Uskomatonta röyhkeyttä osa n+1

303 posts, 16 pages, 87,128 views

Dementation

Posts: 2,892

#181 • • Dementation wednesday?

Lene:
Ja nythän en ollut yleistämässä nyky-miesten suhtautumista naisiin vaan sitä, miten sen välittyy lainsäädännön/oikeuskäytännön kautta tms. ?Kaikkihan? on sitä mieltä, että raiskaustuomiot eivät ole kohdallaan. Kukaan (muu?) ei ole ottanut kantaa siihen, miksi näin on.



Miksi näin on?
Koska Suomen lainsäädännössä moni muukin asia on täysin alituomittua... Näin myös raiskaukset. Kyse on yleisestä anteeksiantamuksesta ja liian löysästä linjasta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#182 • • ALIEN Guest

Lene:
---
alien:
Lene, sinä senkin femakko-lepakko!! *nauru*

---


SIKA! Muttet sentään sovinisti, eh? *hih*




En, vaikka sanonkin että kyrpä johtaa maailmaa *possu**nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#183 • • Dementation wednesday?

alien:
En, vaikka sanonkin että kyrpä johtaa maailmaa *possu**nauru*



Joo näennäisesti, ja ainakin vielä, mutta kuinka kauan ja onko näin kuitenkaan loppujen lopuksi?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#184 • • ALIEN Guest

Dementation:
---
alien:
En, vaikka sanonkin että kyrpä johtaa maailmaa *possu**nauru*

---


Joo näennäisesti, ja ainakin vielä, mutta kuinka kauan ja onko näin kuitenkaan loppujen lopuksi?



No ei tod ole!! *pahis* Ulkoavaruuden androgyyni-siat ottavat vallan ja raiskaavat molemman sukupuolen edustajat. Varsinkin miehet!!
*sydän**pahis**sydän*

[muokattu 27.4.2004 00:10]
Avatar
#185 • • Lene Guest

alien:
En, vaikka sanonkin että kyrpä johtaa maailmaa *possu**nauru*



Paitsi, että jokaisen miehen takana on nainen ja miehet on pelinappuloita. *pahis*
Avatar
#186 • • ALIEN Guest

Lene:
Paitsi, että jokaisen miehen takana on nainen ja miehet on pelinappuloita. *pahis*



You wish, you bitch! *nauru*
Kinli

Posts: 782

#187 • • Kinli
No voihan vitalis! *eiei*

En oo vielä ehtiny lukemaan koko topiccia,
mutta tämähän on ihan hullua! *ding*

Sen verran tiedän että yhet avaimet on tuolta pöllitty.
mutta se että joku uskaltaisi käyttää niitä keksen
iltaa ja viedä jonkun tytön takahuoneeseen ei oikeen
vaikuta normaalilta asiakkaalta.

(ja miksei lukot oo vaihdettu? *justjoo*)

Kun ite tulin ulos premistä 24.4 oven edessä oli
tosiaan kyttäauto ja ambulanssi.. se ei tosin ole
mikään yllätys.. premissä kun on noita tappeluja
vähän väliä.. mut jos olisin tiennyt että jotain täälaista
on sattunut.. *poks*

enivei. huomenna olen viisaampi.
Pidän hyvin kirosanarikkaan puhuttelun omistajan
kanssa.

Alternativen järkkääjänä tämähän on shokki..
En ymmärrä miten näin on päässy käymään
ja lupaan että teen kaikkeni saadakseni selville
kuka / miten / miksi näin kävi.



Syvimmät pahoitteluni uhrille.



ei näin. *nyyh*
Avatar
#188 • • Lene Guest

Dementation:
Miksi näin on?
Koska Suomen lainsäädännössä moni muukin asia on täysin alituomittua... Näin myös raiskaukset. Kyse on yleisestä anteeksiantamuksesta ja liian löysästä linjasta.



Ei se lainsäädäntö kylläkään ”tuomitse” ketään. *vink* Laki antaa ihan hyvät mahdollisuudet kunnon tuomioiden antamiseen.

Etpä antanut vastausta siihen, että miksi erityisesti raiskausten kohdalla ollaan niin anteeksiantavaisia ja on niin löysä linja?
Dementation

Posts: 2,892

#189 • • Dementation wednesday?

Lene:
Ei se lainsäädäntö kylläkään ?tuomitse? ketään. *vink* Laki antaa ihan hyvät mahdollisuudet kunnon tuomioiden antamiseen.

