Apulaisoikeuskansleri: Koneiston huumekoiraratsia oli laiton

219 posts, 11 pages, 90,024 views

Jii-75

Posts: 459

#21 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Vivo:
---
Jii-75:
hmm

Vastaavasti voisi aatella että kun poliisi pitää liikenne ratsian ja puhalluttaa, sekä tarkastaa ihmisten ajokortit ja ajoneuvon tiedot olevan syyttömille ärsyttävää ja hankaloittaa matkantekoa yms yksityista tilannetta......


---


Päihtyneenä ajava henkilö aiheuttaa suuren vaaran täysin viattomille ihmisille. Sen sijaan tässä on kyse ihmisen itselleen aiheuttamasta haitasta. Yliajettu ei voi valita itse kohtaloaan. Jos haluaa ajaa autoa ja päästä kätevästi paikasta a paikkaan b joutuu tietoisesti hyväksymään sen mahdollisuuden että poliisi saattaa pysäyttää ja tarkistaa tilanteen. Mielestäni näitä asioita ei voi verrata toisiinsa.



joo.. siis sinänsä ei voi verrata toisiinsa... mutta julkisesta kaikkiin kyseisessä paikassa olevasta ratsiasta on kummassakin tapauksessa kyse..

ja siis voi olen nähnyt kun eräs ihminen huumausaineiden vaikutuksen alaisena ”pikkasen” agressoitui..(en tiedä mitä oli ”vetänyt” ) mutta loppu tulos oli kyllä muillekkin aika ikävä.. eli siis pari ihmistä joutui sairaala hoitoon, ennekuin kyseinen ihminen saatiin tainnutettua.. ja kysessä oli siis huumausaineen laukasema psykoosi.. ainakin lääkärien mukaan..

mut totta.. ei noita voi sinänsä rinnastaa.. eli päihtyneenä ajo on kaikinpuolin totaalisen tuomittavaa.. ja ihmettelnkin miksi siitä ei voitaisi määrätä huomattavasti kovempia sanktioita..( tietysti asiaan vaikuttaa että tuttava piirissä on alkoholin ja auton aiheuttama kuoleman tapaus)

--
dodiih

[Nuclear]

Posts: 5,855

#22 • • [Nuclear] el aprendiz

Jii-75:
mut totta.. ei noita voi sinänsä rinnastaa.. eli päihtyneenä ajo on kaikinpuolin totaalisen tuomittavaa.. ja ihmettelnkin miksi siitä ei voitaisi määrätä huomattavasti kovempia sanktioita..( tietysti asiaan vaikuttaa että tuttava piirissä on alkoholin ja auton aiheuttama kuoleman tapaus)


Mutta kun ei ne kaikki rikokset tuomioita kiristämällä lopu...asennekasvatuksella enemmänkin. =/

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

Jii-75:
ja siis voi olen nähnyt kun eräs ihminen huumausaineiden vaikutuksen alaisena ”pikkasen” agressoitui..(en tiedä mitä oli ”vetänyt” ) mutta loppu tulos oli kyllä muillekkin aika ikävä.. eli siis pari ihmistä joutui sairaala hoitoon, ennekuin kyseinen ihminen saatiin tainnutettua.. ja kysessä oli siis huumausaineen laukasema psykoosi.. ainakin lääkärien mukaan..



Kyllä mäkin oon ollut Keravalla raflassa niin, että samaan aikaan paikalla olleet paikalliset kännisankarit hakkasivat yhden jäbän kuoliaaksi ja koko ravintolan asiakaskunta joutui abt astumaan sen kuolleen miespoloisen yli himaan lähtiessään. Siitä huolimatta kytät ei vielä täälläkään puhalluta jengiä rafloihin mentäessä.

Ihan hyvää siis että jengin suojelun nimissä kytät tekee kaikenlaista, mutta on suojelemista ja sitten on sen liioittelua. Kaikkea kun nyt sattuu ja tapahtuu tai on sattumatta ja tapahtumatta, mutta silti ei ihan joka mestoille tarvitse tulla vainoilemaan ylenpalttisesti maija-pataljoonan ja K9-laumojen kanssa.

