Uskomatonta röyhkeyttä osa n+1

303 posts, 16 pages, 91,319 views

T-mu

#61 • • T-mu Läskimooses
En oo yleensä rasistinen enkä oo kyl lukenu koko topikkiakaan mutta jos ei saatana kamelikuski muuten pillua saa niin hakatkoon hanskaansa! Oon kuullu lahdesta vähän samantyylisiä juttuja ja en kiellä etteikö suomalainen tekisi samanlaisia tempauksia mut järestään melkein kaikkien ”etelän miesten” vittumainen tapa on tehdä mitä tahansa saadakseen vaaleaa lihaa. Kuulin jopa sellaisen läpän että Italiasta on tullu äijiä suomeen goom risteillylle pelkästään nussimaan viitaten siihen että suomalaiset tytöt avaa kännissä sakset paljon helpommin kun eteläiset kanssasisaret. Mä olen ehdottomasti pakkosteriloinnin kannalla tälläsia himonussijoita tuomittaessa. Sylettää saatana.
Dalifemme

#62 • • Dalifemme Dementia simplex

Howdy:
Mä en halua millään tavalla väheksyä teitä rakkaat sisaret .....

Mun pointti olikin että ei kannata pahemmin jäädä tappelemaan.
Käytin sitä laukku incidenttiä esimerkkinä tilanteesta milloin voi
lamaantua vähemmästäkin.Tilanne varmaankin sata kertaa pahempi kun on
edssä fyysinen uhka mikä oli kyllä tuolloinkin.Sain turpaani plus laukku lähti
kävelee.Ei sitä kukaan(toivottavasti) niin tyhmä ole että alkaa tavaroitaan puolustamaan fyysisen uhan alla.
Ja oon kyllä sitä mieltä että kyllä pikkunenkin mimmi pystyy heittää
vaikka minkäläistä karjua turpaan jos taustalla on kunnon taistelulaji koulutus tai
muu itsepuolustus lajin taidot.
Se ei ole koosta vaan tekniikasta kiinni. Ihmisen käsi napsahtaa aika helposti poikki kun tietää miten vääntää.
Saara

#63 • • Saara #2970

innae:
Ja testiikkeleillekkään ei voi potkaista, sillä se on hätävarjelun liioittelemista.*hmhp*

Kyllä mä vaan potkisin jos mua yritettäis raiskata tms. Perkele.....niin säälittävää käydä tolleen toisen kimppuun ku ei näköjään saa suosiolla....

Naistenhakkaajilta -raiskaajilta ja lapsiinsekaantujilta munat veks! *kivatsulle*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Jusuplussa

#64 • • Jusuplussa UG-///

120-kiloista bodaria ei myöskään 50-kiloinen pikkupimu kaada: jos mies pääsee iholle, peli on pelattu.

Noin se taitaa kyllä mennä

Mua välillä huvittaa nää ”vaikka mä painan 50kg, nii kyllä mä pystyn 120kilosen möykyn tiputtaa!!1”

Joku ip-laji pitäis hallita todella _hyvin_, et osais jotain tositilanteessa tehdä. Jos pari kertaa on jotain lukkoja harjotellu, nii ei siitä taida mitään tulla, kun se toinen pistiki vähän vastaan ja ei saanukkaa kädestä otetta.
T-mu

#65 • • T-mu Läskimooses

a:
Uhkatilanteessa kova meteli ja jalkojen alle ottaminen on viisain valinta. Jos uhri on ahdistettu nurkkaa vasten, potku kulkusiin niin kovaa kuin lähtee ja paikalta lipeäminen on viisain valinta - tämä tulee myös tehdä hetkeäkään miettimättä. Rikosilmoitus jo pelkästä uhkauksesta tulee tehdä välittömästi, jos uhri itse kärsii hätävarjelun liioittelusta, taitaa lopputulos kuitenkin kirpaista vähemmän kuin sen koskemattomuutensa menettäminen.

Todellakin, se et potkii kulkusille on paljon pienempi kipu kun jos joutuu tällläsen mielettömyyden uhriksi. Ja sen kokosta bodaria ei oo vielä olemassa joka ei siitä putoo ellei sitten edes omista ko. elintä.
Seurauksista välittämättä, ei se köriläs siihen kuole.

