Kerran herkussa (paskaklubi meikäläisille) Olin lomailemassa Suomessa (asuin silloin Espanjassa) Ja istuskelin siin kavereitten kanssa eikä tosiaankaan ollu tarkotus lähtee kenenkään mukaan.. No siihen sitten tulee istumaan sellanen ihan ok näkönen mieshenkilö ja alkaa sit pokailee... Ensin normaalit heit ja esittelyt ja sitten tää jätkä alkaa vonkaamaan: Mä tiedän mistä sä heräät huomen aamuna.. Johon minä: ai, mä kuvittelin herääväni puuvallilasta, mut sullon ilmeisesti jotain parempaa tietoa asiasta? Tyyppi: Joo, kato ku mä oon uimahyppyvalmentaja ja mullon amme kotona.. Minä: aijaa, no jos ei nyt kuitenkaan, mä oon tääl tapaamassa kavereita ja mullon jo yks tyyppi kierrokses. Tyyppi asettelee kättä mun perseelle: Eiku tuut, mä näytän sulle taivaan ja kuinka tehdään kolmoisvoltti. Mä: no ei nyt kiitti vaan ja ota se käsi sielt perseeltä pois. Tyyppi jatkaa jankutustaan ja yrittää alkaa kourimaan mua munista ja heittää replan: Hei, mä oon pannu sua paremmankin näköisiä jätkiä, mikäs sä kuvittelet olevas, mä tiedän et sä tuut herää mun luolta huomen aamuna.. Täs vaiheessa alko jo keittää vähän yli ja pyysin herraa siirtymään muille metsästysmaille vähemmän ystävällisemmin.. Mut tääkään ei tehonnu ja kaverin kädet alko olee jo joka puolella.. Täs vaiheessa mä otin karatetunneilta opitun peukaloväännön käyttään ja kävelytän kaverin kiltisti toiseen päähän ravintolaa.
Tyyppi onneksi lens ravintolasta ulos niskaperseotteella