Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 389,556 views

Tarsu

Posts: 2,449

#601 • • Tarsu

Mimir, 15.8.2007 15:30:
---
Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D

---


Kertooko tarina, tuliko todella tiskattua? *nauru*



:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

thomas

Posts: 5,618

#602 • • thomas

Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D



god works in mysterious ways :(
KooKie

Posts: 4,338

#603 • • KooKie aka. Petress Pan

Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D



Kuka?:D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anniharha

Posts: 1,937

#604 • • anniharha

KooKie, 15.8.2007 22:05:
---
Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D

---
Kuka?:D




Eiks nää "tutut" tiedetä, joka kerta ihan sama henkilö kuin "yks kaveri" eli suoraan suomennettuna "kerran ollessani humaltuneena minä..." *lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

KooKie

Posts: 4,338

#605 • • KooKie aka. Petress Pan

anniharha, 15.8.2007 22:12:
---
KooKie, 15.8.2007 22:05:
---
Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D

---
Kuka?:D

---

Eiks nää "tutut" tiedetä, joka kerta ihan sama henkilö kuin "yks kaveri" eli suoraan suomennettuna "kerran ollessani humaltuneena minä..." *lmao*



Muuten ehkä, mutta ei Oberin matkaan kukaan lähtis. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ober

Posts: 587

#606 • • Ober Dog shit taco

KooKie, 15.8.2007 22:13:
---
anniharha, 15.8.2007 22:12:
---
KooKie, 15.8.2007 22:05:
---
Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D

---
Kuka?:D

---

Eiks nää "tutut" tiedetä, joka kerta ihan sama henkilö kuin "yks kaveri" eli suoraan suomennettuna "kerran ollessani humaltuneena minä..." *lmao*

---


Muuten ehkä, mutta ei Oberin matkaan kukaan lähtis. :D


Nojoo ehkä ihan syystäkin omat iskureplat on aika säälittävii keskustelunavauksii ja johtaa usein litsariin tai pari kertaa oon tuopinki naamalle saanu =D
KooKie

Posts: 4,338

#607 • • KooKie aka. Petress Pan

Ober, 15.8.2007 22:21:
Nojoo ehkä ihan syystäkin omat iskureplat on aika säälittävii keskustelunavauksii ja johtaa usein litsariin tai pari kertaa oon tuopinki naamalle saanu =D



Joo sattumoisin olen joutunut kuulemaan itsekin sun sulosanojasi. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Amarie

Posts: 261

#608 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Onnistuin kaverilleni pokaamaan tytön pari viikkoa sitten sillä, että kun sellainen halvan hutsun näköinen muija käveli ohi, huusin hänen peräänsä "mikä on sun taksa?". Muija mulkaisi pahasti ja heitti takaisin, että "oisitko halunnut ostaa" ja vastasin vain, että "ääh, oot liian halpa". Myöhemmin samana iltana sitten nähtiin kyseinen vosu heruttamassa eräässä baarissa ja kun mentiin istumaan pöytään kaljojen kanssa, muija tulee vittuilemaan ja kun lähden käymään tupakalla ja tuun takaisin, muija ja kaverini tutkii kielillään toistensa kurkkuja.

--
In her eyes I see the sky.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#609 • • Aziz Combat Fighter

Amarie, 16.8.2007 18:33:
Onnistuin kaverilleni pokaamaan tytön pari viikkoa sitten sillä, että kun sellainen halvan hutsun näköinen muija käveli ohi, huusin hänen peräänsä "mikä on sun taksa?". Muija mulkaisi pahasti ja heitti takaisin, että "oisitko halunnut ostaa" ja vastasin vain, että "ääh, oot liian halpa". Myöhemmin samana iltana sitten nähtiin kyseinen vosu heruttamassa eräässä baarissa ja kun mentiin istumaan pöytään kaljojen kanssa, muija tulee vittuilemaan ja kun lähden käymään tupakalla ja tuun takaisin, muija ja kaverini tutkii kielillään toistensa kurkkuja.



whoa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#610 • • Aziz Combat Fighter
Ei mua tuu koskaa kukaa iskee :(

joskus joku tulee sit vaan suoraan iholle, mut jostain syystä misut ei tuhlaa muhun mitään repliikkejä :I

aika tuhlausta.

Itehän en osaa tai uskalla puhua naisille :)
Anu

Posts: 158

#611 • • Anu
Mä oon maailman huonoin iskemään ketään tai edes flirttaamaan!
Kerran sanoin yhdelle kundille että: "Haluisitko multa piparia...!?"

...ei halunnut, ei...! *ding*
laite

Posts: 2,994

#612 • • laite MastahWankah

Anu, 16.8.2007 19:03:
Mä oon maailman huonoin iskemään ketään tai edes flirttaamaan!
Kerran sanoin yhdelle kundille että: "Haluisitko multa piparia...!?"