Etpä antanut vastausta siihen, että miksi erityisesti raiskausten kohdalla ollaan niin anteeksiantavaisia ja on niin löysä linja?



Anteeksi, korjaan... Oikeuskäytäntönä on se, ettei rankimpia rangaistuksia suomessa anneta käytännössä koskaan, ja lieventäviä asianhaaroja tunnutaan painottavan liikaakin.

Raiskaustapauksissa kai kyse on siitä, että miehet pelkäävät joutuvansa vielä joskus itse tuomiolle (esim. Naisen valehdellessa yhdynnän luonteesta. Joskus itse meinaa pohdin miten sen voisi todistaa, kun on sana vastaan sana.) ja haluavat siksi että ennakkotapaukset pidetään laimeina, jotta niihin voidaan vedota kun siellä ollaan itse syytettyinä... Joo pelkkä läppä spekulaatio, ja pelotti se mua tai ei, että joku joskus valehtelee, niin raskaimman mukaan pitäisi raiskaajia rankaista.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#190 • • Lene Guest

[Nuclear]:
Mikä estää miesten raiskaamisen? Täten mun mielestä sun perustelulta lähtee pohja aivan kokonaan alta.



Nyt ei ollut kyse siitä, etteikö miehiäkin raiskattaisi. En tiedä valottaako seuraava ote yhtään mitä yritän jollain tavalla ajaa takaa:

”Oikeuskäytäntöön perustuvan oikeuden osalta (common law) oli
eräässä oikeuslähdeteoksessa vuonna 1736 esitetty, ettei aviomies
voinut syyllistyä laillisen vaimonsa raiskaukseen, koska
avioliittoon suostumalla nainen oli alistunut sukupuoliyhteyteen
eikä hän voinut peruuttaa siten annettua hiljaista
suostumustaan. ”


Tuo vain tuo ilmi jonkintyyppistä aikaisempaa ajattelutapaa ja tuota yritettiin soveltaa common law oikeudessa vielä vuonna 1989.
siveys

Posts: 2,492

#191 • • siveys lovely

Kinli:
Sen verran tiedän että yhet avaimet on tuolta pöllitty.


Multa olis varmaan yhtäkkiä useammatkin avaimet pöllitty jos mun raflassani tapahtuis tommosta..*igor*
Avatar
#192 • • pipa Guest
salettiin se äijä joka oli yrittänyt huumata oli terry... *nauru**nauru**nauru**pahis*
Raoul Duke

Posts: 42

#193 • • Raoul Duke Tarkoitus Pyhittää Keinot
umm....ok....mä havahduin jostain autosta kaverini kanssa kun joku vanhempi mies avasi oven ja alkoi repiä mua ulos sieltä. Mä pääsin ulos autost vähän iskujen vaihtoa ja sit se kävi repii mun kaveria ulos autosta, ja se repi sen ulos sielt mutta sai kyllä muutaman iskun liikaa.. me juostiin vittuun sieltä missä sitä lava-autoa rassattiin ja kysyin kaverilta että mitä me siellä teimme niin hän sano mulle että me olimme autovarkaissa kai... eli hieman psykedeelistä emmettä olimme nauttinut. *pahis* tällaistakin voi sattua. ”Dont fuck with me im ahab”
Avatar
#194 • • Lene Guest

Dementation:
Raiskaustapauksissa kai kyse on siitä, että miehet pelkäävät joutuvansa vielä joskus itse tuomiolle (esim. Naisen valehdellessa yhdynnän luonteesta. Joskus itse meinaa pohdin miten sen voisi todistaa, kun on sana vastaan sana.) ja haluavat siksi että ennakkotapaukset pidetään laimeina, jotta niihin voidaan vedota kun siellä ollaan itse syytettyinä... Joo pelkkä läppä spekulaatio, ja pelotti se mua tai ei, että joku joskus valehtelee, niin raskaimman mukaan pitäisi raiskaajia rankaista.



Luulenpa, ettet arveluissasi osunut lähellekään ottaen huomioon, että tuomareina ja lautamiehinä on myös naisia. Jotka tosin eivät välttämättä voi olla tietyistä syistä erimieltä miestuomareiden kanssa vaan täytyy noudattaa ”yleistä” linjaa, joka taasen on tätä ”miehistä” näkemystä tukeva. Anyway, aika hatara pohja jos luulet, että tuomarit tuomitsevat ajatellen itseään.

[muokattu 27.4.2004 01:46]
Dementation

Posts: 2,892

#195 • • Dementation wednesday?

