ja aivan mainio paikka
ainut miinus tuo bisukan hinta
196 posts, 10 pages, 48,426 views
ja aivan mainio paikka
ainut miinus tuo bisukan hinta

Euphoria:
kaivohuone on yksi parhaimmista paikoista, jossa olen käynyt

*hahjust* vähä kuollu ja väsuy muuten mut uni meni jo ohi.. MUT siis OLI IHGAN VITUN HAUSKAAA!!!! minulla ja muillaki kavereilla näyttti olevan kiitettävän hauksaa? meni löpinäks kettu kittaa ja paiskaa kepit seinään!
Jone:
---
Bio:
Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.
---
Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."
Jone:
---
Bio:
Farley soitti niin äijämättöä, UK HH:ta, ihan älyttömän hyvää settiä. Ei ihme et äijä kutsutaan hardhousen jumalaksi.
---
Mä taas tyytyväisenä hehkuttelin ympäriinsä, että "onneksi tää Farley ei näköjään soita UK HH:ta vaan ihan menevää hardstyleä."
ALIEN:
---
Jone:
---
Bio:
---
---
hei laittakaas esimerkit UK HH:sta ja normaalist HH:sta....
Suurkiitos kaikille seurasta (erityisesti Henna...
) , Kidille iiiiiiso kiitos upeasta meikistä ja Markukselle kiitos kampauksesta. Niin ja äitille kiitos vaatteista (vaikkei äippä tätä ehkä taidakaan lukea
)