Sain kerran pesäpallosta kulkusille niin että teki tosi gutaa!
Munille tuleva isku/potku/tärähdys/osuma/sähköisku on verrattavissa tunteeseen että keskushermosto pettää täydellisesti hetkeksi. Kaikki lihakset jännittyy ja helvetillinen kipu kohdistuu kulkusiin säteillen sieltä vaarpaiden päihin asti. Tasapainon pitäminen on lähes mahdotonta. Ainoa asia mitä tuntee on vaan se helvetillinen kipu mille ei voi yhtään mitään. Se menee ajan kanssa ohi ja yleensä seuraukset ei ole vakavia (jos kivekset ja simenjohtimet pysyy pussissaan ettei pullahda vatsaontelon puolelle [superharvinaista])

Pitäiskö jengin mielestä sallia kaasun/sumutteen hallussapito itsepuollustukseksi?
Jone

#66 • • Jone Archibald Haddock

Saara:
Naistenhakkaajilta -raiskaajilta ja lapsiinsekaantujilta munat veks! *kivatsulle*

Kannatetaan. Samoin kannatan myöskin sitä, että vastaavasti ne naiset, jotka pahimmillaan vuosikymmeniä jatkuvalla syötöllä henkisesti pahoinpitelevät puolisoitaan, kumppaneitaan tai muuten vaan vastakkaista sukupuolta ja täten aiheuttavat mm. tilanteita, joissa äijät päästelevät hengen itsestään, silvotaan siinä missä raiskaajat ja lapsiinsekaantujatkin.

Tämä siis vain osoituksena siitä, että vaikka mies voi olla hirviö ja hirviöitä rangaistakoon, niin kyllä myös naiset tässä maassa osaavat niitä hirviöitä olla.
Howdy

#67 • • Howdy Oldie

yusu:
---
120-kiloista bodaria ei myöskään 50-kiloinen pikkupimu kaada: jos mies pääsee iholle, peli on pelattu.
---

Noin se taitaa kyllä mennä

Mua välillä huvittaa nää ”vaikka mä painan 50kg, nii kyllä mä pystyn 120kilosen möykyn tiputtaa!!1”

Joku ip-laji pitäis hallita todella _hyvin_, et osais jotain tositilanteessa tehdä. Jos pari kertaa on jotain lukkoja harjotellu, nii ei siitä taida mitään tulla, kun se toinen pistiki vähän vastaan ja ei saanukkaa kädestä otetta.

Sitä mä tossa vähän niin kun tarkoitin .. olen pari kertaa joutunu puuttumana kun joku äijä ollut naisen kimpussa .. mut joo kyl mä sanon että jos joku nainen mun kimppuun esm kävis niin sais olla aika monen danin typy että sais mut katuun .. ja mä en todellakaan väheksy naisia mut järki käteen noissa hommissa .. ei se uho välttämättä todellakaan auta maalaisjärki peliin ja vähän realistisuutta. .

[muokattu 26.4.2004 13:08]

--
Käpy vailla vertaa

Karski

#68 • • Karski Pomon kätyri

T-mu:
En oo yleensä rasistinen enkä oo kyl lukenu koko topikkiakaan mutta jos ei saatana kamelikuski muuten pillua saa niin hakatkoon hanskaansa! Oon kuullu lahdesta vähän samantyylisiä juttuja ja en kiellä etteikö suomalainen tekisi samanlaisia tempauksia mut järestään melkein kaikkien ”etelän miesten” vittumainen tapa on tehdä mitä tahansa saadakseen vaaleaa lihaa. Kuulin jopa sellaisen läpän että Italiasta on tullu äijiä suomeen goom risteillylle pelkästään nussimaan viitaten siihen että suomalaiset tytöt avaa kännissä sakset paljon helpommin kun eteläiset kanssasisaret. Mä olen ehdottomasti pakkosteriloinnin kannalla tälläsia himonussijoita tuomittaessa. Sylettää saatana.

Mä oon kuullu sellasen läpän et suomalaisetkin
osais ton seksiturismin, ei se oo noiden sun
ulkomaalaisten etuoikeus *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

#69 • • kelasin Guest
joo, onneks en oo premissä käynyt kuin kerran.. ja se kerta riitti mulle.. *dissaa*
Riku

#71 • • Riku The Little Prince

Howdy:
mut joo kyl mä sanon että jos joku nainen mun kimppuun esm kävis niin sais olla aika monen danin typy että sais mut katuun

Et vaan oo joutunu tappelemaan saksalaisia kuulantyöntäjänaisia vastaan ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Apo

#72 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Eipä tuo tyrmäystippojen käyttö rajoitu pelkästään ravintoloihin, eikä ole myöskään uusi ilmiö piireissä.