...ei halunnut, ei...! *ding*


Aah, nää on hienoja tilanteita :D Viimeks tuli Turussa Jaydeebileissä joku virolainen akka selittämään jotain ton tyylistä. Tilanne päättyi siihen, että poistuin herrasmiehenä vessaan. Alkoi nimittäin ujostuttamaan :(
Avatar
#613 • • Muussika Guest

Amarie, 16.8.2007 18:33:
Onnistuin kaverilleni pokaamaan tytön pari viikkoa sitten sillä, että kun sellainen halvan hutsun näköinen muija käveli ohi, huusin hänen peräänsä "mikä on sun taksa?". Muija mulkaisi pahasti ja heitti takaisin, että "oisitko halunnut ostaa" ja vastasin vain, että "ääh, oot liian halpa". Myöhemmin samana iltana sitten nähtiin kyseinen vosu heruttamassa eräässä baarissa ja kun mentiin istumaan pöytään kaljojen kanssa, muija tulee vittuilemaan ja kun lähden käymään tupakalla ja tuun takaisin, muija ja kaverini tutkii kielillään toistensa kurkkuja.



EI MILLÄÄN HYVÄLLÄ, mut mä en vaan ole koskaan tajunnut tota, et joillain on pakkomielle letkautella toisille heidän ulkonäköönsä liittyviä tyhmiä kommentteja. Jos joku haluaa näyttää halvalta horolta, niin why not, jokaisen oma asia. Jos joku on halpa horo, niin why not. Jos joku näyttää tiukkapipolta, niin why not. Meikä sanoo mielipiteitäni kyllä ääneen sillon, jos ihmisen sisäisessä puolessa on jotain valittamisen aihetta, mut tollasesta morkkaavasta huuteloinnista tulee mieleen yläasteikänen murkkuteini, joka on ihan pihalla ittesä kans vielä.

Ja joo, multa on kans teinipojat kyselleet joskus että ''Mitä maksaa?'', johon totesin että ''Et kuules poika taida ihan niin paljoa saada viikkorahaa isukiltas.'' *joo*
oooo

Posts: 1,249

#614 • • oooo

Vampyrella, 16.8.2007 19:43:

EI MILLÄÄN HYVÄLLÄ, mut mä en vaan ole koskaan tajunnut tota, et joillain on pakkomielle letkautella toisille heidän ulkonäköönsä liittyviä tyhmiä kommentteja. Jos joku haluaa näyttää halvalta horolta, niin why not, jokaisen oma asia. Jos joku on halpa horo, niin why not. Jos joku näyttää tiukkapipolta, niin why not. Meikä sanoo mielipiteitäni kyllä ääneen sillon, jos ihmisen sisäisessä puolessa on jotain valittamisen aihetta, mut tollasesta morkkaavasta huuteloinnista tulee mieleen yläasteikänen murkkuteini, joka on ihan pihalla ittesä kans vielä.



Hassua. Olin juuri kirjoittamassa ihan samaa. Noh ehdit ensin, niin mun ei tarvikkaan tässä näpytellä *hymy*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#615 • • Aziz Combat Fighter

laite, 16.8.2007 19:14:
---
Anu, 16.8.2007 19:03:
Mä oon maailman huonoin iskemään ketään tai edes flirttaamaan!
Kerran sanoin yhdelle kundille että: "Haluisitko multa piparia...!?"

...ei halunnut, ei...! *ding*

---

Aah, nää on hienoja tilanteita :D Viimeks tuli Turussa Jaydeebileissä joku virolainen akka selittämään jotain ton tyylistä. Tilanne päättyi siihen, että poistuin herrasmiehenä vessaan. Alkoi nimittäin ujostuttamaan :(



vässykkä.
laite

Posts: 2,994

#616 • • laite MastahWankah

Esa Perse 5000, 16.8.2007 20:02:
---
laite, 16.8.2007 19:14:
---
Anu, 16.8.2007 19:03:
Mä oon maailman huonoin iskemään ketään tai edes flirttaamaan!
Kerran sanoin yhdelle kundille että: "Haluisitko multa piparia...!?"

...ei halunnut, ei...! *ding*

---

Aah, nää on hienoja tilanteita :D Viimeks tuli Turussa Jaydeebileissä joku virolainen akka selittämään jotain ton tyylistä. Tilanne päättyi siihen, että poistuin herrasmiehenä vessaan. Alkoi nimittäin ujostuttamaan :(

---


vässykkä.


Nii :(
Sitäpaitsi mä en harrasta tollasii juttui ku oon viaton!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#617 • • Aziz Combat Fighter

laite, 16.8.2007 20:06:
---
Esa Perse 5000, 16.8.2007 20:02:
---
laite, 16.8.2007 19:14:
---
Anu, 16.8.2007 19:03:
Mä oon maailman huonoin iskemään ketään tai edes flirttaamaan!
Kerran sanoin yhdelle kundille että: "Haluisitko multa piparia...!?"

...ei halunnut, ei...! *ding*

---

Aah, nää on hienoja tilanteita :D Viimeks tuli Turussa Jaydeebileissä joku virolainen akka selittämään jotain ton tyylistä. Tilanne päättyi siihen, että poistuin herrasmiehenä vessaan. Alkoi nimittäin ujostuttamaan :(

---


vässykkä.

---

Nii :(
Sitäpaitsi mä en harrasta tollasii juttui ku oon viaton!



YKSKÄÄN KALJU EI OLE VIATON!
Worin

Posts: 526

#619 • • Worin
Huonoin iskurepliikki jonka olen sanonut:

" "
tiiplis

Posts: 1,043

#620 • • tiiplis also available in sober
"Minkävärinen hammasharja sulla on?"

Mut tää oli melkein 15 vuotta sitten...

--
italia litania nainati lailati