[muokattu 20.4.2004 16:50]
Jii-75

Posts: 459

#24 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

[Nuclear]:
---
Jii-75:
mut totta.. ei noita voi sinänsä rinnastaa.. eli päihtyneenä ajo on kaikinpuolin totaalisen tuomittavaa.. ja ihmettelnkin miksi siitä ei voitaisi määrätä huomattavasti kovempia sanktioita..( tietysti asiaan vaikuttaa että tuttava piirissä on alkoholin ja auton aiheuttama kuoleman tapaus)
---

Mutta kun ei ne kaikki rikokset tuomioita kiristämällä lopu...asennekasvatuksella enemmänkin. =/



hmm joo ei.. mut sanotaan että jos rattijuopumuksesta menettää ekalla kerralla kortin ja saa sakkoja.. niin ei se hirveesti ihmisiä viel pelota... kuitenkin on totuus etrtä ihminen joka hyppää päihtyneenä rattiin viisveisaa muiden turvallisuudesta.. ja siis tietäen sen että saattaa valinnallaa aiheuttaa jonkun kuoleman ja silti lähtee.. niiin eiköhän sillon voisi jo puhua heti alkuun lyhyestä vankeustuomiosta.. ainakin törkeissä päihtyneenä ajamis tapauksissa..

nooh nää on näitä mielipiteitä.. niitä on yhtä monta ja yhtä oikeaa kuin on ihmisiä..

siksi niistä onkin niin kiva kiistellä;)

--
dodiih

Jii-75

Posts: 459

#25 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Jone:
---
Jii-75:
ja siis voi olen nähnyt kun eräs ihminen huumausaineiden vaikutuksen alaisena ”pikkasen” agressoitui..(en tiedä mitä oli ”vetänyt” ) mutta loppu tulos oli kyllä muillekkin aika ikävä.. eli siis pari ihmistä joutui sairaala hoitoon, ennekuin kyseinen ihminen saatiin tainnutettua.. ja kysessä oli siis huumausaineen laukasema psykoosi.. ainakin lääkärien mukaan..

---


Kyllä mäkin oon ollut Keravalla raflassa niin, että samaan aikaan paikalla olleet paikalliset kännisankarit hakkasivat yhden jäbän kuoliaaksi ja koko ravintolan asiakaskunta joutui abt astumaan sen kuolleen miespoloisen yli himaan lähtiessään. Siitä huolimatta kytät ei vielä täälläkään puhalluta jengiä rafloihin mentäessä.

Ihan hyvää siis että jengin suojelun nimissä kytät tekee kaikenlaista, mutta on suojelemista ja sitten on sen liioittelua. Kaikkea kun nyt sattuu ja tapahtuu tai on sattumatta ja tapahtumatta, mutta silti ei ihan joka mestoille tarvitse tulla vainoilemaan ylenpalttisesti maija-pataljoonan ja K9-laumojen kanssa.

[muokattu 20.4.2004 16:50]




Jone kulta;) niinkuin jo totesin aikasemmin;) olisi hyvä jos niitä resursseja jaettaisiin siten että muitekin massa tapahtumia, jotka houkuttelevat tätä ”nyky-ajan niin pahellista nuorisoa” paikalle (taas joku pääsee quetaamaan *wirn*) ratsattaisiin yhtä paljon kuin puhtaasti konemusa tapahtumia..

ja siis joo, on liioiteltua olla metro aseman kupeessa ratsaan niitä ihmisii..parempi olis ratsata kyseisen tapahtuman suojelumielessä niin siinä tapahtuman pääsy ovi aukolla..

--
dodiih

Individual

Posts: 10,942

#26 • • Individual HYPNO!

Jii-75:
---
Jone:
---
Jii-75:
ja siis voi olen nähnyt kun eräs ihminen huumausaineiden vaikutuksen alaisena ”pikkasen” agressoitui..(en tiedä mitä oli ”vetänyt” ) mutta loppu tulos oli kyllä muillekkin aika ikävä.. eli siis pari ihmistä joutui sairaala hoitoon, ennekuin kyseinen ihminen saatiin tainnutettua.. ja kysessä oli siis huumausaineen laukasema psykoosi.. ainakin lääkärien mukaan..

---


Kyllä mäkin oon ollut Keravalla raflassa niin, että samaan aikaan paikalla olleet paikalliset kännisankarit hakkasivat yhden jäbän kuoliaaksi ja koko ravintolan asiakaskunta joutui abt astumaan sen kuolleen miespoloisen yli himaan lähtiessään. Siitä huolimatta kytät ei vielä täälläkään puhalluta jengiä rafloihin mentäessä.

