Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

666 posts, 34 pages, 390,456 views

Zolpidem

Posts: 7

#621 • • Zolpidem Zzzz...

Zolpidem, 10.12.2006 20:29:
"Mulla on metallilevy päässä."

Onnistuin mykistämään kohteen.


Nykyään pystyn ihan rehellisesti sanomaan "Mulla on metallilevy päässä - nimittäin kantapäässä".

Parasta mennä nukkumaan..

--
Pac Man Army

Decion

Posts: 1,569

#622 • • Decion Koneradio
"mennäänkö meille kettua nylkeen? sä voit olla se kettu"

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Kriss G

Posts: 1,492

#623 • • Kriss G Wir brauchen bass
Joskus aikoinaan "käytsä tääl usein" Premin naisten vessassa meinas johtaa porttariin :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

Tarsu

Posts: 2,449

#625 • • Tarsu
^
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Nomade

Posts: 182

#626 • • Nomade 1:100 000
Sanoin melkosessa myötälaitasessa laivalla näytesikareita jakaneelle tytölle että "sä myisit vaikka eskimoille lunta" *nauru* paskin mitä itselleni on sanottu on myöskin laivalla ja joku tyttö tuli sillon kysyyn sen legendaarisen "käytsä usein täällä?"

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#627 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Kriss FM, 7.1.2008 15:36:
Joskus aikoinaan "käytsä tääl usein" Premin naisten vessassa meinas johtaa porttariin :D



Tipuin :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#628 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

3:15, 29.6.2007 04:50:
Seuraavasta skippiä jo jokunen vuosi mutta sillä seurauksella, että mieleen jäi. "Lyhyesti virsi kaunis": kovin sihteerin oloinen blondi reiluissa 20:ssä simpsuttaa pikku peppunsa vartin välein tiskille muka-musaan-mieltyneenä lisää kerjäämään ja harmittelee snadisti ennen pilkkua sitä, kuinka frendi katras menee toisaalle "duunailemaan" hänen jäädessä yksin yöhön kylmään ja kysyy yösijaa johon myönnyin hetken harkittuani säälistä (ja ihan aikuisten oikeasti, ei tässä iässä enään jaksa valehdella saati tarvitse) ..Ja itse repliikki (klassinen ja tuottoisa. ja totta vitussa mä nussin ja nuolin sitä mimmiä): Tuut sä mun viereen, kun en mä uskalla NUKKUA yksin? WTF!!!!!!!!!????*eikä*



Kyllähän noi yleensä pasitaa aika läpi kun nainen mukamas yrittää noin viattomasti tulla "nukkumaan vaan vaikka sohvalle"

No mä oikeesti laitoin yhen eukon sohvalle nukkumaan kerran ja menin ite omaan sänkyyn. Aamulla se sit heräs krapulassa että "mitä vittua" ilme päällä kun en sit tehny tai yrittänytkään mitään *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Alchemiist

Posts: 134

#629 • • Alchemiist SPEAKAFREAK
Joo o, mun varmasti huonoin iskurepliikki oli et:

"Oho, onpas sulla isot tissit! o.O"

Kaikista parasta tässä juttussa oli se, että se toimi. *toktok*

--
SUOMIPOLKKA!<3

Mellu-

Posts: 4,006

#630 • • Mellu-
Joopa... mua tultiin muutamia viikkoja sitten iskemään meijän kaupungin "eliittiklubilla" (siis vähä hienompi mesta ku muut + kalliimpi)...

taphatumasarja saa alkunsa kun mua janottaa ja lähen hakee itselleni olutta.Tilaan oluen,jätän vähän tippiä (kuten tavallisesti ku oli tuttu baarimikko),baarimikko ojentaa mulle oluen..noin nanosekunnissa kun käännyn ympäri palatakseni tanssilattialle, satun laittamaan juuri lompakkoa takaisin laukkuun minut jyrää jääkaapin kokoinen mies, tumpsis.. mellu o kanveesissa.Tää kaveri sit pyytelee anteeksi englanniksi ja auttaa mut pystyyn.Siinä sit kirjoon suomeksi/saksaksi ja englanniksi.
Tää kaiffari sit siihen et "anteeks, en mä normaalisti tällee iske naisia" *hekoheko* "mut hei, oon tosi pahoillani,ostan sulle uuden bissen" *kaveri menee tiskille ja palaa kahen oluen kanssa*
"sä näytät jotenki tutulta muuten"
meikäläinen siihen "niinno oon mä pari kertaa ollu paikallislehdessä ja pelaan lenttistä tossa USC Freiburg chilipeppersissä"..
(jamppa) "aijaa,mä pelaan USC bundes1 korisjoukkuees,mä oon niiden ammattilaispelaaja..niiku tiiäks ulkomaalaisvahvistus *vink*"
*meitsi vähän naurahtaa* "vai niin, ihan ammattilainen *snadisti ivallista tekoihailua* " ..
"joo,katos ku mä oon näin vahva ja taitava tiiäks" *mellu suunnittelee poistumista takavasemmalle* "hei,mihin sä oot menos... mä aattelin just et haluisiks kokeilla vähä kunnon MIESTÄ,niiku ammattimiestä?" vastaan siihen et joo en, mul o poikaystävä...
tähän kaveri "no missäs se nyt sitten on?"
meitsi vastaa:"no se o suomessa" *pienihiljasuus*
(jamppa) "siis sä oot suomesta?"
"joo, oon suomesta ja sattumoisin kans palkattu pelaaja ja mua ei nappaa itteesä täynnäolevat koripalloilijat,et mä meen ny tonne moi!"
(jamppa) "no vaihtasit parempaan *vink* mä oon oikeesti ihan mukava tyyppi"
*tässä vaiheessa olin ottanut jo muutaman askeleen tanssilattialle*
jamppa jatkaa huutaen mun perään: "no mieti hei ny (sellasel vittumaisel maaritteleval jenkkiaksentilla) pääsisit panee ammattilaiskoripalloilijaa" *repesin ja poistuin toiseen päähän baaria,pysyvästi.


