Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 718,318 views

krispis

Posts: 1,020

#841 • • krispis Huhuu

pirpeli, 11.1.2006 21:48:
Kyllä mä ehkä ton yhden kevätkilon pystyn pudottamaan..
*nauru*


täten lupaan myös yrittää pudottaa kevätkiloja *hihu*
Nauskiss

Posts: 532

#842 • • Nauskiss
Mä voisin ryhtyy valkoviinidieetille. *känni*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#843 • • GoA Guest

-crystal-, 12.1.2006 13:14:
---
Tyeicha, 11.1.2006 13:07:
toi pacifique antoi hyvän motivaation laihduttaa/kiinteyttää. ens kuussa salille. -5kg ja olen tyytyväinen. hyvä keino oli liimata kauniiden&laihojen mallitsubujen kuvia jääkaapin oveen. *tirsk*

edit:typo

---

Ei sun tarvi laihduttaa kultsu*vink*kiinteytys on aina ihan hyvä silti..siis tavoitteena lihasta enemmän kun rasvaa*hymy*



Saanko kysyä kuinka aiotte kiinteyttää itseänne salilla? Eli treenitapa/ruokavalio esille. :)
josbe

Posts: 1,982

#844 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

pirpeli, 11.1.2006 21:48:
Kyllä mä ehkä ton yhden kevätkilon pystyn pudottamaan..
*nauru*


No mut hiljaa hyvä tulee! *nauru*
Edit: Tää on muuten aika ärsyttävä topikki, ku jos on esim. ite ollu kipeenä tai ei oo esim. jaksanu vielä alottaa kiinteytysprogista tms. niin sit alkaa lähinnä ärsyttää, kun kaikki on niin hemmetin ahkeria *hmph*
Toivottavasti siitä paljon haukutusta suomalaisesta kateudesta on jotain hyötyäkin, eli jospa se motivoisi mua enemmän kuin laiskuuteni ensi viikolla!
Pauha

Posts: 515

#846 • • Pauha
Nyt sitten on lähteny ekat kilot. Tarkotuksena ei siis ole varsinaisesti laihduttaa, vaan nostaa kuntoa. Viikossa vähintään 4 kertaa tulee käytyä lenkillä, ja 3-4 kertaa salilla. Ruokavalioon tehdyt ainoat muutokset on: vaaleat leivät ja pastat on jätetty kokonaan pois. Hakkusessa olisi vielä joku itsepuolustuslaji jota kävis harrastaa. Jos näillä vaikka sais ittensä kesäks kuntoon...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

remotion

Posts: 5,283

#847 • • remotion nostatus guru
no huh, jos ei tuolla lähde niin ei millään!! ei voi kuin ihailla jos noin rankkaa pystyt pitää, tosin alottelija menee varmaan aika nopeesti ylikuntoon. mutta kuitenkin.
itsellä ei aika eikä voimat riittäisi.
anniini

Posts: 917

#848 • • anniini a-double n-double i-n-a
Juoksulenkkarit hain eilen kotopuolesta, että josko sitä aloittaisi juoksulenkit heti kunhan tästä flunssasta parantuu. Päätarkoitus on kunnon kohottaminen, mutta jos siinä samalla muutama kilo tippuu pois, en pistä pahakseni. Katsotaan kuinka käy. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Tarsu

Posts: 2,449

#849 • • Tarsu
ei nyt ihan kiloo, mut vinyyli putos jalan päälle tänään!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Vice

Posts: 182

#850 • • Vice Känniääliö
Nyt ois about 1kk takana laihdutusta ja 9-10 kg on lähteny! *ding* Oon pikkasen ihmetelly miten noin paljon voi lähtä, mutta oon tehny ruumiillistatyötä vajaan 8h/pv ja syönny kohtuuttoman vähän.. Vyöhönkin pitäis varmaan tehä uus reikä että housut pysyy jalassa *iloinen* Paino siis tippunut ~105=>~95

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Tyeicha

Posts: 5,807

#851 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Pauha, 14.1.2006 16:47:
Viikossa vähintään 4 kertaa tulee käytyä lenkillä, ja 3-4 kertaa salilla. Ruokavalioon tehdyt ainoat muutokset on: vaaleat leivät ja pastat on jätetty kokonaan pois.


jeps.. mullakin tollanen ohjelma ennen ja alkaa taas kunhan koulu loppuu. tolla saa ittensä hyvään kuntoon ja pysyy siinä.. *joo* suosittelen.

