Uskomatonta röyhkeyttä osa n+1

303 posts, 16 pages, 86,999 views

ezzy

Posts: 8,060

#1 • • ezzy Droid-pappa
Premiere nightsissä yritettiin huumata muijakaverin systerin kaveri. Joku italopoju oli väkisin tunkenut pilleriä kurkusta (osoittautui ekstaasiksi) alas ja yrittänyt viedä takahuoneeseen, mutta kaverit estivät ko. tapahtuman. Tyypillä oli takahuoneen avaimetkin, ilmeisesti baarimikolta saatuna.

Mitenköhän monta muuta nuorta naista ko. jannu(t) ovat huumanneet ja raiskanneet? Onneksi nyt tuli stoppi ja ko. jannu pidätettiin.

*eiei*
Riku

Posts: 3,187

#3 • • Riku The Little Prince
Toi Premin meininki on kyllä monelta osin muuttunu ihan uskomattomaksi ton omistajavaihdoksen myötä. Eihän se mesta nyt mikään huippulaadukas ole koskaan ollut, mutta toi nykynen meininki on menee kyllä pari askelta liian pitkälle.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

thomas

Posts: 5,618

#4 • • thomas
voi ***** ei tämmöstä voi suomessa tapahtua.
zaler

Posts: 1,545

#5 • • zaler e h k i s

thomas:
voi ***** ei tämmöstä voi suomessa tapahtua.


voihan...

--
let´s eat to the beat!

Dementation

Posts: 2,892

#6 • • Dementation wednesday?

thomas:
voi ***** ei tämmöstä voi suomessa tapahtua.



Ikävä kyllä emme ole lintukoto, meillä tapahtuu tätäkin...

Ja yleisesti aiheeseen, että moiset tyypit pitäisi vetää munista hirteen ja irroittaa katkaisemalla ne munat köyden sijaan... *dissaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Individual

Posts: 10,942

#7 • • Individual HYPNO!
Mitähän vittua tällaisella henkilöllä on kyseisen ravintolan eri tiloihin avaimet?
Eli mikähän on hänen yhteytensä kyseiseen ravintolaan ja sen omistajiin?
Eli mitä tämä kertoo kyseisestä ravintolasta ja sen omistajista?
Riku

Posts: 3,187

#8 • • Riku The Little Prince
Eikös siitä ollut jo aiemmin täällä juttua että sen raflan omistajat ovat antaneet tuttaviensa haastaa kerta toisen jälkeen riitaa ja pahoinpidellä ihmisiä raflassa, ja ilmeisesti yleensä se turpiinsa saanut osapuoli oli se joka heitetään ulos.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ZaZa

Posts: 262

#9 • • ZaZa
Järkyttävää... Siis, äh, miks ihmiset tekee tollasta... Rupee kyllä v*****aa... *dissaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Individual

Posts: 10,942

#10 • • Individual HYPNO!

pHaze:
Eikös siitä ollut jo aiemmin täällä juttua että sen raflan omistajat ovat antaneet tuttaviensa haastaa kerta toisen jälkeen riitaa ja pahoinpidellä ihmisiä raflassa, ja ilmeisesti yleensä se turpiinsa saanut osapuoli oli se joka heitetään ulos.



Juuri tällainen pistää vihaksi. Mutta ilmeisesti suuressa kaupungissa mikä tahansa menee läpi, luvat pysyy ja asiakkaita riiittää. Vai onko se yleisesti tiedossa, että ravintolassa harjoitetaan tällaista ”asiakaspalvelua”?
K

Posts: 511

#11 • • K

Individual:
Mitähän vittua tällaisella henkilöllä on kyseisen ravintolan eri tiloihin avaimet?
Eli mikähän on hänen yhteytensä kyseiseen ravintolaan ja sen omistajiin?
Eli mitä tämä kertoo kyseisestä ravintolasta ja sen omistajista?



