303 posts, 16 pages, 91,306 views
HaPsULi:
Hyvälle ystävälleni laitettiin tyrmäystippoja Ravintolalaiva Wäiskissä tän vuoden alkupuolella. Frendi ehti olla siellä noin 2h kun muisti katkesi, seuraavaksi kaveri herää hakunilasta joskus 5-6 aikaan aamulla ilman reppua(joka oli mukana wäiskissä), rahaa, kännykkää.
ezzy:
jos jatkaisitte privassa, vaikka kyseessä onkin röyhkeys...
Tikru:
himmee uhoominen...kenelle sä uskottelet pärjäävääs itelles vai meille muille ?
tosi asiassa sä et tee mitää enää esim:tyrmäystippojen vaikutuksessa muutaman 100kg äijän edessä......
Hyzenthlay:
mulla tulee myös uhoamisia aika usein. Kyl se pieni eläinkin satuttaa osaa kun oikein vihanen on useimmiten raiskaajat on kyllä sellasia säälittäviä raukkoja, joille voi ihan hyvin pärjätä, mutta tietysti pitää varautua pahimpaan...
Mä en ainakaan anna periksi ilman kunnon tappelua, vaikka se koituisikin kohtaloksi.
Hyzenthlay:
---
Mä en ainakaan anna periksi ilman kunnon tappelua, vaikka se koituisikin kohtaloksi.
---
Nimen omaan! ja kun siis on koskemattomuudesta kyse. Mieluummin vaikka sairaalakunnossa tappelusta kuin raiskattuna...
alien:
On se niiin paljon helpompaa aina sanoa ja uhoa ennen, kuin tosi tilanne tulee eteen ja mennään paniikkiin pissat housuissa =)
[Nuclear]:
Mut tollanen turha uhoaminen johtaa myös helposti tilanteeseen, et ollaan sairaalakunnossa ja raiskattu. =/
alien:
On se niiin paljon helpompaa aina sanoa ja uhoa ennen, kuin tosi tilanne tulee eteen ja mennään paniikkiin pissat housuissa =)
Apo:
Parempi kuitenkin valmistautua edes jollain lailla kuin mennä tommoseen tilanteeseen ihan nollapohjalla, tosin suunnitelmat kannattaa tehdä realistiselle pohjalle.