Uskomatonta röyhkeyttä osa n+1

303 posts, 16 pages, 87,364 views

Jone

Posts: 8,258

#81 • • Edited Jone Archibald Haddock
-
Avatar
#82 • • djmg Guest
No on kyllä kumma ko ravintolatkin menee jo tollaisiksi, tai siis että sieltä edes tuollaisia ihmisiä löytyy....pois semmoiset!!!!..ihme hommia!!!!!! *hmph*
Jone

Posts: 8,258

#83 • • Edited Jone Archibald Haddock
-
tuitui

Posts: 1,258

#84 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

HaPsULi:
Hyvälle ystävälleni laitettiin tyrmäystippoja Ravintolalaiva Wäiskissä tän vuoden alkupuolella. Frendi ehti olla siellä noin 2h kun muisti katkesi, seuraavaksi kaveri herää hakunilasta joskus 5-6 aikaan aamulla ilman reppua(joka oli mukana wäiskissä), rahaa, kännykkää.



Mäkin olen herännyt kerran hakunilasta tajuamatta kuin sinne olin joutunut.
Kyseessä oli taiteiden yö enkä ollut ees paljoa juonut! Istuttiin Espalla ja juttelin tuttujen ja tuntemattomien kanssa jonka jälkeen olin kuulemma vaan poistunut seurasta..ja seuraava muistikuva on että herään hakunilasta. Eikun bussilla kaverille..

Pelottavia tapauksia...

Tosin mitään multa ei oltu viety ^__^


Tästä on siis aikaa noin 6-7v :O:O:O

[muokattu 26.4.2004 15:26]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Jone

Posts: 8,258

#85 • • Edited Jone Archibald Haddock
-
ezzy

Posts: 8,060

#86 • • ezzy Droid-pappa
jos jatkaisitte privassa, vaikka kyseessä onkin ”röyhkeys”...
Lucky-13th

Posts: 383

#87 • • Lucky-13th

ezzy:
jos jatkaisitte privassa, vaikka kyseessä onkin ”röyhkeys”...



jäi epäselväks et kumpi on se röyhkeempi ”n” vai ”1”*nauru*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

lohikarme

Posts: 1,730

#88 • • lohikarme RitariVittupää
Voe elämä teitä poijjat! *nauru* Hmmm.... kikkarapääcarlokset pannaan! Ne ei tee muuta ku haastaa riitaa (enkä edes yleistä) ja kaataa kännisiä naisia. Ei hyvä juttu olleskaa!

--
Qualis artifex pereo

Jone

Posts: 8,258

#89 • • Edited Jone Archibald Haddock
Edit: Case closed.
Avatar
#90 • • Lene Guest

Tikru:
himmee uhoominen...kenelle sä uskottelet pärjäävääs itelles vai meille muille ?
tosi asiassa sä et tee mitää enää esim:tyrmäystippojen vaikutuksessa muutaman 100kg äijän edessä......



Nythän ei ollut kyse tyrmäystippojen vaikutuksenalaisena tappelemista. *nauru*
”Joku italopoju oli väkisin tunkenut pilleriä kurkusta --” Kyse oli lähinnä tuontapaisesta tilanteesta.

Mitä tyrmäystippoihin tulee niin koskaan ei pitäisi päästää hetkeksikään juomaansa silmien alta, sitä ei jätetä mihinkään, pöydistä ei juoda, toisten juomia ei juoda eikä juomia oteta keneltäkään vastaan. Tällaisten mahdollisuuksien minimointia vaan. Mahdotonta tosin välttää, jos tyrmäystipat tulevat suoraan baarimikolta. Sen verran yleistyneitä nämä tapaukset, etten ottaisi riskiä ottaa rennommin. Ja naisetkin pistää tyrmäystippoja miehille, ryöstötarkoituksessa.
Avatar
#91 • • Lene Guest

Hyzenthlay:
mulla tulee myös ”uhoamisia” aika usein. Kyl se pieni eläinkin satuttaa osaa kun oikein vihanen on *hmph* useimmiten raiskaajat on kyllä sellasia säälittäviä raukkoja, joille voi ihan hyvin pärjätä, mutta tietysti pitää varautua pahimpaan...



No en mä ainakaan suosittele, että ihan heti luovuttaa. Ei sitä koskaan tiedä millaisia mahdollisuuksia eteen voi tulla tai mitä ylipäänsä tapahtuu. Mä en ainakaan anna periksi ilman kunnon tappelua, vaikka se koituisikin kohtaloksi.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#92 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Mä en ainakaan anna periksi ilman kunnon tappelua, vaikka se koituisikin kohtaloksi.



Nimen omaan! ja kun siis on koskemattomuudesta kyse. Mieluummin vaikka sairaalakunnossa tappelusta kuin raiskattuna...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#93 • • [Nuclear] el aprendiz

Hyzenthlay:
Nimen omaan! ja kun siis on koskemattomuudesta kyse. Mieluummin vaikka sairaalakunnossa tappelusta kuin raiskattuna...