Lene:
Luulenpa, ettet arveluissasi osunut lähellekään ottaen huomioon, että tuomareina ja lautamiehinä on myös naisia. Jotka tosin eivät välttämättä voi olla tietyistä syistä erimieltä miestuomareiden kanssa vaan täytyy noudattaa ?yleistä? linjaa, joka taasen on tätä ?miehistä? näkemystä tukeva.



Selvitäpä ensin paljonko noita naisia on ollut raiskaustapausten tuomareina?
Ja taas toisaalta lautamiehet kaiketi vain toteaa onko syyllinen, ei päätä rangaistusta, ellen ihan väärässä ole...

Ja vaikka naisia olisikin ollut tuomareina, niin ennakkotapaukset on varmaan kuitenkin suurin osa miesten luomia ja sitten on vielä tuo mainitsemasi erimielisyyden vähyys...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#196 • • Lene Guest

Dementation:
Selvitäpä ensin paljonko noita naisia on ollut raiskaustapausten tuomareina?
Ja taas toisaalta lautamiehet kaiketi vain toteaa onko syyllinen, ei päätä rangaistusta, ellen ihan väärässä ole...

Ja vaikka naisia olisikin ollut tuomareina, niin ennakkotapaukset on varmaan kuitenkin suurin osa miesten luomia ja sitten on vielä tuo mainitsemasi erimielisyyden vähyys...



Eli olemmeko nyt sitten samaa mieltä siinä, että koko homma on miesten syytä? *nauru*
innae

Posts: 1,377

#197 • • innae PaskaJätkä

Hyzenthlay:
---
Lene:
---
Hyzenthlay:
mä voin ilmoittautua ainakin mukaan osoittamaan mieltä jo nyt *piis* lisäksi sille ”hätävarjelun liioittelulle” (laille siis) pitäisi tehdä jotain, joska monessa tapauksessa uhri joutuu nykyään maksamaan siitä, että hänen kimppuunsa hyökättiin.



Juurikin puukolla iskeminen on hätävarjelun liioittelua. Saat ainoastaan torjua iskuja/sitä että yritetään ottaa kiinni. Että*taputapu* vaan tämän lain keksijälle...

--
PaskaJätkä

Dementation

Posts: 2,892

#198 • • Dementation wednesday?

Lene:
Eli olemmeko nyt sitten samaa mieltä siinä, että koko homma on miesten syytä? *nauru*



Luulen enemmänkin, että ennakkoluulojen, sekä tietenkin yleensäkin yksilöiden ilman sukupuolisidonnaisuutta, sillä eihän miehet pelkäisi ellei naiset antaisi siihen syytä. *evil grin*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

siveys

Posts: 2,492

#199 • • siveys lovely

Lene:
Eli olemmeko nyt sitten samaa mieltä siinä, että koko homma on miesten syytä? *nauru*


No jos miehiä ei olisi niin ei olisi raiskauksiakaan.. Tai no ainahan on strapon *enkeli*
innae

Posts: 1,377

#200 • • innae PaskaJätkä

Dementation:
---
Howdy:
Ehkä on parempi että ilmottelet mulle millon ja mihin bileisiin olet menossa .. meinaan jos joku sulle pahaa tekee niin sen on parasta poistua maasta . .meinaan muualla se ei ole turvassa .. tämä on LUPAUS *hali*

---


Ehkä yllä oleva oli läppä, ehkä ei, mutta vaikka ajatus onkin kaunista, niin mielestäni täällä ei miestenkään pitäisi sen enempää uhota kuin naistenkaan.

Naisilta tämä uhoaminen jo kiellettiin ja tuomittiin, mutta mielestäni ei ole kenenkään miehenkään syytä uhota täällä, sillä olen sitä mieltä, että asioille pitää tehdä jotain muulla kuin oman käden oikeudella. Se kun ei vain ole oikea tapa hoitaa asioita, vaikka raiskaajia pitäisikin rankaista raskaimman mukaan.

Ei silti etten kannattaisi sitä, että te isommat miehet vähän katsotte näiden pienempien ja yksinäisten tyttöjen perään jotta mitään tälläisiä tapahtumia ei pääse tapahtumaan,
mutta kostaminen on eri asia kuin suojelu.



;inäkö nyt tyhmä, mikäköhän oli läppä? Ei ainakaan se että käyn YKSIN bileissä*noiik*... Se ainakin on että mulla on voimaa... Olen näet hyvinkin voimaton narukäsi*hih*

--
PaskaJätkä