Uskomatonta röyhkeyttä osa n+1

303 posts, 16 pages, 87,125 views

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#41 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

Tikru:
---

himmee uhoominen...kenelle sä uskottelet pärjäävääs itelles vai meille muille ?
tosi asiassa sä et tee mitää enää esim:tyrmäystippojen vaikutuksessa muutaman 100kg äijän edessä......



Samaa mieltä... Sain tyrmäystippoja Fenniassa noin 5 vuotta sitten... Eka huikka tuopista, ja alko laatattaa... Kävelin 5 metriä vessaa kohti, mutta sit läks taju... Löin pääni tolppaan, hampaat meni huulesta läpi, ja eikun töölöön tikattavaks! Tossa kunnossa ei paljoo vastaan oo tappelemista, tosin mulla oli onneks kaverit mukana, jotka kanto mut ulos sieltä ja taksiin. Tuli vissiin sanottua vähän rumasti yhelle jätkälle, joka tuli hinkkaamaan sukupuolielimiään mun reittä vasten*dissaa*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

-P

Posts: 4,972

#42 • • -P
Taidettiin jopa nähdä ko. tapaus, Ezzy tai niin luulisin. Siinä Zwekin lopetettua settinsä oltiin lähdös ja siin sitten oli ovel poliisi jututtamassa kolmea kimmaa joista yks oli hieman hysteerisemmässä kunnossa kuin kaksi muuta ja tämä tyttö vietiin samalla ambulanssiin koko homman päätteeksi muistaakseni. onneks ei sitten käynyt pahemmin, perseestä kyllä tuollainen =/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Grizzley

Posts: 2,893

#43 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Premi on jo aikasemmin todettu käsittämättömäks lääväks jossa \”kantajengin\” toiminta on ollu aika vastenmielistä katottavaa ja johon en oo kovin innoissani menny tähänkään mennessä...tästä eteenpäin iski sit totaaliboikotti jonka pystyy poistamaan ainoastaan omistajan julkisella anteeksipyynnöllä, remontilla ja henkilökunnan vaihdolla.

Kevyesti raivostuttavaa toimintaa, täytyy olla Howdyn kanssa samaa mieltä et toivottavasti ollaan näkemässä seuraavan kerran kun joku tollanen munaton nolla käyttää sitä ainoota keinoa jolla sellanen saa naiselta jalat alta *släp* *piru*

--
Signature summarily executed for treason

Fyrisch

Posts: 4,525

#44 • • Fyrisch

Neko:
Voi niitä olla muuallakin. Pikkusisko meni ihan tolkuttomaan kuntoon edellissä halluissa. Puhuin tuntia ennen puhelimessa (oltiin vasta tulossa) ja oli ihan ok. Sitten nähtiin niin oli ihan sekavassa tilassa. Väitti juoneensa vain muutaman tuopin, johon kyllä uskon. Passitettiin tyttö taksilla kotiin.


Joo totta, siis niitä liikkuu jokapuolella, sielä missä on ihmisiä ja ulkomaalasia valitettavasti.
Fyrisch

Posts: 4,525

#45 • • Fyrisch

Hyzenthlay:
ääähh... *eiei* sitä on kyllä niin monta kertaa premissäkin ryypätty, kun on ne häppärit. Tää on jo suoranainen ihme, etten oo ite tyrmäystippoja joutunu maisteleen...



Kait se johtuu vaa hyväst tuurist, ei mullekkaa ennen oo mitää tullu juomiin sekaa, vaiks pyöriny tuol ihan liikaa!
Mut joo, en enää koskaan jätä juomia edes hetkeks mihinkää!
innae

Posts: 1,377

#46 • • innae PaskaJätkä
Vallan ikävää tällainen. Ihmisiä riittää niin moneen eri junaan.
Tällaista tekevät ihmiset ovat säälittäviä ja mielstäni heidät voisi kastroida.
Voinen sanoa pelkääväni että itselleni sattuu sama ”kohtalo”, sillä käyn bileissä yksin. Ei siinä auta vaikka kuinka näillä valtavan suurilla voimillani hakkaisin. Ja testiikkeleillekkään ei voi potkaista, sillä se on hätävarjelun liioittelemista.*hmhp*

--
PaskaJätkä

HaPsULi

Posts: 170

#47 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Hyvälle ystävälleni laitettiin tyrmäystippoja Ravintolalaiva Wäiskissä tän vuoden alkupuolella. Frendi ehti olla siellä noin 2h kun muisti katkesi, seuraavaksi kaveri herää hakunilasta joskus 5-6 aikaan aamulla ilman reppua(joka oli mukana wäiskissä), rahaa, kännykkää. Henkilöllisyystodistusta eikä pankkikortteja ei oltu viety. Koska kaverilla ei ollu rahaa eikä puhelinta se joutu kävelemään sieltä stadiin päin vailla minkäänlaista muistikuvaa miten on hakunilaan edes päässyt. Jonkun aikaan kaveri ehti kävellä isoa tietä pitkin kun poliisi sitten pysäytti ja kysy ”mitäs ihmettä herra tähän aikaan aamusta kävelee melkein keskellä tietä” kaveri kerto mitä on tapahtunut tai oikeastaan mitä muistaa koko viime illasta. Poliisit ystävällisesti vei kaverini kotiin..