Ihan hyvää siis että jengin suojelun nimissä kytät tekee kaikenlaista, mutta on suojelemista ja sitten on sen liioittelua. Kaikkea kun nyt sattuu ja tapahtuu tai on sattumatta ja tapahtumatta, mutta silti ei ihan joka mestoille tarvitse tulla vainoilemaan ylenpalttisesti maija-pataljoonan ja K9-laumojen kanssa.

[muokattu 20.4.2004 16:50]

---



Jone kulta;) niinkuin jo totesin aikasemmin;) olisi hyvä jos niitä resursseja jaettaisiin siten että muitekin massa tapahtumia, jotka houkuttelevat tätä ”nyky-ajan niin pahellista nuorisoa” paikalle (taas joku pääsee quetaamaan *wirn*) ratsattaisiin yhtä paljon kuin puhtaasti konemusa tapahtumia..

ja siis joo, on liioiteltua olla metro aseman kupeessa ratsaan niitä ihmisii..parempi olis ratsata kyseisen tapahtuman suojelumielessä niin siinä tapahtuman pääsy ovi aukolla..



Ja mitähän vittua sekin auttaa. Se on sama homma kuin jossain festareilla, että kun pulloa, edes muovista ei saa sisään tuoda ja viinaa tekee mieli, niin ei sitä pulloa jätetä juomatta, vaan se vedetään sitten portin ulkopuolella maailmanennätysajassa ja sen jälkeen ollaankin sitten taas sekaisin kuin peikot.
Eli jos joku on päättänyt, että hän piristää iltaa jollain muullakin kuin batteryllä ja hyvällä musiikilla, niin voisin väittää että hän tekee niin ja se nauttiminen tapahtuu sitten ennen tapahtumaa, tyyliin: ” Kaikki huiviin ja menox!” Ja lopun voikin arvata...
( En tiedä sitten onko se pitkällä aikavälillä tapahtuva nauttiminen sitten kanssaihmisten turvallisuuden kannalta yhtään sen parempaa...*täh* )

Tämä nyt ei tosiaankaan ole puolustelua tällaiselle käytökselle, mutta on hurskastelua väittää etteikö näin tapahtuisi.
Avatar
#27 • • ALIEN Guest
AMEN - jammailija *joo*
Oliwer

Posts: 799

#28 • • Oliwer
Mun mielestä aika vähän noita tekno-kekkereitä \”vahditaan ja ratsataan\” ainakaan poliisin taholta. Vuosii on tullu juostuu jos jonki näkösissä partyissä, ja koirii en ole ikinä nähnyt ja taskut on kerran tutkittu. Tapahtumien järjestyksenvalvonnalle on jätetty vissiin aika suuri vastuu itse tapahtumissa. Näkyvää valvontaa vois olla enemmänki, että/ jos ja kun kiellettyjä aineita halutaan kuriin. Luulis ainakin poliisin näkymisen vähentävän myyjien yms. välittäjien rohkeutta esiintyä paikoilla. Koiraa ja smurffii ovelle vaan jos se rauhottaa.
Riku

Posts: 3,187

#29 • • Riku The Little Prince
Tolla nyt siirretään enintään diilaus muualle ja päästään juuri tähän että kaikki vetää mömmönsä vaan ennen ovea.

Ja toiseksi, vois kyllä hieman laskea tunnelma bileissä jos siellä virkapukuset kytät marssis ympäriinsä tuijottelemassa mitä ihmiset tekee.

Ja edelleen, jos huumeita ei saada pidettyä poissa vankiloista, niin mitä toivoa niitä on saada pidettyä pois klubeilta / bileistä?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Oliwer

Posts: 799

#30 • • Oliwer
Totta, tää on monimutkainen ja hankala yhteiskunnallinen juttu, mutta mielestäni on parempi \”painaa jarrua edes vähän\” kun että jättäs paikat täysin omanonnen nojaan ongelman kans. *piis*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#31 • • [Nuclear] el aprendiz

Oliwer:
Totta, tää on monimutkainen ja hankala yhteiskunnallinen juttu, mutta mielestäni on parempi ”painaa jarrua edes vähän” kun että jättäs paikat täysin omanonnen nojaan ongelman kans. *piis*


Mun mielestä sen jääräpääjarrun painamisen sijaan voitais pysähtyy hetkeks ja miettii voitaisko resurssit käyttää fiksumminkin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Howdy

