Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,535 views

Avatar
#581 • • 3:15 Guest

X-fever, 21.7.2007 19:20:
Mulla on pakkasessa pullo vodkaa ja mä nuolen kuin Lassie, mennäänkö. *uuh*

Ei herunu... *igor*


...sussa ei vaan ollu riittävästi animalfilistiä sille.*tirsk**lmao*
Kolera

Posts: 4,256

#582 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
soundis tais tarkottaa ihan zoofiilia =P

Vladana, 12.6.2007 19:23:
Kerran kun venasin kaveria ytimessä niin siihen mun eteen ponkas joku äijä, joka sano: Voisitsä auttaa kun mä en oo saanu naista kolmeen vuoteen?! Helvetti soikoon mä meinasin saada raivarin. Mitä vittua se mulle kuuluu jos joku ei saa naista.


mä taas en käsitä miten tommosesta voi revetä perse =P ja eihän sitä naista saa yrittämättä ja kuinka tosissaan luulit sen olevan tuon asian suhteen?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

AdonisHercules

Posts: 596

#583 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Olin reilu vuosi sitten eräässä porvoolaisessa baarissa kavereitten kanssa pousaamassa baaritiskillä. Huomasin että eräs nuori hupakko tuijotti jatkuvasti mua tanssilattian toiselta puolelta.
Sitten rupesi soimaan Shakiran - my hips don't lie ja se rupesi sitten kävelemään mua kohti jatkuvasti tuijottaen. Pysähtyi mun kohdalle ja sanoi:

-Teinix: moi! onko sulla kyytiä?
-Minä: mitä? mitä sä tolla tarkoitat?
-Teinix: onko sulla kyytiä kamppulaan mun luokse?
-Minä: Miten niin?
-Teinix: mä olen niin kuin shakira ja my hips don't lie. Samalla se ainakin omasta mielestä liikutti lantiotaan seksikkäästi, kosketteli itseään ja vähän nosti hamettaan.

Sen kuultuani jäin vaan suu auki tuijottamaan sitä neitosta samalla kun mun kaveri joka kuuli sen niin melkein putosi perseelleen kun se nauroi niin kovaa.
Vähän aikaa se jaksoi tuijottaa mua ja sitten lähti shakiran tahtiin kävelemään vihaisesti pois mun luota.
Meni hetki ennen kun itse tajusin mitä oli oikeen tapahtunut *hymy*
Varmaan ton tapauksen takia aina kun kuulen Shakiran - my hips don't lie:n niin tulee leveä hymy naamalle *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Disease

Posts: 36

#584 • • Disease Lost mind
Paras koskaan esitettiin mulle ja kaverille jo jokunen aika sitten: "mä tiedän että te ootte hyeenoita ulkoavaruudesta, mutta mä voin opastaa teitä tällä planeetalla". En tiedä oliko iskurepliikki vai mikä, mutta tipahdettiin tolle aika hyvin *hih*
Howdy

Posts: 7,955

#585 • • Howdy Oldie

Vladana, 12.6.2007 19:23:
No mä en oo sanonut, mutta mulle on kyl sanottu monta huonoa. Pahinta on jos mies tulee överikännissä iskemään. Yksi lemus niin kauheesti oksennukselle että pakko oli baarissa vaihtaa paikkaa. Kerran kun venasin kaveria ytimessä niin siihen mun eteen ponkas joku äijä, joka sano: Voisitsä auttaa kun mä en oo saanu naista kolmeen vuoteen?! Helvetti soikoon mä meinasin saada raivarin. Mitä vittua se mulle kuuluu jos joku ei saa naista.



Varmaan ois hyvä auttaa miestä mäessä ..

--
Käpy vailla vertaa

Funktion

Posts: 1,720

#586 • • Funktion over 9000
Musiikista / sen väsäämisestä ollut puhe kun tällänen tilanne tuli.

Minä: No siis jos sä lähet mun luo niin mä voin opettaa sut ruuvaan soundin synasta.
Nainen: Oikeesti?
Minä: Joo joo, jos sulla on aikaa..
Nainen: On mulla aikaa mutta mieluummin mä panen sua sen aikaa, kun näperrän jotain synaa.
Minä: *hyvin hämmästynyt ilme ja totaalilukko*
Nainen: No ei sitten....

Nainen nousi ylös, käveli pois enkä nähnyt sitä enää..

Eli joskus se suora puhe olis ehkä se paras ratkaisu kuitenkin... *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

terraluna

Posts: 1,270

#587 • • terraluna Agentti
Kaverin pikkubroidi on käyttänyt kuulemma menestyksekkäästi seuraavaa:

M: "Haluisitko saada isoa tänään?

N: "No en?"

M: "Lähe sit meille!"

