Two Years Of RUSHmania 15.10.2004 @ Helsinki

196 posts, 10 pages, 39,854 views

bubble

Posts: 117

#61 • • bubble
mäkin haluun tänne !! *jiihaa*
Sebastian

Posts: 904

#62 • • Sebastian RoboCock

Heixa:
olisko tietoo,et käyks tällä kertaa sellanen alennuslippu,millä pääsee kaks yhden hinnalla.?ois aika hyvä,jos kävis..



kyllä käy
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#63 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oisko nää mun ekat rushit *juonittel*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

karkki

Posts: 241

#64 • • karkki

Hyzenthlay:
oisko nää mun ekat rushit *juonittel*



joo*joo* näitä kyllä et jätä väliin*eiei*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#65 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*jiihaa**aplodit**jiihaa*

mitäpä täs enää miettiin, on töistäkin pyydetty jo vapaata :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#66 • • Vailent Guest
RUSH, Onko tuolla kaivon omat poket, vai bilejärjestäjien itse hommaamat poket?
Turbulenc

Posts: 428

#67 • • Turbulenc BErmuDA
HUH-huh,onneks toi ikäraja tippu. meinas pumppu pysähtyy ku katoin ekaks et k-20

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

Sonic-XL

Posts: 215

#68 • • Sonic-XL I am NOT 44! Just 18 with 26 years of experience!
Will there be any organized trips from Helsinki to the FiNRG Tour in Tampere on 16.10.2004?
Sebastian

Posts: 904

#69 • • Sebastian RoboCock

Vailent:
RUSH, Onko tuolla kaivon omat poket, vai bilejärjestäjien itse hommaamat poket?



Kaivon omat poket, kuin?
Avatar
#70 • • Vailent Guest
Joku on joskus uhkaillut jotain niistä kaivon pokeista, ja ne sekottaa mut tähän kyseiseen uhkailiaan. Oon rauhallinen ja maailmaa rakastava ihminen, mutta nää poket ovat vahvasti sitä mieltä, että mä oisin siellä joskus riehunut. Vituttaa vaa jos lähtee hyvis fiiliksis bileisiin ja sit ovella käännytetään pois.
Jone

Posts: 8,258

#71 • • Edited Jone Archibald Haddock
Kuten monet jo tietävätkin, ”Hollannin Klubituksen” käyttäjistä 4-5 kappaletta on tulossa tähän tapahtumaan sekä seuraavan päivän FINRG Tourille. He tulevat Suomeen perjantaina ja osa lähtee sunnuntaina, loput maanantaina. Heidän oma suunnitelmansa majoittumisen suhteen on EuroHostel Helsingissä, mutta totesin heille PartyFlockilla (joka siis on tämä ”Hollannin Klubitus”), että jos he haluavat säästää rahaa tällä muuten varmasti budjetin päälle käyvällä reissulla, niin löytyy varmasti suomalaisbilettäjiä, jotka majoittavat heidät mielellään täksi ajaksi.

Löytyykö vapaaehtoisia Helsingistä tai lähiseuduilta? Olen tavannut (käsittääkseni) kaikki tulijoista henkilökohtaisesti DanceValleyssä ja takaan, että he ovat sangen mukavia ja seurallisia ihmisiä.

Olen itse valmis majoittamaan 2 kpl bilettäjiä tänne Keravalle ja majoittaisin loputkin, mutta valitettavasti kaksiossa on rajallisesti tilaa.

Kiitokset mun puolestani etukäteen mahdollisesti asiaan tarjoutuville. *hihu*
-xx-

Posts: 5,001

#72 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Hollantilaiset on kivoi, voisin mahdollisesti ottaa pari kotihoitoon, jos nyt ei mitään ihmeellistä tuolle viikonlopulle ilmaannu :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Individual

Posts: 10,942

#73 • • Edited Individual HYPNO!
Helsingin Sanomat 1.10.2004 Kaupunki

”
Ravintoloitsija Seppo ”Sedu” Koskinen avaa tänään Studio 51-yökerhon ravintola Vanhan Maestron tiloihin.
...
Studio 51 korvaa talvikaudeksi Kaivohuoneen, joka suljettiin torstaina. Kaivohuone avataan jälleen keväällä.”

Eli tuli vain mieleen, että onko mesta saatu vuokrattua vain tätä Rushin tapahtumaa varten, vaikka se olis muuten kiinni?
jadexsiy

Posts: 143

#74 • • jadexsiy norja ja nopea
hitto kun ei millään malttais odottaa..*jiihaa*
Avangion

Posts: 2,529

#75 • • Avangion Punakardinaali

Viiru-:
Tänne on kuulemma pakko tulla, joten näin teemme. Vanhukset ovat siis paikalla ja näyttävät taas nuorisolle miten homma toimii. Tää on taas tätä.


*justjoo* Jos sä olet vanhus niin KIITTI! *nauru*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avangion

Posts: 2,529

#76 • • Avangion Punakardinaali

Sebastian:
---
Heixa:
olisko tietoo,et käyks tällä kertaa sellanen alennuslippu,millä pääsee kaks yhden hinnalla.?ois aika hyvä,jos kävis..

---


kyllä käy


Mutta ne käy vain ovella, ei ennakkoon. näihin kemuihin saattaa olla vaikeata saada lippuja enää ovelta, ellei niitä ole varattu niin ettei kaikkia myydä ennakkoon. Onko vai ei?

Tuoreessa Cityssä on melkoisesti kyllä liioiteltu näiden suosiota. Siellä on mainittu että porukkaa on tulossa Hollannista asti. Herättää hieman väärän mielikuvan. varsinkin kun täältä nyt lukee todenmukaisempaa tekstiä. *hih*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Jone

Posts: 8,258

#77 • • Jone Archibald Haddock

Avangion:
Tuoreessa Cityssä on melkoisesti kyllä liioiteltu näiden suosiota. Siellä on mainittu että porukkaa on tulossa Hollannista asti.



Mikäs kohta tossa nyt on liioittelua? *ding*
DJ Rx

Posts: 2,527

#78 • • DJ Rx FINRG Recordings

Avangion:
---
Sebastian:
---
Heixa:
olisko tietoo,et käyks tällä kertaa sellanen alennuslippu,millä pääsee kaks yhden hinnalla.?ois aika hyvä,jos kävis..

---


kyllä käy

---

Mutta ne käy vain ovella, ei ennakkoon. näihin kemuihin saattaa olla vaikeata saada lippuja enää ovelta, ellei niitä ole varattu niin ettei kaikkia myydä ennakkoon. Onko vai ei?

Tuoreessa Cityssä on melkoisesti kyllä liioiteltu näiden suosiota. Siellä on mainittu että porukkaa on tulossa Hollannista asti. Herättää hieman väärän mielikuvan. varsinkin kun täältä nyt lukee todenmukaisempaa tekstiä. *hih*


TeMpPu



http://www.sonic-xl.nl/finrg-promo/index.html

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

mrx

Posts: 260

#79 • • mrx Bassjunkie
Tänne..
Avangion

Posts: 2,529

#80 • • Avangion Punakardinaali

Jone:
---
Avangion:
Tuoreessa Cityssä on melkoisesti kyllä liioiteltu näiden suosiota. Siellä on mainittu että porukkaa on tulossa Hollannista asti.

---


Mikäs kohta tossa nyt on liioittelua? *ding*


Se miten asia on kerrottu Cityssä antaa ymmärtää että porukkaa on tulossa vähän kaikkialta ihan Hollannista asti, kun kyseessä on 4-5 hengen porukka vanhoja tuttuja ja vain Hollannista. *hih* On siinä eroa...


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])