![Avatar](/avatar/unknown.png)
X-fever, 21.7.2007 19:20:
Mulla on pakkasessa pullo vodkaa ja mä nuolen kuin Lassie, mennäänkö.
Ei herunu...
...sussa ei vaan ollu riittävästi animalfilistiä sille.
![*tirsk* *tirsk*](/smiley/tirsk.gif)
![*lmao* *lmao*](/smiley/lmao.gif)
666 posts, 34 pages, 397,895 views
X-fever, 21.7.2007 19:20:
Mulla on pakkasessa pullo vodkaa ja mä nuolen kuin Lassie, mennäänkö.
Ei herunu...
Vladana, 12.6.2007 19:23:
Kerran kun venasin kaveria ytimessä niin siihen mun eteen ponkas joku äijä, joka sano: Voisitsä auttaa kun mä en oo saanu naista kolmeen vuoteen?! Helvetti soikoon mä meinasin saada raivarin. Mitä vittua se mulle kuuluu jos joku ei saa naista.
No mä en oo sanonut, mutta mulle on kyl sanottu monta huonoa. Pahinta on jos mies tulee överikännissä iskemään. Yksi lemus niin kauheesti oksennukselle että pakko oli baarissa vaihtaa paikkaa. Kerran kun venasin kaveria ytimessä niin siihen mun eteen ponkas joku äijä, joka sano: Voisitsä auttaa kun mä en oo saanu naista kolmeen vuoteen?! Helvetti soikoon mä meinasin saada raivarin. Mitä vittua se mulle kuuluu jos joku ei saa naista.
Vladana, 22.7.2007 05:18:
---
Kolera, 21.7.2007 20:12:
Kerran kun venasin kaveria ytimessä niin siihen mun eteen ponkas joku äijä, joka sano: Voisitsä auttaa kun mä en oo saanu naista kolmeen vuoteen?! Helvetti soikoon mä meinasin saada raivarin. Mitä vittua se mulle kuuluu jos joku ei saa naista.
---
mä taas en käsitä miten tommosesta voi revetä perse =P ja eihän sitä naista saa yrittämättä ja kuinka tosissaan luulit sen olevan tuon asian suhteen?
---
Ehei mulla perse lähteny repeemään mihinkään suuntaan, baby! Ai kuin tosissaan luulin sen olevan? No seoli tosissaan ja äijä melkeen pillitti, hahah!
$, 15.8.2007 10:17:
"Haluisitko olla mun tyttöystävä?"
(Toimi!)
Slind, 21.7.2007 19:11:
Orkidean soittaessa: Are you an angel? You must be one, maybe you just don't know it.
Ei toiminut :)
Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D