4-5v joku idiootti juotti yöbileissä paremmalle puoliskolleni gammaa tms paskaa huolimatta siitä että pohjalla oli enemmän kuin tarpeeksi alkoholia. Onneksi tuloksena ei ollut sairaalareissua, mutta eipä ollut kovin hohdokasta löytää exää naisten vessasta todella huonossa kunnossa parin tunnin etsimisen jälkeen. Hemmo oli jäänyt (huolesta tai jostain muusta syystä) tarkkailemaan vessan ulkopuolelle ja kysyi että oliko siellä vessassa tyttö heikossa kunnossa. Siinä vaiheessa ei päässä pyörinyt muu kuin huoli tytöstä, mutta jos hemmon tuntomerkit ois jääny mieleen niin *kivatsulle* vaikka en koskaan ole väkivaltaan turvautunut.
Dalifemme

#73 • • Dalifemme Dementia simplex

a:
---
Goljatia vastaan Daavidilla on vain yksi ase, eli se heikoin kohta. Opetellaan siis nostamaan polvea rivakasti ylöspäin, kuten myös cancan-potkua. Ne ovat ainoat kaksi todellisesti tehokasta rauhoitusmenetelmää silloin, kun lopputulos on lähes nappivarma jo ennen painin alkua.

Well aware of this.
Mutta ei karatesta tms. saa ainoastaan sitä kickass taidon hyötyä.
Monta kertaa naisilla itsepuolustustaitojen omaaminen tuo
lisää itsevarmuutta varsinkin silloin kun vastassa on iso(mpi) mies.
Tämä ei tarkoita että siinä rupeaa leikkimään bruce leetä vaan toiminta on
nopeampaa ja ratkaisu puolustuskeinosta syntyy nopeammin.
Olkoon sitten potku munaskuille, pakoon lähteminen tai
karate chop-kick actionia, se vaatii paljon että pystyy keräämään
ajatuksensa kasaan.
Ei sitä kymmentä vuotta tarvitse treenata että alkaa iskostumaan tietyt
liikesarjat takaraivoon joista VOI OLLA hyötyä tilanteessa jossa joutuu
hyökkäyksen kohteeksi.
Saara

#74 • • Saara #2970

Jone:
Tämä siis vain osoituksena siitä, että vaikka mies voi olla hirviö ja hirviöitä rangaistakoon, niin kyllä myös naiset tässä maassa osaavat niitä hirviöitä olla.

Totta, ei syy ole aina miehissä..... (melkein) kaiken takana on nainen.

--

Howdy

#75 • • Howdy Oldie

pHaze:
---
Howdy:
mut joo kyl mä sanon että jos joku nainen mun kimppuun esm kävis niin sais olla aika monen danin typy että sais mut katuun
---
Et vaan oo joutunu tappelemaan saksalaisia kuulantyöntäjänaisia vastaan ;)

*nauru* mä nyt en ole koko keskustelun aikana tarkoittanu mitään ääripään ammatti taistelijoita tai typyjä millä on parta *vink* siis niinq ihan keskiverto ihmisiä taistelukursseilla tahi ilman *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

serotonot

#76 • • serotonot Paul Easy

HaPsULi:

Tämä ystäväni oli miespuolinen, joten kyllä niitä herroillekkin laitetaan tosin varmaankin HUOM! varmaankin eri syistä kuin naispuolisille joille voidaan tehdä melkein mitä vaan esim. raiskata josta voi taas syntyä muuta esim raskaus, taudit...

Mikä saa sut kuvittelemaan että miestä ei voi raiskata? *uros*
Howdy

#77 • • Howdy Oldie
Ja siis toki itsepuolustus kurssit ... niin ei ne koskaan ole hyödyttömiä päin vastoin .. mutta realiteetit nyt on mitä on .. UGH tämä on puhunut .. The End .. (poistuu nurkkaan murisemaan)

--
Käpy vailla vertaa

Saara

#78 • • Saara #2970

HaPsULi:
Tämä ystäväni oli miespuolinen, joten kyllä niitä herroillekkin laitetaan tosin varmaankin HUOM! varmaankin eri syistä kuin naispuolisille joille voidaan tehdä melkein mitä vaan esim. raiskata josta voi taas syntyä muuta esim raskaus, taudit...

Onko miehet immuuneja taudeille?

--

Apo

#79 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Asiaa a:n kommenteissa, ei tositilanteessa oikeasti ole varaa mennä harjoittelemaan itsepuolustusta. Jos muita vaihtoehtoja (pakeneminen, puhuminen) on käytettävissä niin mieluummin niitä kuin jotain epätoivoista joka ei ehkä kuitenkaan tule niin selkäytimestä kuin sitä kuvittelee.

... ja ennaltaehkäisy on edelleen paras tapa välttää väkivaltaa.
Jone

#80 • • Edited Jone Archibald Haddock
-