aika sitkee kaveri oli kyl :D Mut joutu kyl loppuillan naureskelee tolle *lmao* Aseman väärinkäyttöö,niiiiiin aseman väärinkäyttöö :D kai sille heru sit sinä iltana joltai *nauru*


-aika sekavasti kirjotettu mut kai siit jonkulaisen kuvan sai

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#631 • • REivaaja Guest

Kriss G, 7.1.2008 15:36:
Joskus aikoinaan "käytsä tääl usein" Premin naisten vessassa meinas johtaa porttariin :D

:D Vanha naistenmies tietää kyllä missä on naiset on.
KiimanenKurre

Posts: 791

#632 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
ihan ensin : mitäs neidille sais olla ? no olut ois ihan kiva....! no sitten mennäänkö teille vai meille? neiti vastaa minkäslainen asunto sulla on? ihan kivan kokonenhan se on.... mut meidän pitää olla hiljaa ettei mutsi herää.... *hihu*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Lyylikki

Posts: 2,975

#633 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Taas näitä meikäläisen aivotuksia, mutta tuskin ikinä tulee toteutettua:

"Haluaisitko sä viettää mun kanssa timanttihääpäivää? Meillä tulee meinaan aika kiire."
isokeksi

Posts: 260

#634 • • isokeksi iskekosi
En nyt tiedä oliko tää niin huono, koska toimi yllättävän nopeasti: "Tykkäisin jos soittelisit mulle levyjä taas aamuisin.." Score *piis*
martina

Posts: 1,875

#635 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Mellu-, 15.2.2008 02:02:
.....



I feel you! *nauru*
Vuosia sitten eräällä turkulaisella klubilla pidettiin likkojen kanssa hauskaa, kunnes joku koputtaa mun olkapäätä. Käännyn, ja mun edessä on omahyväisen olonen hyppyletti-kauluspaita-poju.

Poju: (viettelevästi) "Moi.. Arvaa mistä tietää, että pelaan lätkää?"
Mä: "No mistä?"
Poju: "Tästä..." (kääntyy hitaasti ja hiplaa persettään)

Käännyn takaisin likkojen puoleen, kunnes tämä poju koputtaa uudelleen olkapäähän.

Poju: "Tääl on aika kuuma... Tekis mieli ottaa tää kauluspaita pois..."
Mä: "No siinäpä otat sitten."
Poju: "Mut en mä voi! Ku muuten NÄÄ näkyis..." (esittelee hauistaan)

Tässä vaiheessa oli pakko häipyä muualle nauramaan. *nauru*
Sparkling

Posts: 740

#637 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Voisko joku testata näitä repliikkejä ja kertoa sit testien tulokset :D

"Tadaa! Tässä mä nyt oon – mitkä on sun kaksi muuta toivomusta?”

”Olen unohtanut puhelinnumeroni, voinks mä saada sun?”

p.s. tai muuten mä joudun testaamaan... :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

laite

Posts: 2,994

#638 • • laite MastahWankah

Sparkling, 13.4.2009 13:38:
Voisko joku testata näitä repliikkejä ja kertoa sit testien tulokset :D

"Tadaa! Tässä mä nyt oon – mitkä on sun kaksi muuta toivomusta?”

”Olen unohtanut puhelinnumeroni, voinks mä saada sun?”

p.s. tai muuten mä joudun testaamaan... :D


Tadaa! Tässä mä nyt oon - mitkä on sun kaksi muuta toivomusta?












Toimiiko? :D
Sparkling

Posts: 740

#639 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

laite, 13.4.2009 13:41:
---
Sparkling, 13.4.2009 13:38:
Voisko joku testata näitä repliikkejä ja kertoa sit testien tulokset :D

"Tadaa! Tässä mä nyt oon – mitkä on sun kaksi muuta toivomusta?”

”Olen unohtanut puhelinnumeroni, voinks mä saada sun?”

p.s. tai muuten mä joudun testaamaan... :D

---

Tadaa! Tässä mä nyt oon - mitkä on sun kaksi muuta toivomusta?












Toimiiko? :D



*nauru* suorastaan pöyristyttävän nopeeta toimintaa! :D

vastaus on: EI! :D :(

p.s. ei ku sillai jossai paikallises meet testaamaan, mars mars!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

laite

Posts: 2,994

#640 • • laite MastahWankah

Sparkling, 13.4.2009 13:43:
*nauru* suorastaan pöyristyttävän nopeeta toimintaa! :D

vastaus on: EI! :D :(

p.s. ei ku sillai jossai paikallises meet testaamaan, mars mars!


En tiiä uskallanko koittaa kun jo nyt näyttäis siltä että lopputulos on vähän heikohko :(((