Mut tollanen turha uhoaminen johtaa myös helposti tilanteeseen, et ollaan sairaalakunnossa ja raiskattu. =/

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Dives

Posts: 536

#94 • • Dives I see the light
mun mielestä pitäis tehdä tänä kesänä joku iso protesti vaikka tossa manskulla raiskausrangaistusten tiukentamiseksi.. monta mun kaveria on ollut tuollaisessa tilanteessa.

Muutama joka on mennyt oikeuteen niin syytetty päässyt ehdonalaisella niinkuin on tapana suomessa.. lisäksi jos on tuttu niin lievempi tuomio ja muuta PA***A..

tuomioksi kastraatio.. johan rupeais porukat vähän miettimään asiaa uudestaan.. jos ei muuten saa niin käytä vaikka maksullista..

taas saamme huomata kuinka paska maailma on..
Madda

Posts: 650

#95 • • Madda ice-angel

ezzy: Joku italopoju
*eiei*



siis Turkkilainen..äläpäs sekota Arabimaalaiset ja italialaiset..
Ainakin osa niist raflan työntekijöistä on turkkilaisii tai onko ne jopa niit omistajii..

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Avatar
#96 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
Mä en ainakaan anna periksi ilman kunnon tappelua, vaikka se koituisikin kohtaloksi.
---


Nimen omaan! ja kun siis on koskemattomuudesta kyse. Mieluummin vaikka sairaalakunnossa tappelusta kuin raiskattuna...



niin, tai tytöt ovat molemmat täysin shokissa ja tulevat raiskatuksi ;)

On se niiin paljon helpompaa aina sanoa ja uhoa ennen, kuin tosi tilanne tulee eteen ja mennään paniikkiin pissat housuissa =)
Apo

Posts: 1,574

#97 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

alien:
On se niiin paljon helpompaa aina sanoa ja uhoa ennen, kuin tosi tilanne tulee eteen ja mennään paniikkiin pissat housuissa =)



Parempi kuitenkin valmistautua edes jollain lailla kuin mennä tommoseen tilanteeseen ihan nollapohjalla, tosin suunnitelmat kannattaa tehdä realistiselle pohjalle.
Avatar
#98 • • Lene Guest

[Nuclear]:
Mut tollanen turha uhoaminen johtaa myös helposti tilanteeseen, et ollaan sairaalakunnossa ja raiskattu. =/



Mun mielestä tämä tällainen ”puolustaumis-uhoaminen” ei ole ollenkaan sama juttu kuin miesten uhoominen, jolla siis haastetaan tappeluun.


Jos nainen uhkaa pistää kampoihin niin sekö sitten tarkoittaa, että nainen pistää ukon palasiksi eikä että muuttaa tilanteenkulkua niin, että pääsee ottamaan jalat alleen? Ja on vähän kornia väittää, että itsepuolustusta harrastava tms. ei pärjäisi tavalliselle keskivertomiehelle ainoastaan siitä syystä, että ”miehet nyt vaan on naisia fyysisesti vahvempia”? En mä oikein usko, että miesten commandotaidot saadaan suoraan verenperintönä. Joku saattaa olla iso, mutta se voi myös olla tyhmä ja hidas. Puhumattakaan, että uhrin sisukkuus saattaa yllättää toisen ja siltä menee pasmat sekaisin ja tilanne muuttuu niin, ettei toiminta enää ole kannattavaa. Ja millä perusteella hyökkääjät aina olisi isommasta päästä? Tai, että he tietävät itse tasan tarkkaan, miten toimia? Etenkin, kun toinen pistää kampoihin tavalla, johon toinen ei osannut edeltäkäsin varautua?

Raiskauksista puheenollen taisi puskaraiskaukset olla niitä harvinaisempia ja pääasiassa raiskaukset tapahtuu tuttujen kesken. *igor*

Hmm... pitää vissiin mennä ostamaan huulipuna, jossa onkin terä sisällä. *hahjust* Ja jos ei pippurisumutetta ole niin ainakin pieni hiuskiinne mukaan.

Naisten itsepuolustuskoulutuksen väheksyminen taitaa olla jonkinlaista sovinismia. *dissaa*
Avatar
#99 • • Lene Guest

alien:
On se niiin paljon helpompaa aina sanoa ja uhoa ennen, kuin tosi tilanne tulee eteen ja mennään paniikkiin pissat housuissa =)



Ei pidä olettaa, että kukaan tytsy ei olisi liiankin kanssa joutunut elämässään ns. tositilanteisiin - ja vieläpä selvinnyt niistä. *hahjust*

Toiset osaa etukäteen varautua tilanteisiin, toiset eivät kiinnitä ympärillä oleviin pahan mahdollisuuksiin mitään huomiota. Kas tuossa on se heikkous.

[muokattu 26.4.2004 18:41]
Avatar
#100 • • ALIEN Guest

Apo:

Parempi kuitenkin valmistautua edes jollain lailla kuin mennä tommoseen tilanteeseen ihan nollapohjalla, tosin suunnitelmat kannattaa tehdä realistiselle pohjalle.



no shit.. *justjoo*