303 posts, 16 pages, 91,310 views
Howdy:
Mä en halua millään tavalla väheksyä teitä rakkaat sisaret .....
innae:
Ja testiikkeleillekkään ei voi potkaista, sillä se on hätävarjelun liioittelemista.*hmhp*
120-kiloista bodaria ei myöskään 50-kiloinen pikkupimu kaada: jos mies pääsee iholle, peli on pelattu.
a:
Uhkatilanteessa kova meteli ja jalkojen alle ottaminen on viisain valinta. Jos uhri on ahdistettu nurkkaa vasten, potku kulkusiin niin kovaa kuin lähtee ja paikalta lipeäminen on viisain valinta - tämä tulee myös tehdä hetkeäkään miettimättä. Rikosilmoitus jo pelkästä uhkauksesta tulee tehdä välittömästi, jos uhri itse kärsii hätävarjelun liioittelusta, taitaa lopputulos kuitenkin kirpaista vähemmän kuin sen koskemattomuutensa menettäminen.
Saara:
Naistenhakkaajilta -raiskaajilta ja lapsiinsekaantujilta munat veks! *kivatsulle*
yusu:
---
120-kiloista bodaria ei myöskään 50-kiloinen pikkupimu kaada: jos mies pääsee iholle, peli on pelattu.
---
Noin se taitaa kyllä mennä
Mua välillä huvittaa nää vaikka mä painan 50kg, nii kyllä mä pystyn 120kilosen möykyn tiputtaa!!1
Joku ip-laji pitäis hallita todella _hyvin_, et osais jotain tositilanteessa tehdä. Jos pari kertaa on jotain lukkoja harjotellu, nii ei siitä taida mitään tulla, kun se toinen pistiki vähän vastaan ja ei saanukkaa kädestä otetta.
T-mu:
En oo yleensä rasistinen enkä oo kyl lukenu koko topikkiakaan mutta jos ei saatana kamelikuski muuten pillua saa niin hakatkoon hanskaansa! Oon kuullu lahdesta vähän samantyylisiä juttuja ja en kiellä etteikö suomalainen tekisi samanlaisia tempauksia mut järestään melkein kaikkien etelän miesten vittumainen tapa on tehdä mitä tahansa saadakseen vaaleaa lihaa. Kuulin jopa sellaisen läpän että Italiasta on tullu äijiä suomeen goom risteillylle pelkästään nussimaan viitaten siihen että suomalaiset tytöt avaa kännissä sakset paljon helpommin kun eteläiset kanssasisaret. Mä olen ehdottomasti pakkosteriloinnin kannalla tälläsia himonussijoita tuomittaessa. Sylettää saatana.
a:
---
Goljatia vastaan Daavidilla on vain yksi ase, eli se heikoin kohta. Opetellaan siis nostamaan polvea rivakasti ylöspäin, kuten myös cancan-potkua. Ne ovat ainoat kaksi todellisesti tehokasta rauhoitusmenetelmää silloin, kun lopputulos on lähes nappivarma jo ennen painin alkua.
pHaze:
---
Howdy:
mut joo kyl mä sanon että jos joku nainen mun kimppuun esm kävis niin sais olla aika monen danin typy että sais mut katuun
---
Et vaan oo joutunu tappelemaan saksalaisia kuulantyöntäjänaisia vastaan ;)
HaPsULi:
Tämä ystäväni oli miespuolinen, joten kyllä niitä herroillekkin laitetaan tosin varmaankin HUOM! varmaankin eri syistä kuin naispuolisille joille voidaan tehdä melkein mitä vaan esim. raiskata josta voi taas syntyä muuta esim raskaus, taudit...
HaPsULi:
Tämä ystäväni oli miespuolinen, joten kyllä niitä herroillekkin laitetaan tosin varmaankin HUOM! varmaankin eri syistä kuin naispuolisille joille voidaan tehdä melkein mitä vaan esim. raiskata josta voi taas syntyä muuta esim raskaus, taudit...