Tämä ystäväni oli miespuolinen, joten kyllä niitä herroillekkin laitetaan tosin varmaankin HUOM! varmaankin eri syistä kuin naispuolisille joille voidaan tehdä melkein mitä vaan esim. raiskata josta voi taas syntyä muuta esim raskaus, taudit...


Olkaa ihmiset rakkaat varovaisia KAIKKIALLA ei vain premissä vaan jokaisessa baarissa/ravintolassa missä käytte vahtikaa juomianne ja jos kaveri jättää teille vahdittavaksi niin vahtikaa niitä samalla tavalla kun ne olisi teidän juomianne...

*piis* *piis* *piis* *piis*

[muokattu 26.4.2004 11:25]

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Jusuplussa

Posts: 1,292

#48 • • Jusuplussa UG-///

innae:
Ja testiikkeleillekkään ei voi potkaista, sillä se on hätävarjelun liioittelemista.



Saat estää hyökkäyksen lievintä keinoa käyttäen (oli hyökkäys alkanu tai se on selvästi alkamassa), mutta järkiki nyt sanoo, et tollanen kannatta unohtaa, kun on tosi kyseessä.
Roger Roger

Posts: 3,372

#49 • • Roger Roger Kentti

yusu:
---
innae:
Ja testiikkeleillekkään ei voi potkaista, sillä se on hätävarjelun liioittelemista.
---
Saat estää hyökkäyksen lievintä keinoa käyttäen (oli hyökkäys alkanu tai se on selvästi alkamassa), mutta järkiki nyt sanoo, et tollanen kannatta unohtaa, kun on tosi kyseessä.


Juuri näin.
Kasseille vaan. Jos se kerran on päättänyt tulla kimppuun, niin kaikilla keinoilla vaan.

Edit: Puhumalla kannattaa ensin yrittää, jos se ei toimi niin sit pitää näyttää vähän arts of karataa. Sen jälkeen keinoja kaihtamatta vaan

[muokattu 26.4.2004 11:02]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Karski

Posts: 6,049

#50 • • Karski Pomon kätyri
Vuoden sisällä mm. Erottajan mempparissa
on yhden vähän tunnetumman kotimaisen DJ:n
juomaan laitettu tyrmäystippoja ennen keikkaa, joten
tätä todellakin tapahtuu myös muualla kuin
Premissä ja todennäköisesti muutenkin kuin
etnisten vähemmistöjen edustajien tekosina.

[muokattu 26.4.2004 11:16]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Howdy

Posts: 7,955

#51 • • Howdy Oldie
Premissä meinas joutua kerran lataamaan näköön yhtä tummatukkaista hiippailijaa kun meinas käydä liian tuttavalliseks meikäläisen taskuille .. onnex on kokemusta männä vuosilta tuollasten paskapäiden taltuttamisesta *pahis* menee vähän niinkun rutiinilla *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#52 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä ainakin viis veisaan noista ”hätävarjelun liioittelemisista”. Kun tosi on kyseessä, niin en kyllä jää sitä ahdistelijaa säälimään. Jos joutuisin itse syytteeseen niin olisin marttyyri ja nostaisin aika ison metelin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dalifemme

Posts: 1,629

#53 • • Dalifemme Dementia simplex

Hyzenthlay:
mä ainakin viis veisaan noista ”hätävarjelun liioittelemisista”. Kun tosi on kyseessä, niin en kyllä jää sitä ahdistelijaa säälimään.


Jos siis peloltasi pystyt ylipäätään toimimaan.
Itse olen käynyt itsepuolustuskursseja läpi sekä
muutenkin aina ollut peloton luonteeltani mutta kun kujalla
kerran tuli kundi vastaan kuka ilmoitti haluavansa laukkuni
ja jatkoi repimällä sen kaulastani irti, vetämällä samalla
nätisti mua päin näköön, niin ei paljon huvittanu alkaa boxailee
takaisin. Sillä älyttömällä uhoamisella voi jopa pahentaa itselleen
tilannetta.
En sano ettei pitäisi puolustaa itseään, mutta järki mukaan.
Ja jos sulla on itselläs pää sekaisin jostain tyrmäystipoista ja
jalat ei toimi niin siinä ei paljon pousailla karatekan taidoilla.

