Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 720,380 views

Avatar
#801 • • Equalizer Guest
Näistä kiloista ei kauheesti viitsis enää pudottaa*lmao*
hrdkvr

Posts: 3,929

#802 • • hrdkvr KURGO
niin sa sit vie tuli mieleen et jos sun tarkoituksena ei ole mikään kauhee lihasmassan nosto niin onko sitä sit mitää järkee rahoi tuhlaa lisäravinteisiin...

palkkaria mä sulle suosittelisin .. jos haluat pienihiilarista vesriota niin sekoita itte
ja glutamiinia sullekkin..

villelle sit kunnon prodetankkaukset...


mun vaimo ainakin teki ton sun kuvaileman treenitavoitteen pelkällä vitamiinilla ja kalaöljyillä.. ekaksi se veti tiukan puntti jakson ja sen jälkeen tiukan aerobisen jakson(jolloin rasva paloi huomattavasti)


mulla kun ei ole sen enempää tietoa tästä muijien hommasta niin suosittelen et mee lukee tai laita postia pakkotoistoon

--
-keep it hard-

typ0

Posts: 1,892

#803 • • typ0 syntax error
vois taas yrittää x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Oliwer

Posts: 799

#804 • • Oliwer

vaavu
Tavoitteena ei tosiaan ole niinkään massan lisäys, vaan ennemminkin kiinteytys ja rasvakudoksen ja lihaksen välisen suhteen parantaminen




Kuinka paljon olisi siis hyvä nauttia noita proteiinilisiä, jos oletetaan, että ruokavalio on muuten ihan suhteellisen normaali?



Kyllä noihin tavoitteisiin on mahdollista nähdäkseni päästä ihan ruokavaliota muuttamalla. Kun treeniä lisätään nousee kokonaiskulutus ja pystyy syömään huomattavasti enemmän. Mä kiinittäisin kyllä ensisijaisesti huomiota riittävän proteiinin saantiin ruoasta. Lisää: kalaa, kanaa, kalkkunaa, ja maitotuotteita kuten rahkaa ja raejuustoa jne. Hiilareiden osuutta voikin sitten laskea, jos ei painolisäystä hae. Eli vähemmän esim. leipää, pastaa, riisiä, perunaa jne.
Elimistö kykenee käyttämään (imeytyminen) ruoasta saatavan proteiinin aina jauheita yms paremmin hyödykseen.
Hiilareita ei voi eikä pidä kokonaan jättää, koska elimistö tarvii niitä poltto ja rakennusaineiksi kumminkin.
Itse en ole aikoihin treeninjälkeistä palautusjuomaa lukuunottamatta, jaksanut nauttia lisäravinteita ollenkaan ja hyvin on jaksanut :)
Tavallisen kuntoilijan kannattaa panostaa ruokaan ja jättää "ihmejauheet" hifistelijöille.
Avatar
#805 • • Edited GoA Guest
Täällä alkoi myös painonpudotus viikon alusta. Lähtöpainona 86 ja tavoitteena vetää hiukan alle 80, ehkä jopa 75 niin alkais vatsapalikat näkymään. :) Enivei, seuraavalla lailla tavoitteisiin päästään: Matalahiilarinen ruokavalio.

Aamupala:
-2 dl kaurahiutaleita ja maitoa päälle. Vitamiineja riittävästi.

Välipala töissä:
-Purkki rahkaa ja pieni tujaus öljyä.

Lounas töissä:
-Lihaa mitä on tarjolla. Pieni lautasellinen salaattia ja pari lasia rasvatonta maitoa.

Välipala duunissa:
-Purkki rahkaa ja pieni tujaus öljyä.

Punttitreenin jälkeen palautusjuoma:
n. 30 g prodea ja saman verran hiilareita. Kreatiini lopetettu että pääsee nesteistä eroon.

Päivällinen himassa:
-1 kanan rintafile tai 200 g paistijauhenlihaa.
-1 pakastevihannespussi.
-Vitamiineja riittävästi.

Iltapala:
-1 purkki rahkaa, tujaus öljyä ja vähän kalaöljy nappeja.

Treeni: Tällä hetkellä single factor tyyppinen voimanhankintaan painottuva ohjelma. Maaliskuussa lähtee testiin ehkä HST. Aamulenkkejä/tavallisia iltalenkkejä 2-3 kertaa viikossa.

Muut: Jossain vaiheessa ehkä vähän rasvanpolttajia. ;) Vettä litkitään reippaasti kuten myös kofeiinia pillereiden/kahvin muodossa. Cheattipäiviä nyt aluksi kerran kahdessa viikossa. Tuolloinkaan ei mitään mäccilinjaa vaan hyviä hiilareita reippaasti lisää safkaan että saa keho vähän latausta. Alkoholin käyttö pyritään pitämään pienenä.

