Two Years Of RUSHmania 15.10.2004 @ Helsinki

196 posts, 10 pages, 39,870 views

kreivikyrvänkatkoja

Posts: 65

#141 • • kreivikyrvänkatkoja kreivikyrvänkatkoja
aivan perseen loistavat kemut *aplodit* ja aivan mainio paikka *aplodit* ainut miinus tuo bisukan hinta *grr*
Pelimies

Posts: 229

#142 • • Pelimies back in businesssss....
Joo tosi hyvät bileet oli!! Tuli paljon uusia tuttavuuksia *iloinen*
-P

Posts: 4,972

#143 • • -P
jaa-a, tuli oltua 2h ja totestin ettei ole ihan mun tyyliä enää, mutta muuten oli ihan hauskaa. Oli ilo nähdä myös sellasiakin tuttuja joita ei yleensä tämän genren bileissä näy :).

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

A101

Posts: 90

#144 • • A101
joo oli ihan kivat kemut juu.
rx jäi valitettavasti kokonaan välistä, mutta harri oli onnekksi taas "äijä" paikallaan. *nauru*
sebastian & kris ei oikeen lämpänny. ne rummuttelut oli liian kovalla, välillä kuullosti että se ois ollu enemmänkin kris kylven featuring sebastian, eikä toisinpäin.
ja andy oli ihan jees. melkosesti junan laillahan se jyristeli, mutta ihan menevää.

kaikki oli siis ihan kivasti ku lähettiin käveleen autolle päin...
...mutta sitten joku s******an m****ku oli nakannu bisse pullon auton takalasista ineen. oli sitten kiva sivoilla lasinsiruja pois. meni sitten "vähän" fiilikset maihin. sapettaa melkosesti. onneks ei oltu mitään pöllitty.
Bio

Posts: 4,429

#145 • • Bio The Bullies / Pinky
Hyvät bileet oli.. Kylven rumpujen kanssa oli mulle positiivinen yllätys, kuulosti erilaiselta sebastianin setti, teki siitä hiukan hitaamman.
Mut Andy Farley oli ihan kunkku!! Hänen takiaan raahauduinkin kaivolle saakka.. Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.
Jone

Posts: 8,258

#146 • • Jone Archibald Haddock

Bio:
Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.



Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."
Wintermute

Posts: 170

#147 • • Wintermute peacemaker

Euphoria:
kaivohuone on yksi parhaimmista paikoista, jossa olen käynyt



Tästä olen aika vahvasti eri mieltä - enkä ole ainoa. Monet pääkaupunkiseudulla asuvat jättivät tulematta juuri paikanvalinnan vuoksi. Se, että Rush onnistui näinkin ylihintaisessa limudiskossa pitämään loistavat bileet, kertoo lähinnä heidän ammattitaidostaan. Onnittelut kaikille asianomaisille.

Siltikin toivoisin, ettei Rush majoittuisi kyseiseen paikkaan. Paasitorni olisi aika jees *vink*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Hotblood

Posts: 387

#148 • • Hotblood
Kaivo on paikkana siisti (vaikka Sedun paikkoja muuten boikotoinkin), kunhan porukkaa on tarpeeksi. Valot pitää ensi kerralla suunnitella paremmin, nyt oli liian valoisaa.

Hyvät bileet oli kyllä, vaikka enemmän tulikin häröiltyä ympäriinsä kuin tampattua...

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

p3T0

Posts: 386

#149 • • p3T0 häslä
juuh tuli polkattua oikein kunnolla oli ihan todella kiivaa tosin kaikki meni sit päin vittu aku ehdin kävellä kymmenen metriä ulkoovelta ja muljahti sitten polvi päin persettä ja sitte kolmen(?) tunnin bussimatkan jälkeen viis tuntia päivystyksessä ja nyt sitte kepit kainalossa ja polvi paskana. mut viikon pidennetty syysloma et kai äytyy tästäki repii jotain positiivista. *iihhih**grr**eiei**poks**uuh**hahjust* vähä kuollu ja väsuy muuten mut uni meni jo ohi.. MUT siis OLI IHGAN VITUN HAUSKAAA!!!! minulla ja muillaki kavereilla näyttti olevan kiitettävän hauksaa? meni löpinäks kettu kittaa ja paiskaa kepit seinään!

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Tanjiz

Posts: 370

#150 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Ehdottomasti parhaat Rushit mis oon ollu!!*joo* Kaikki niinku natsas täydellisesti; musiikki, paikka & ihmiset..*super*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Avatar
#151 • • ALIEN Guest

Jone:
---
Bio:
Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.

---


Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."



hei laittakaas esimerkit UK HH:sta ja normaalist HH:sta....
Henna

Posts: 4,965

#152 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Andy veti kyl niiiin hyvää settiii!!! Jalat ihan paskana.....Oli tätä odotettuki.

Kiits Kidille ja kaikille jotka oli messis!! Oli kivaa. *iloinen*
keri

Posts: 104

#153 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
olipas pileet*jiihaa**plur*

oli niiiiiin kivaa*plur*

kiitos kaikille ihku ihmisille jotka olitte siel! ja olipas kiva fiilinki, lisää tällasta*aplodit*

harmi vaan ku nyt pitää lähtee töihin ja jäi jatkot väliin*igor*
itis

Posts: 2,518

#154 • • itis Morning Star
Vihdoinkin Rushilla on asianmukaiset puitteet. Kaivo on toimiva tila varsinkin näin remontin jälkeen.
Hyvät bileet.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Bio

Posts: 4,429

#155 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Jone:
---
Bio:
Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.

---


Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."



ehkä loppua päin farleyn setti alkoi kyl mennä hardstylen puolelle.. mut hyvä setti oli
Avatar
#156 • • ikj Guest

ALIEN:
---
Jone:
---
Bio:
Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.

---


Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."

---


hei laittakaas esimerkit UK HH:sta ja normaalist HH:sta....



mielestäni ei ole mitää normi uk hh'ta. uk hh on the one and only. kaikki muu on sit saksalaista/hollantilaista mikä luokitellaan hardstyleks/hardtranceks, ja jos farley soitti hardstyle setin nii huh, oisin ollut aika pettynyt, jos siis oisin päässyt kyseisiin bileisiin.
anis

Posts: 2,451

#157 • • anis
Mahtavat juhlat oli! Paikka oli sopiva ja Kaivohuoneen henkilökuntakin ystävällistä. Ainut miinus todellakin juomien hinta (vesikin 2.40)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Narya

Posts: 166

#158 • • Narya Kuolema
Aivan älyttömän ihanat bileet! *jiihaa* nyt on vaan jalat hellinä *nauru*

--
Sekavuuden Ammattilainen

BB_turone

Posts: 1,174

#159 • • BB_turone live and let live
bileet ja mulla iso *känni*

--
Some things in life just can`t be explained!

Avatar
#160 • • *Mirri* Guest
Oli kyl hirmuisen kivaa. *aplodit* Suurkiitos kaikille seurasta (erityisesti Henna... *sydän*) , Kidille iiiiiiso kiitos upeasta meikistä ja Markukselle kiitos kampauksesta. Niin ja äitille kiitos vaatteista (vaikkei äippä tätä ehkä taidakaan lukea *iloinen*)
Kaikenkaikkiaan oli älyttömän kivaa. *jiihaa*