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.. *justjoo*

Itsehän en iskurepliikkejä harrasta... :D Mut todella huonoja on nää mitä teinipojat tiputtelee "onko vanhempas simpukoita ku oot tollanen helmi" jne. Toisaalta jos on vaan tarpeeksi söpö/selvä/pilke silmäkulmassa oleva tyyppi, huonoudet toimii siten kuin on tarkoitettukin, eli naurattavat ja ehkä vähän imartelevatkin. Kerrankin eräs poika halusi mennä mun kanssa bäkkärille sytyttämään kynttilöitä. Se kyllä toimi. ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Kolera

Posts: 4,256

#588 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Vladana, 22.7.2007 05:18:
---
Kolera, 21.7.2007 20:12:
Vladana, 12.6.2007 19:23:
Kerran kun venasin kaveria ytimessä niin siihen mun eteen ponkas joku äijä, joka sano: Voisitsä auttaa kun mä en oo saanu naista kolmeen vuoteen?! Helvetti soikoon mä meinasin saada raivarin. Mitä vittua se mulle kuuluu jos joku ei saa naista.

---

mä taas en käsitä miten tommosesta voi revetä perse =P ja eihän sitä naista saa yrittämättä ja kuinka tosissaan luulit sen olevan tuon asian suhteen?

---




Ehei mulla perse lähteny repeemään mihinkään suuntaan, baby! Ai kuin tosissaan luulin sen olevan? No seoli tosissaan ja äijä melkeen pillitti, hahah!


perse repee=suuttuminen=raivarin saaminen toki voi käyttää monessa muussakin yhteydessä. Eli meinas perse revetä mutta ei sitten yhtään meinannukkaa perse revetä. kumpaa nyt meinasit =)
*jonninjoutavaakitinääjapilkunnusail*

mut kyl toiki vois olla suht pelimiesveto jos esittää ihan kunnolla ton homman läpi ni ehkä joku muuten liian pinkee saattas heltyy antaa säälipillua =P tai sit vaan oot niin äidillisen näkönen et huolehit muidenki tarpeista =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

remotion

Posts: 5,283

#589 • • remotion nostatus guru
hetkeen paras mikä mulle on sanottu:

"hei beibi haluutsä olla mun kanapaisti"

tipahdin kyllä tolle.
Freja

Posts: 8,775

#590 • • Freja Sihteeri
Ihan kaikki. En osaa sanoo ikinä mitää järkevää. Kaikki mitä mun suusta pääsee on ihan huonoja. Siks oon luopunu jo toivosta, et mä joskus viel iskisin jonkun iskurepliikeilläni :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pululu

Posts: 1,102

#591 • • pululu .jemmutti.
mua on yritetty tällä:

"läheks nukkuu meille?"

... toisaalta suoraan asiaan, toisaalta kiertelemällä ja kaartelemalla. en lähtenyt, todellakaan *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Avatar
#592 • • Muussika Guest
Annika 16 tahi 17 wee sano joskus festareilla poijjaalle notta ''Moi, jätäks jämät?'' En siis polttanu sillonkaan, mutta oli pakko keksiä joku keino päästä juttusille, ja sit perkele sauhuttelin naama irvessä sen röökin loppuun. *nauru*

How pathetic is that. No mut flaksi kävi. :D
yaya

Posts: 64

#593 • • yaya
kaveri oli kysyny joltain tytöltä ekana baarissa et syötsä lihaa, ni oli siis meinannu sitä et olisko se lähteny syömään joku kerta mut ei vaan tullu sit sitä sanoneeks :) en tiiä miten siinä oli käyny mutta sit samainen kaveri oli jonain toisena iltana sanonu että mulla ei oo ollu tapana jahkailla näissä asioissa et saanko tänää vai en? ja muija oli lähteny mukaa saman tien! mikäs siinä*ding*
Freja

Posts: 8,775

#595 • • Freja Sihteeri

$, 15.8.2007 10:17:
"Haluisitko olla mun tyttöystävä?"

(Toimi!)



No eihä se sillo ollu huono! :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

stimox

Posts: 47

#596 • • Edited stimox Wanha stara

$, 15.8.2007 10:17:
"Haluisitko olla mun tyttöystävä?"

(Toimi!)



Taidanpa kokeilla. *jiihaa*

"Haluisko joku olla mun tyttöystävä?" :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#597 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olin kerran lähdössä baarista pois, koska hukkasin ystäväni. Joku tyyppi kysyi multa, että: "Lähekkö meille Puistolaan?"

Vastasin, etten ole lähtemässä, mutta että kundi voisi kyllä tulla meille Kallioon. Taisi se tullakki.
Caro²

Posts: 5,301

#598 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Slind, 21.7.2007 19:11:
Orkidean soittaessa: Are you an angel? You must be one, maybe you just don't know it.

Ei toiminut :)


Mitäs vastasit? "Käy poimii toi kukka miulle" (Osoittaen dj-koppiin) *iloinen*
Ober

Posts: 587

#599 • • Edited Ober Dog shit taco
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D
Mimir

Posts: 1,366

#600 • • Mimir Rouva Yninä

Ober, 15.8.2007 15:14:
Tuttu oli heittäny jollekki randomille "Jos tuut meille illalla ja otat suihin pääset aamulla tiskaamaan!". Ja oli viel tärpänny :D



Kertooko tarina, tuliko todella tiskattua? *nauru*

--
[Wings are growing on her.]