Hyvä tulee varmasti jos pää kestää moista. :) Nyt jo huomannut yhden vaikutuksen hiilarien laskemisesta, alkaa pinna kiristymään. Tosin maaliskuussa varmaan vaikeutuu diettaaminen kun pitäs alkaa suunnittelemaan opinnäytetyötä ja samaan aikaan vääntää yöduunia seculla. Sotkee pahasti kuviot mutta ainakin nyt työharjoittelun ajan pystyn panostamaan tähän 100 %.
superwoman

Posts: 333

#806 • • superwoman toinen jalka jo...
Kattelin vähän kuvia kesä vs joulukuu, ja kyllä vaaka näytti samaa. Eli 5kg pois 62->57 niin vaatteetkin mahtuu taas päälle, kun ei oo varaa ostaa uusiakaan, kun kaikki rahat on menny kai sitte suklaaseen, siiideriin ja ruokaan...*grr*

--
...just visiting...

hrdkvr

Posts: 3,929

#807 • • hrdkvr KURGO
tuli vaan mun salainen ase muistiin.. HIIT

eli sen voi tehdä vaik kuntopyörällä, mutta se pitää tehdä aamulla tyhjään vatsaan..


perus idea on se että se on perus intervallia.. eka 20 sekkaa kevyillä ja 20 raskailla painoilla..mutta kokoajan täysiä..
aloitetaan tämä tekemällä 1vk 5min.. seuraavalla 6min....aina 12min saakka

tällä "kuurilla" rasva palaa ja kestävyys ja hapenottokyky paranevat 10:llä..

googlettakaa lisää jos kiinnostaa..

--
-keep it hard-

Freja

Posts: 8,774

#808 • • Freja Sihteeri

hardikaveri, 9.1.2006 09:44:

eli sen voi tehdä vaik kuntopyörällä, mutta se pitää tehdä aamulla tyhjään vatsaan..



Mä kun oon luullu että treenejä/mitn ei saisi tehdä tyhjään vatsaan? Että silloin keho ei polta sitä rasvaa vaan lihaksia vai miten se nyt meni.

Correct me if i'm wrong.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hrdkvr

Posts: 3,929

#809 • • hrdkvr KURGO
siksi vedänkin erilaisia aminohappoja.. jotka estää kabotaalia.. mm herassahan niitä jo aika paljon onkin...
lisäksi gluta.. jotkut vetää viel leusiinii yms mut ne on jo aika hifistelyit

--
-keep it hard-

Freja

Posts: 8,774

#810 • • Edited Freja Sihteeri

hardikaveri, 9.1.2006 11:19:
siksi vedänkin erilaisia aminohappoja.. jotka estää kabotaalia.. mm herassahan niitä jo aika paljon onkin...
lisäksi gluta.. jotkut vetää viel leusiinii yms mut ne on jo aika hifistelyit



No mutta jos ei vedä mitään aineita niin eikö toi sitten ole aika turhaa ja epäterveellistä se aamutreeni tyhjään vatsaan? Musta ois kiva, et jos annat tollasia vinkkejä, ni sitten myös kerrot että "muistakaa vetää niitä ja niitä ettei käy näin ja näin." Tuo sun vinkkis oli ns puutteellista infoo.
Mä nimittäin haluisin kuntoilla ja yrittää polttaa sitä rasvaa terveellisesti, mutten tiedä asioista paljoakaan, eli kunnon info ois aika jees.

ps. Mikä on kabotaali?????

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hrdkvr

Posts: 3,929

#811 • • Edited hrdkvr KURGO
no mut jos on idiksenä laihduttaa niin muutama gramma lihaksen menetystä ei ainakaan mua estänyt.. kun kuitenkin tulokset sai nopeasti ja helposti..

sama se on aerobisessa liikunnassa yleensä.. kataboolia syntyy eli energiaa lähtee lihaksestakin.. siksi ruokavalio ja lisäravinteet ON tärkeitä..

--
-keep it hard-

Freja

Posts: 8,774

#812 • • Freja Sihteeri
Ruokavalio mulla on mielestäni kunnossa, mutta mihin sitten tarvin niitä lisäravinteita jos syön kaikkea ravintoympyrästä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Pätkis

Posts: 1,038

#813 • • Pätkis Pikkis

Freja
Mä nimittäin haluisin kuntoilla ja yrittää polttaa sitä rasvaa terveellisesti, mutten tiedä asioista paljoakaan, eli kunnon info ois aika jees.


Ootko käyny katsomassa www.kutri.net ? Aika kattavaa infoa jos viitsii vaan lukea ajatuksen kanssa. Oikeellisuudesta en muuta sitten tiedäkään, tosin hyvin näytti kiinteytyneen.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

remotion

Posts: 5,283

#814 • • remotion nostatus guru

Freja, 9.1.2006 11:58:
ps. Mikä on kabotaali?????