Posts: 7,955

#32 • • Howdy Oldie
Hmm .. en mäkään huumeita kehoita ketään käyttämään .. päin vastoin, mutta on se totta että mielummin sitä katselee iloisia ihmisiä ja kohtuudella nauttivia kun övereissä olevia tai kännissä tappelevia. Ja ymmärrän kyllä että diilereitä yritetään ottaa kiinni mutta mitä järkeä jahdata kaikkia ns ”kohtuu” käyttäjiä ... mutta joo tämän enempää en enää tähän asiaan kommentoi .. *piis*

--
Käpy vailla vertaa

onomatopoeia

Posts: 159

#33 • • onomatopoeia

Jii-75:
Siis ihminen millä on kaikki ookoo ei paljoo pitäs häiriintyy siitä jos koira vähäsen haistelee.. se että jos sitten tulee nk väärä hälytys ja sen takii joutuu tutkittavaksi..


Jos tällä tavoin ajattelee, niin ei kai ihminen, jolla on kaikki ookoo, häiriinny siitä, että poliisi kuuntelee puhelinta, lukee sähköpostit ja kuvaa valvontakameralla.

Jii-75:
Vastaavasti voisi aatella että kun poliisi pitää liikenne ratsian ja puhalluttaa, sekä tarkastaa ihmisten ajokortit ja ajoneuvon tiedot olevan syyttömille ärsyttävää ja hankaloittaa matkantekoa yms yksityista tilannetta......


Tätä ei mielestäni voi rinnastaa huumekoiraratsiaan, sillä poliisi puhalluttaa kuljettajia autosta ja määränpäästä riippumatta, niin bemareita kuin ladojakin sekä töihin tai kauppaan matkaavia. Vertauksena voisi olla tilanne, jossa poliisi puhalluttaisi esim. SDP puoluekokoukseen meneviä autoilijoita, ja kun rattijuoppoja löytyy normaali keskiarvomäärä, niin Ilta-Sanomat otsikoi ”Taas Demari-rattijuoppoja kiinni poliisin ratsiassa”.

Ongelma tässä tilanteessa on se, että poliisi kohdistaa toimenpiteensä tiettyä ihmisryhmää kohtaan. Yhtälailla poliisi voisi tehdä ruumintarkastuksen kaikille romaaneille, koska heidäthän usein leimataan varkaiksi. Ei kai rehellisellä romaanilla voi olla mitään summittaisia ruumintarkastuksia vastaan.
onomatopoeia

Posts: 159

#34 • • onomatopoeia

a:
Ei Suomessa mitenkään erityisesti kohdisteta toimenpiteitä mitään ihmisryhmää kohtaan lukuunottamatta muutamia ylilyöntejä


Niin en tarkoittanutkaan, että Suomessa olisi jotain laajamittaisia vainontaa, vaan juuri näitä ylilyöntejä.

a:
Niin saisitte tekin riippumatta siitä, satuitteko olemaan vartijan metrotunnelissa ahdistelema hippiäinen, siviilipoliisin kiusaama konemusiikin kuuntelija tai virkaintoisen muskelimasan hetken mielijohteesta kadulla pysäyttämä perustampio.


No minua ei koskaan ole tarkastettu ja itselläni ei ole henkilökohtaisesti mitään valittamista poliisilta saamastani kohtelusta. Olen vaan ”eihän rehellisillä ole mitään pelättävää” -asennetta vastaan.

a:
Mitä taas tulee romaneihin (romaaneita saa kirjakaupasta .)


Hyvä kun huomasit.

a:
kyseessä on poikkeavan kohtelun yhteydessä rotusyrjintä eli rasismi.


Mielestäni syrjinnässä ei ole mitään eroa sillä perustuuko se ihonväriin, mielipiteisiin vai harrastuksiin.

a:
Voisin vähän kumota tätä ”minä olen ah niin erilainen ja maailman napa” ja todeta, että konemusiikin kuuntelu tai oranssiin karvamekkoon pukeutuminen ei tee kenestäkään erirotuista - ainoastaan tavallisen kansalaisen, joka on tavallisen kansalaisen asemassa.