Ja kyllä viis veisaat ”hätävarjelun liiottelemisista” kun tapahtuu jotain.
”Kundi tuli kimppuun kepin kanssa, six piti lyödä sitä sillä kirveellä mikä
oli sopivasti siinä käden ulottuvilla” <----kärjistys.
Saat aika kauan selittää ja hyvillä perusteilla
että et säälinyt ahdistelijaa tuossa tapauksessa.
Meniskö läpi?
Mikko

Posts: 136

#54 • • Mikko team spoon
no kyl mä ainaki sanoisin mun muijalle et löis kirveellä, vaikka kundi tulis vaan nyrkeillä vastaan. koska poika vs. tyttö on melkeen aina (ei millään pahalla tyttöjä kohtaan) epäreilu matsi, nii miks ei muija vois tasotta tilannetta sit vaikka kirveellä.. jos sellanen jostain kumman syystä sattuu muijalla olee mukana...

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#55 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en usko, että tuollaisessa tilanteessa ehtii kauheasti miettimään, mitä tekee, vaan sen tekee vaistomaisesti. Mikäli peloltaan pystyy toiminaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

TranceGuru

Posts: 5

#56 • • TranceGuru
Boikottii pystyyn ja kavereille kans tiedoksi *eiei*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#57 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

poika vs. tyttö on melkeen aina (ei millään pahalla tyttöjä kohtaan) epäreilu matsi



kyllä kunnon punttimimmi aina yhden kynäniskan voittaa (ja en, en puhunut itsestäni...)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

T-rex

Posts: 262

#58 • • T-rex ku(i)va tomaatti
jotenkin minusta tuntuu, että yleensä ne kynäniskat eivät ole niitä, jotka tyrmäystippojen kanssa tyttöjä/poikia baareissa kyttäävät. Itse en ainakaan luota omiin voimiini niin paljon, että lähtisin uhoamaan, mikäli kundi nyt ei ihan minimaalinen olisi. Tietysti adrenaliini voi jossain tilanteissa sumentaa loogisen ajattelun.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Howdy

Posts: 7,955

#59 • • Howdy Oldie

dalifemme77:
---
Hyzenthlay:
mä ainakin viis veisaan noista ”hätävarjelun liioittelemisista”. Kun tosi on kyseessä, niin en kyllä jää sitä ahdistelijaa säälimään.

---

Jos siis peloltasi pystyt ylipäätään toimimaan.
Itse olen käynyt itsepuolustuskursseja läpi sekä
muutenkin aina ollut peloton luonteeltani mutta kun kujalla
kerran tuli kundi vastaan kuka ilmoitti haluavansa laukkuni
ja jatkoi repimällä sen kaulastani irti, vetämällä samalla
nätisti mua päin näköön, niin ei paljon huvittanu alkaa boxailee
takaisin. Sillä älyttömällä uhoamisella voi jopa pahentaa itselleen
tilannetta.
En sano ettei pitäisi puolustaa itseään, mutta järki mukaan.
Ja jos sulla on itselläs pää sekaisin jostain tyrmäystipoista ja
jalat ei toimi niin siinä ei paljon pousailla karatekan taidoilla.

Ja kyllä viis veisaat ”hätävarjelun liiottelemisista” kun tapahtuu jotain.
”Kundi tuli kimppuun kepin kanssa, six piti lyödä sitä sillä kirveellä mikä
oli sopivasti siinä käden ulottuvilla” <----kärjistys.
Saat aika kauan selittää ja hyvillä perusteilla
että et säälinyt ahdistelijaa tuossa tapauksessa.
Meniskö läpi?




Mä en halua millään tavalla väheksyä teitä rakkaat sisaret mutta kyllä niitä valitettavan usein kuulee tapauksia, että vaikka olisi mitä itsepuolustus kursseja käynyt niin fysiikan lait valitettavasti pätee ja kyllä se mies on sitten naisen katuun laittanut tavalla tai toisella. Miehet nyt vaan on vahvempia sille ei voi mitään ja valitettavasti siinä on nainen aika heikoilla jos miehellä palaa päreet. Sen takia se ei välttämättä ole kovin viisasta alkaa pullistelemaan takaisin kun toinen saattaa ottaa siitä vaan räpärit ja tehdä jotain vielä pahempaa. Mun mielestä kannattais kyllä lähteä karkuun ja hakea apua kun monet sitä varmasti mielellään antaa. Tämän kirjoitin siksi että en välttämättä haluais että edes mulle tuntemattomille naisille kävis mitään todella ikävää. Se käsilaukku kun on sellasta tavaraa minkä saa hankittua uudelleen mutta jos ruumis vaurioituu pysyvästi tai tapahtuu muuten jotain ikävää mistä saa ikuiset henkiset arvet niin ei liene ole sen laukun arvoista ..

[muokattu 26.4.2004 12:19]

--
Käpy vailla vertaa

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#60 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
puhuin tilanteesta, jossa
1. uhka kohdistuu itseen (kuten esim. tässä premin tapauksessa) eikä käsilaukkuun
2. karkuun juokseminen, avun saaminen ja järjen puhuminen on mahdotonta.

En ainakaan nyt keksi, mikä olisi parempaa kuin luottaa itseensä. Antautua? no ei ainakaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D