*lmao* eipä taida olla mikään
katabolia on sitä että elimistö syö lihaksia energian saamiseksi.
kaalibooli on varmaan aika pahanmakuista ja aiheuttanee pieruja.

kumpaakaan en suosittele kokeilemaan.
hrdkvr

Posts: 3,929

#815 • • hrdkvr KURGO
no tää nyt on taas tälläistä hifistelyy mutta..


kun treenatessa elimistöstä tietyt aminohapot poistuu.. niin alkaa kataboolia syntyä..
ravinnosta aminohappoja saa eri lähteistä , mutta KAIKKIA 12 aminoa on aika vaikee saada..

puhumattakaan proteiinitarpeesta.. josta oli jo tossa yllä juttuu..

vitamiinit..mineraalit.. kiven hivenaineet... rasvat.. kaikki on vaan hienosäätöö..
jotkut ei osaa enää olla niitä ilman jotkut saa vaan hyvän mielen..
mä olen tossa puolivälissä..


kyllähän kaikki tietää että noi auttaa ja on tärkeitä..mutta KUINKA tärkeitä??


täähän on harrastus siinä missä muutkin että voi vetää perinteistä linjaa tai hifistellä..
kyllähän se onnistuu ilmankin lisäAINEITA mutta se on huomattavasti helpompaa ja halvempaa vetää vaa 1 sima.

--
-keep it hard-

Freja

Posts: 8,774

#816 • • Freja Sihteeri
Mun mielest tää katabooli on kaikkein paras *tirsk* Oisko joku kata vapaaehtonen mun booliin? *lmao*

Joo anteeks oon väsynyt, ja on huono läppä mut tärkeintä et mulla on hauskaa *nauru*

Kiitos remotion katabolian yksinkertaisesta selittämisestä *hymy*

Ehkä mä silti jatkan tällä mun ulkoilu-töissäjuoksentelu-hyvinsyönti-linjalla, enkä aloita tästä mitään harrastusta. Oikealla ruokavaliolla tulee hyviä tuloksia varmasti. Ei ehkä ihan niin nopeesti kuin nappeja napsimalla yhessä yössä, mutta kyllä mun pinna tämän kestää.
Oon sellasta sorttia että jos laihdun nopeasti niin myös ne kilot tulee nopeasti takaisinkin. Ja tästä jojo-laihduttamisestakin on puhuttu että se ei terveellistä ole.

Menen popsimaan porkkanaa ja sitten poistun 10 tunnin "lenkille" eli duuniin *hikoil*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jussi Soro

Posts: 6,385

#817 • • Jussi Soro choon!

hardikaveri, 9.1.2006 13:00:
kyllähän kaikki tietää että noi auttaa ja on tärkeitä..mutta KUINKA tärkeitä??


No jos kyse on tällasesta "kevätkilonpudotuksesta", niin tärkein taitaa olla liikunnan (aerobisen) lisääminen, ja ruokavalion tarkkailu. Jos taas treenaa hiukan lisää punttia, niin tohon lisäprotskut päälle. Sil pärjää jo aika pitkälle. Lisähiilareita, aminoita, glutaa ja rasvanpolttajia kantsii ehkä vetää siinä vaiheessa kun tietää ite et mitä oma ruumis tarvii, tosin noitten vaikutuksetkin on aika olemattomia loppupeleissä, ellei treenaa ihan "tosissaan". Lisähiilaria en kuitenkaan suosittele jos tavoitteena on vaan pudottaa painoa.
hrdkvr

Posts: 3,929

#818 • • hrdkvr KURGO
erittäin tärkeetä on muuten huolehtia kuitujen saannista.. jos ei viljasta niin sit kasviksista

--
-keep it hard-

evvk

Posts: 1,918

#819 • • evvk
Olen jo alipainoinen joten ei tarvii laihduttaa. En vain liho vaikka kuinka söisin.
vaavu

Posts: 1,324

#820 • • Edited vaavu vara-vana

hardikaveri, 9.1.2006 14:14:
erittäin tärkeetä on muuten huolehtia kuitujen saannista.. jos ei viljasta niin sit kasviksista



Missä kasviksissa (jos siis viljakasveja ei oteta huomioon) on paljon kuitua?

Kuitua olisi kuitenkin hyvä saada se 30g päivässä. Jos tätä määrää ei aio hankkia viljasta, voi tarvittavan määrän saanti pelkkien kasvisten avulla olla aika vaikeaa.

IMHO hiilihydraattihössötys on lyönyt jossain määrin yli siinä vaiheessa, kun hiilareiden pelossa aletaan leikata kaikkia viljakasveja pois ruokavaliosta. Mä olenkin itselleni ottanut sen ohjenuoran, että hiilareiden vähentämisen sijaan syö hyvälaatuisia hiilareita. Eli ruisleipää sen sijaan, että jättää leivän kokonaan pois. (Ei me kaupasta enää ostetakaan muuta kuin rukiista leipää.)

Liiallisella hiilaripanttauksella saa vain huonosti toimivan ruoansulatuksen.