Two Years Of RUSHmania 15.10.2004 @ Helsinki

196 posts, 10 pages, 39,862 views

Lallu

Posts: 356

#181 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
oli tositositositosi kiwaa...kiitos turku sakki....*hymy* rahaa palo liikaa ja mun kropasta ei löydy lihasta mikä ei sattuis... oli se sit sen arvostakin!!!!
Rocca

Posts: 3,064

#182 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

vanhus:
olis voinnut olla nelipiste äänet ni olis ollut paremmat mut oli noi ihan toimivat bileet en kyl täl kertaan ollut hirveesti jamittelemassa oli toi sosiaalinen puoli enemmän vaudissa *joo**hih**lmao**pahis*



Joo ois kyll toiminu paaaaaljon paremmin sillon *joo**hihu* meinaan se ääni hajos aika pahasti sinne saliin *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Yallu

Posts: 1,910

#183 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Andy oli tosi jees, parasta mitä oon kuullu vähään aikaan.

Kuvia on tulossa(jahka ehdin väsäileen..)

Kiitti Bussaajat
Kiitti Bio, seuraava keikka meillä..
Nitta

Posts: 5,021

#184 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Mirjami:Hauskaa oli!! Kiitos Anita, Anne, Marko ja kiukutteleva Jarkko.. *hih* Seuraavalla kerralla voitais, Anne ja Anita, jättää ne kissatappelut vähän vähemmälle ja keskittyy enemmän siihen musiikkiin. Jos te haluatte vielä haastaa riitaa, niin voi löytyttää teitä täällä kotosalla mattopiiskan kanssa. *nauru* Lisäksi järki oli kaukana siitä ideasta, että lähteä heti kasista shoppailemaan hulluille päivälle stokkalle. Kenkäosastolla olisi kenkiä voinut täyttää jollain muullakin kuin jalalla. Kiitos, ei ikinä enää.. *poks*



Höh, en tunnusta että olisin haastanut riitaa *blush* Mut *känni* saattoi vaikuttaa asiaan *vink* Seuraavat etkot aloitetaan sit sillä tamppauksella *nauru*
Kiitos myös puolestani ihanille ystävilleni ja kavereille, yllä mainituille, sekä kaikille jotka tunnustautuu *hali*
Jatkot Hulluilla päivillä! Käsi ylös joka jaksaa tehdä saman! *nauru*
Bio

Posts: 4,429

#185 • • Bio The Bullies / Pinky

Yallu:
Andy oli tosi jees, parasta mitä oon kuullu vähään aikaan.

Kuvia on tulossa(jahka ehdin väsäileen..)

Kiitti Bussaajat
Kiitti Bio, seuraava keikka meillä..



kiitti itselles.. parin viikon päästä vingutellaan levyjä
styrOx

Posts: 485

#186 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
*jiihaa* mitkä pileet......seba ja kriss...aargh mikä setti.....*aplodit*..*plur*...ja andy..eipäs vetäny keikkaa milläään vasurilla niinku joku toinen stara...*uuh*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

KaveriTavara

Posts: 440

#187 • • KaveriTavara pyryharakka
oih ja voih kun oli loistavat kekkerit *plur*
paikka toimi erittäin hyvin, ei ollut liian kuuma eikä kylmä
musiikki tarjonta oli aivan loistavaa ja kaikki muukin *jiihaa*

ja sitten vielä maailman isoin kiitos marialla ja niille kaikille muille jotka olivat muistaneet minua mitä ihanimmalla tavalla, sanattomaksi sitä menee....
te olette ihania, kiitos *sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Teho

Posts: 58

#188 • • Teho
hyvät bileet hyvässä paikassa ei lisättävää
UnityF

Posts: 15,721

#191 • • UnityF joo just se

UnityF:
HUOM Saara oli löytäny sieltä semmoiset mustat irtohihat.. luulin niitten olevan mun kaverin kun sillä oli identtisen samat mut eipäs ollukkaan... joten tuntomerkkejä vastaan saa onnellinen omistaja hihat takaisin... *hymy*

Inffot mun profiiliin tai privana. *kiitoskiitos*



edelleen mun luona... kukaan ei oo kyselly... eli kukaan ei kaipaa? *ding*
BUTCHER-KK

Posts: 595

#192 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
ekat RUSHit jonka jätin välin!
*nyyh* *nyyh* *nyyh*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Sucy

Posts: 256

#193 • • Sucy
*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
Kivaa oli, vaikka kunnon bilefiilis olikin kateissa....Mahtaneekohan johtua kipeestä kankusta?!?!
Enivei kannatti tulla ja kokea*joo* Ja joulukuussa uusiks*hymy*
Bio

Posts: 4,429

#194 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Onko kellään tietoa minkä version farley soitti 200 Degrees - Hellfire [Hot Potato] biisistä? Ei ainakaan olen original mix, bk mix, peter wardman remix eikä tara reynoldsin 2004 versio.. se ehkä vois olla phlashin remixi tai sit joku farleyn oma julkaisematon versio.. Oli sit niin hyvä biisi..

edit: en laittanu tätä tunnistus-topiciin, koska moni ei ollu bileissä mukana..
Sebastian

Posts: 904

#195 • • Sebastian RoboCock

Bio:
Onko kellään tietoa minkä version farley soitti 200 Degrees - Hellfire [Hot Potato] biisistä? Ei ainakaan olen original mix, bk mix, peter wardman remix eikä tara reynoldsin 2004 versio.. se ehkä vois olla phlashin remixi tai sit joku farleyn oma julkaisematon versio.. Oli sit niin hyvä biisi..

edit: en laittanu tätä tunnistus-topiciin, koska moni ei ollu bileissä mukana..



taisi olla Tara Reynoldsin remiksi ...
Bio

Posts: 4,429

#196 • • Bio The Bullies / Pinky

Sebastian:
---
Bio:
Onko kellään tietoa minkä version farley soitti 200 Degrees - Hellfire [Hot Potato] biisistä? Ei ainakaan olen original mix, bk mix, peter wardman remix eikä tara reynoldsin 2004 versio.. se ehkä vois olla phlashin remixi tai sit joku farleyn oma julkaisematon versio.. Oli sit niin hyvä biisi..

edit: en laittanu tätä tunnistus-topiciin, koska moni ei ollu bileissä mukana..

---


taisi olla Tara Reynoldsin remiksi ...



aha.. se oli sit kuitenkin se.. kiitos vastauksesta!