Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 389,080 views

kokosbollar

Posts: 334

#641 • • kokosbollar franks and beans!
Ootsä joku natsi vai?

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

kaynessi

Posts: 154

#643 • • kaynessi
Kerran herkussa (paskaklubi meikäläisille) Olin lomailemassa Suomessa (asuin silloin Espanjassa) Ja istuskelin siin kavereitten kanssa eikä tosiaankaan ollu tarkotus lähtee kenenkään mukaan.. No siihen sitten tulee istumaan sellanen ihan ok näkönen mieshenkilö ja alkaa sit pokailee... Ensin normaalit heit ja esittelyt ja sitten tää jätkä alkaa vonkaamaan: Mä tiedän mistä sä heräät huomen aamuna.. Johon minä: ai, mä kuvittelin herääväni puuvallilasta, mut sullon ilmeisesti jotain parempaa tietoa asiasta? Tyyppi: Joo, kato ku mä oon uimahyppyvalmentaja ja mullon amme kotona.. Minä: aijaa, no jos ei nyt kuitenkaan, mä oon tääl tapaamassa kavereita ja mullon jo yks tyyppi kierrokses. Tyyppi asettelee kättä mun perseelle: Eiku tuut, mä näytän sulle taivaan ja kuinka tehdään kolmoisvoltti. Mä: no ei nyt kiitti vaan ja ota se käsi sielt perseeltä pois. Tyyppi jatkaa jankutustaan ja yrittää alkaa kourimaan mua munista ja heittää replan: Hei, mä oon pannu sua paremmankin näköisiä jätkiä, mikäs sä kuvittelet olevas, mä tiedän et sä tuut herää mun luolta huomen aamuna.. Täs vaiheessa alko jo keittää vähän yli ja pyysin herraa siirtymään muille metsästysmaille vähemmän ystävällisemmin.. Mut tääkään ei tehonnu ja kaverin kädet alko olee jo joka puolella.. Täs vaiheessa mä otin karatetunneilta opitun peukaloväännön käyttään ja kävelytän kaverin kiltisti toiseen päähän ravintolaa.

Tyyppi onneksi lens ravintolasta ulos niskaperseotteella *nauru*
kokosbollar

Posts: 334

#644 • • kokosbollar franks and beans!

Epicuros, 13.4.2009 14:36:
---
kokosbollar, 13.4.2009 14:33:
Ootsä joku natsi vai?

---


iskit'sää jotain uusnatsii vai? :D


Ai kato pentele, pikkasen jumittaa näin pääsiäisen jäljiltä :D katoin siis et topikki oli "Huonoin iskurepliikki jonka olet saanut" *ding* :D
pitää vissiin mennä hommaa uudet kakkulat...

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#645 • • -Equalizer- Guest
onks sul tulta..vaik en ite polta..t tollo*nauru*
Avatar
#646 • • -Equalizer- Guest
onks sul tylsää*pepsodent*
nomic

Posts: 4,120

#647 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Montako erilaista bsodia oot nähnyt?
shapeshifter

Posts: 202

#648 • • shapeshifter Erikoismies.
Oon karvainen, työnarkomaani ja vielä päissäni. Mennäänkö?
AnderS

Posts: 470

#649 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Työkaveri oli pokannu nykyisen vaimonsa baarireissulta tällä replalla. "Jos sulla ei muuta tekemistä niin lähetäänkö mun luo pelaamaan spritismiä". Kymmenen vuotta kimpassa puolet niistä naimisissa ja pari mukulaa. Varokaa mitä sanotte!
JiiV3e

Posts: 673

#650 • • Edited JiiV3e
No vaikka tämän topicin aihe oli ''huonoin isku repliikki jonka olette sanonut?'' on pakko kertoa tämä:
Olin tällä viikolla kaverin bileissä, jossa tyttö heitti isku replan: ''Haluatko tapella?''
Kyllä se keskustelun avasi, ihastuin tyttöön pidimme pari päivää hauskaa, kunnes hän löysi toisen...
Toivottavasti jompikumpi jättäisi toisensa!
Stene

Posts: 430

#651 • • Stene
"älä tumppaa röökii sinne, siellä on kissanpentuja"
FinnRaver

Posts: 240

#652 • • FinnRaver
"Tuuks pelaa meille Wii:tä?"

Toimi jostain kumman syystä? *ding* *tanssittel*

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Avatar
#653 • • opmdevil Guest
Ei mene iskureplan piikkiin vaan ehkä enemmänkin iskureplaan vastaukseen, eli dialogi meni baari-illan jälkeen paikallisessa pitseriassa suunnilleen näin:

Tyttö: Mä haluan että sä panet mua.
Mä: Minä syön nyt pizzaa.
Tyttö: No, syö sitten sitä saatanan pizzaas (Menee pois).
epicuros

Posts: 7,734

#656 • • epicuros

--
Valid criticism does you a favor.

Druma

Posts: 416

#657 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
"hei sinä urpon näkönen. niin just sinä. tuu tänne ja anna rööki." olin silloin hänen. tosin sitku se oli polttanut sen kessunsa niin katos.
lopez

Posts: 1,972

#658 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?:

"hei sinä urpon näkönen. niin just sinä. tuu tänne ja anna rööki." olin silloin hänen. tosin sitku se oli polttanut sen kessunsa niin katos.


Niin siis ensin unohdat omaavasi itsekunnioituksen (olettaen, tietenkin että ymmärrät mitä se itsessäsi kattaa?) kaltaisia kohtaan, jonka jälkeen skippaat vielä päin näköä nauramisen - no, edes sen halpamaisen katseen kohteeseen, kera alentavan hymyn - ja kaiken lisäksi jäät vielä pykälään puoltamaan mainitsemaasi märehtijää suostumalla tämän tupakkapummiin?
Kuka hyvänsä liukenisi tuollaisen jälkeen. :D

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Auacusha

Posts: 1,097

#659 • • Auacusha Koneradio
Tässäkohden oli paikallisessa ravitsemusliikkeessa jossain random porukassa jo jonkin aikaa jauhettu skeidaa kunnes sit tokasin eräälle "en olekkaa koskaa kokeillu yh-mutsia, voisin siis tulla teille tänää yöks"... *nauru*
Jossain kohde läks muisti loppuillasta mut hemmetti, sieltähän mä sit heräsin aamul...

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Riku

Posts: 3,187

#660 • • Edited Riku The Little Prince
Olin tanssimassa, niin muija tulee painamaan mut seinää vasten ja sanoo "Mä haluun mitä sä oot vetäny".

Tyylikästä. Tuli vähän vaivaantunut olo.

--
Kyseenalaista aina kaikki.