En pukeidu karvamekkoon vaan ihan kuten tavalliset kansalaiset. Enkä pidä konemusiikin kuuntelijoina mitenkään parempina. Enkä myöskään vaadi heille mitään erityisoikeuksia, vaan toivoisin että kaikkia kohdeltaisiin tavallisina kansalaisina karvamekon väristä huolimatta.

a:
Myös viranomaisten joukosta löytyy ihmisiä, jotka selvittävät syitä ja seurauksia ja ihmisiä, jotka kiinnittävät silmänsä ensimmäiseen ”epäilyttävään” henkilöön: pidä siis huolta oikeuksistasi ja lakkaa vatvomasta sitä, syynättiinkö sinua juuri nyt sen takia, että kuuntelet konemusiikkia.


Minusta ongelma ja oikea vatvomisen aihe on juuri se, että syynättiinkö ihmisiä sen takia, että he kuuntelivat konemusiikkia.

[muokattu 21.4.2004 00:57]
onomatopoeia

Posts: 159

#35 • • onomatopoeia

a:
Niin? Ja minä sanoin, että näitä ylilyöntejä tapahtuu _siellä sun täällä_. Ei sen takia, että joku kuuntelee konemusiikkia tai sen takia...


En minä väittänytkään, konemusiikin kuuntelijat olisivat ainoa ylilyöntien kohteena oleva ryhmä. Ylilyönteihin pitää puuttua ja tajuta niiden vakavuus erityisesti silloin, jos niiden kohteena on jokin ihmisryhmä.

a:
No niin, eli palaamme alkuperäiseen puheenaiheeseen. Kaikkiahan _kohdellaan_ tasavertaisina kansalaisina, tätä olen yrittänyt tolkuttaa jo alkuperäisessä vastauksessani. Ylilyöntejä tapahtuu. Niistä kannellaan.


Kyllä.

a:
Osa ylilyönneistä saadaan vähennettyä minimiin, kunnes sattuu joitain muita ylilyöntejä joista kannellaan taas. Tai sitten ei kannella, jolloin ylilyönnit jatkuvat. Ei _mikään_ eliminoi sitä, että kaksi tahoa tulkitsee aina lakia eri tavalla tai yrittää ottaa itselleen erivapauksia. _Sinä_ et ole mitenkään erityisessä kärsijän asemassa, ja kuten vielä sanoitkin, sinuahan ei ole koskaan tarkastettu, eli yrität hyökätä jotain kuviteltua vihoillista vastaan.


Niin, jos ylilyönneistä ei kannella ja kun muut kuin _kärsijät_ eivät ota niihin kantaa, niin ylilyönnit jatkuvat ja kohta ne on yleisesti hyväksyttyjä toimenpiteitä. Mielestäni tällaisiin ongelmiin pitää ottaa kantaa ennen kuin ne ovat varsinaisesti syntyneet. Tähän mennessä tapahtunut on vain esimakua siitä, mitä voi olla edessä, jos ihmiset ajattelevat, että \”minä en nappeihin koske, niin se ei minua haittaa\”.

a:
Todellisuudessa ollaan tultu pitkä matka 90-luvun lopusta, jolloin huumepoliisin johtaja kykeni suoraan väittämään iltapäivälehdistölle ?teknoihmisten? olevan lähes takuuvarmasti huumausainerikollinen. Ihmisen muistihan taas on tunnetusti lyhyt ja aika moni teistä lukijoista ei varmaan edes tiedä, millaisessa tilanteessa konemusiikkikulttuurin harrastajat 90-luvun loppupuolen elivät.


Niin ja nyt on taas vaarana paluu taaksepäin. Ilta-Sanomien juttu Pacifiquesta oli juuri tuon tyylinen tai ainakin minun työkaverini tulkitsivat asian juuri tuolla tavalla.

a:
Tämä liittyy edelleen siihen maailman napa -keskusteluun. Tämä _yksittäinen tapaus_ sivuuttaen kerropa minulle, mitkä kokemukset tai tapahtumat ovat saaneet sinut sille kannalle, että ihmisiä syynätään sen takia, että he kuuntelevat konemusiikkia?


Sinä mainitsit nämä.

a:
Ei Suomessa mitenkään erityisesti kohdisteta toimenpiteitä mitään ihmisryhmää kohtaan lukuunottamatta muutamia ylilyöntejä (esim. Hypen joukkoratsia ´00 tienoilla, Koneiston vuosittaiset tarkastukset ja viimeisimpänä E10v) lukuunottamatta.


