä: Se show.. ohhoh.. Paras minkä oon koskaan nähny... Oli kyllä todella katseenvangitsija.. upeta.. tätä lisää!!!!

vähän nauratti kun ekana kattonu kun toinen tunkee itteensä vaikka mitä piikkejä jne jne jne ja sit mä valitan kun mun sormessa oli pieni tikku että sattuu..

Mut show:sta 10/10 pistettä