Toi olis kiva tietää. Jos kuulet ezzy jotain uutta, kun juttu etenee, postaa tänne. Mua ainakin kiinnostaa tietää, jos jonkun mestan johto/ omistajat on sotkeutunu tollaseen. Vastenmielistä touhuu joka tapauksessa, toimi jätkä yksin tai ei.
Individual

Posts: 10,942

#12 • • Individual HYPNO!
Mielenkiintoista, että täälläkin on toisissa topikeissa hyvinkin ylistäviä lausuntoja kyseisestä paikasta ja muna pystyssä ollaan järjestämässä bileitä.
Ei voi mitään, mutta meiksillä pistää todellakin vihaksi, jos todellakin tällaista käytöstä
paikassa tapahtuu, eli ravintolan henkilökunta sallii ”ystäviensä” väkivaltaisen käyttäytymisen asiakkaita kohtaan ja sitten epämääräisillä henkilöillä, jotka yrittävät huumata ihmisiä on vapaa pääsy ravintolan eri tiloihin.

Noh, myönnetään, kärjistystä kärjistystä, mutta mun päähän ei taas mahdu tällainen
käytös, ei niin ollenkaan. Perkele, sanon minäkin! *dissaa**eiei*
patis

Posts: 1,158

#13 • • patis 10
No huh mitä juttua.

ezzy:
Onneksi nyt tuli stoppi ja ko. jannu pidätettiin.



Hyvä näin.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kaikkea sitä kuulee *ding*

en ole nyt vähään aikaan premissä normaali-iltana käynyt, mutta sillon aina kun käyn, tuntuu paikka olevan täynnä perseitä läpsiviä turkkilaisia/kreikkalaisia (?) tjsp.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#15 • • greenie Guest
Ei helvetti, todella raukkamaista.

Toivottavasti tyttö käyttää oikeuksiaan!
hallucinogen

Posts: 8,190

#16 • • hallucinogen Edain

ezzy:
Mitenköhän monta muuta nuorta naista ko. jannu(t) ovat huumanneet ja raiskanneet? Onneksi nyt tuli stoppi ja ko. jannu pidätettiin.


Toivottavasti sälli pääsee vähäks aikaa linnaan jakamaan rybariaan prätkäjätkille *dissaa*

--
pikku-*possu*

Saara

Posts: 1,954

#17 • • Saara #2970
On sikamaista huumata ja sen jälkeen raiskata toinen. Onneksi tällä kertaa ei niin kuitenkaan tapahtunut. Saatana, tommosilta pitäis riistää m***t tämmösten ennaltaehkäsemikseksi *dissaa*

Pistää ihan vihaksi *kivatsulle*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Fyrisch

Posts: 4,525

#18 • • Fyrisch
Tollaset ihmiset pitäs lopettaa niskalaukauksel! *eiei*
Mulle kävi viimetalven sellanen juttu ku ostin ennen Klo 00.00 pöytään 4 häppärituoppii, sit jätin ne kavereitten vahdittavaks ku ite olin tanssimas.
Ku sain vikan tuopin juotuu nii kaikki alko hidastuu, kaverit huomas ettei kaikki ollu kunnos, sain kyydin kotiin ja kotona en pystyny kontroloimaa enää itteeni, aina vähän väliin meni jalat alta ja tipahtelin.
Oon paljon kuullu juttuu et premis liikkuis tyrmäystippoi ja muuta paskaa mitä toisten juomiin tiputellaan, uskoin vast ton tapahtuman jälkee et asia pitää paikkansa.
Avatar
#19 • • Lene Guest
Heh, tulisi vain tuollainen tapaus eteen niin saisi turpiinsa huolella. *kivatsulle* *pieni mutta pippurinen*

[muokattu 25.4.2004 23:21]
Väne

Posts: 139

#20 • • Väne asennewamma

ezzy:
...Onneksi nyt tuli stoppi ja ko. jannu pidätettiin.



Toivottavasti se jannu ei ihan pienellä tosta pääse. Pistää kyllä huolella vihaksi. *eiei*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186