Jos vertaat esim. rock-festarien tai useiden urheilutapahtumien tarkastuksia konemusatapahtumiin, niin huomaat eron tarkastuksissa. No ero ei ole suuri ja tällaiset ruumintarkastukset ovat useimmat konemusiikin harrastajat hyväksyneetkin. Se haitta on yksilölle pieni, mutta mikä on seuraava askel, kun poliisi saa taas lisää toimivaltaa.

a:
Syynättiinkö ihmisiä _sillä nimenomaisella kerralla_ sen johdosta, että he kuuntelivat konemusiikkia? Kyllä. Kanneltiinko siitä? Kyllä. Oliko kantelulla merkitystä? Oli. Miksi asiasta pitää nostaa haloo _nyt_, kun viranomaistaho on jo huomauttanut poliisin toiminnasta jolloin on jo luotu pohja esim. oikeussyytteen nostamiselle vastaavassa tapauksessa. Täällähän pitäisi vittu hurrata, nyökytellä päätä ja sanoa good riddance tämän iät ja ajat jatkuneen \”miksi mua poliisi vihaa kun kuuntelen teknoa\” -valituksen sijaan.


Kyllä. Hurrata pitää. Asiat ovat tällä hetkellä melko hyvin, kiitos oikeusasiamiehen. Otin tämän näkökulman asiaan esiin tässäkin threadissa olleen \”eihän rehellisillä ole mitään pelättävää\” asenteen vuoksi.

[muokattu 21.4.2004 12:59]
Roger Roger

Posts: 3,372

#36 • • Roger Roger Kentti

Jii-75:
eräs ihminen huumausaineiden vaikutuksen alaisena ”pikkasen” agressoitui..(en tiedä mitä oli ”vetänyt” )


Tai sitten toi ihminen on vaan oikeasti sekopää. Ei siihen huumausaineita tarvita.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

rndm

Posts: 91

#37 • • rndm color-it
tuli samantien mieleen kun tuon uutisen luin...

entä jos.....

tämä oli vaan keino saada ihmisten huulille asia poliisiin järjetyksenpitovaltuuksien puutteista.
eli, apulaisoikeuskansleri ilmoittaa joukkoviestimissä, että poliisin tekemä koiralla nuuhkutus ratsia oli laiton, jolloin joku poliitikko täti/setä saa päähänsä, että suomihan ois paljon turvallisempi maa jos koirat sais haistella vapaasti väkijoukkoja--->eihän rehellisellä kansalaisella ole mitään pelättävää, tai mitä haittaa siitä on?<--- jolloin huomataan että kohta on laki-aloite eduskunnassa poliisin oikeuksista haistattaa koiralla suuria väkimassoja ja se menee läpi.

*ding*
antonsonin

Posts: 2,712

#38 • • antonsonin laserpoint.

pHaze:
Tolla nyt siirretään enintään diilaus muualle ja päästään juuri tähän että kaikki vetää mömmönsä vaan ennen ovea.

Ja toiseksi, vois kyllä hieman laskea tunnelma bileissä jos siellä virkapukuset kytät marssis ympäriinsä tuijottelemassa mitä ihmiset tekee.

Ja edelleen, jos huumeita ei saada pidettyä poissa vankiloista, niin mitä toivoa niitä on saada pidettyä pois klubeilta / bileistä?



Vähän sama että yritetään kieltää jotain olla käymättä paskalla.
Anime

Posts: 1,939

#39 • • Anime Retrostööpeli
Kaveri ei ollu ees tulossa Koneistoon vaan oli menossa kotiinsa siihen Ruoholahden metriksen hollille chillaa.. Koirat haisto sen 1 ainoon gramman lätkää sen taskussa ja tyttöä vietiin. Ikävää tässä oli se, että tyttö vietiin erilliseen tilaan jossa hänet pakotettiin riisumaan pahvinpalan päällä. Hyvä läppä oli että poliisisedät pahoittelivat tilannetta tutkimuksen jälkeen, antoivat palan takas ja toivottivat rattoisaa iltaa..

Tough *ding*

edit: Ehkä ens kerralla se miettii kannattaako Koneiston tienoilla hillua jos on chillimielillä? Kärsikö ylpeys kolauksen? *nauru*

--
-K

hallucinogen

Posts: 8,190

#40 • • hallucinogen Edain
Oliko poliisit niin tyhmiä etteivät erota palaa vai antoivatko sen takia takas et riisuivat tytön alasti? *hih*

--
pikku-*possu*