--
-Tyeicha-

Avatar
#852 • • eeci Guest

anniini, 14.1.2006 16:54:
Juoksulenkkarit hain eilen kotopuolesta, että josko sitä aloittaisi juoksulenkit heti kunhan tästä flunssasta parantuu. Päätarkoitus on kunnon kohottaminen, mutta jos siinä samalla muutama kilo tippuu pois, en pistä pahakseni. Katsotaan kuinka käy. :D



Kylä lähtee! Mä hölkkään perässä kannustamassa. :D
anniini

Posts: 917

#853 • • anniini a-double n-double i-n-a

eeci, 16.1.2006 00:54:
---
Kylä lähtee! Mä hölkkään perässä kannustamassa. :D



mä kyl veikkaan, et jos joku hölkkää hieman jäljessä, se olen minä. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

sielu hänkin

Posts: 343

#854 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mulla on yhdet housut joiden nappi aukeaa aina itsestään ku oon lihonnut nii paljo.
Kesällä 2006 aijon mahtua niihin.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Kolera

Posts: 4,256

#855 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ennoo tainnu pitää vuotee kahtee housujen ylintä nappia juuri koskaan kii =P
Jos onnistuis nyt sitä vittuun suksimista harrastaa ees parin kuukauden ajan suht säännöllisesti ni olis tyytyväinen

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#856 • • Edited GoA Guest
Reilu pari viikkoa diettiä nyt takana ja olo on hyvä. Painoa en ole mitannut mutta näin silmämääräisesti nesteet on lähtenyt ja luultavasti myös vähän läskiä. Matalahiilarinen ruokavalio on alkanut tuntumaan hyvältä eikä enää esinny mitään huonotuulisuutta tjsp. Mä veikkaan että jatkan tätä pidempäänkin vaikka en diettailisikaan. Ihokin tuntuu voivan nyt paremmin. *ding* Aamulenkit saavat kehon heräämään oikein mukavasti ja tällä hetkellä treenit salillakin menee aivan loistavasti. Vaikka olen dietillä ja jätin krean pois lisäravinteista niin voimatasot ovat silti hieman nousseet. :) Tosin kohta tulee luultavasti pysähdys mutta ei se mitään. Kohta lähtee mulla myös rasvanpolttajat kehiin jolloin saa lisäboostia aineenvaihduntaan ja sitäkautta treeneihin. Samalla kun ruokahalukin pienenee niin ei nälkä pääse kiusaamaan. *iloinen*

EDITTIÄ: Luultavasti muuttui varmaksi. :D
Sallakat

Posts: 2,220

#857 • • Sallakat jungle, baby !
nii joo voisin lisätä omat laihdutustavoitteeni tänne.
On tässä hurjan työtahdin takia tullut pari kuukautta syötyä ihan miten sattuu. Koska teen työharjoittelua ja rahallista työtä (yht 12h/pvä), ei arkipäiviin jää yhtään aikaa liikunnalle.
Toisin kuin ennen tätä, syön päivän suurimman aterian lounaalla, mikä on sekin nostanut painoani, koska ruokailutottumukset näin ovat heittäneet häränpyllyä.
Aluksi en tällä tahdilla jaksanut jatkaa saliharrastustanikaan, mutta nyt olen tahtiin tottunut ja jaksan salilla käydä viikonloppuisin. Myös kaikki pienimmätkin matkat mitä ehdin, pyrin kävelemään reipasta vauhtia, hyötyliikunta on oivallista.
Ne ruokailutottumukset, joita pidän kunnollisina ja joita taas olen alkanut noudattamaan, olen aiemmissa postauksissa jo kertonut, eli hiilareiden, proteiinien ja rasvan tasapainoa tarkkaillen.

Huomaan taas nukkuvani sikeämmin kun olen alkanut katsomaan mitä syön ja varsinkin liikunnan takia. Joskus tässä kahden kuukauden liikkumattomuuden aikana heräsin yöllä siihen, että on hieman levoton tunne selässä, että mikään asento ei ole hyvä. Mutta se meni aina ohi kun nousin ylös ja kävin esim hörppäämässä vettä. Tiesin sen kuitenkin johtuvan istumatyöstä ja siitä ettei ole ehtinyt liikkua yhtään.

Mieleni on myös rauhallisempi kun olen päättänyt kiinteytyä vähintään 2 kiloa pysyvästi eli 54kg---> vähintään 52kg, mikäli tämä tapahtuu tällä kertaa helposti, tiputan vielä kilon pari tuosta pisteestä. Haluan, että vaatteet tuntuu taas istuvan päälle, koska en halua ostaa yhtään isompia vaatteita ainakaan. Pysyvässä painontiputuksessa auttaa liikunta, jota pyrin vielä lisäämään keinoilla millä hyvänsä, harmi ettei päivässä ole kuin 24 tuntia...
remotion

Posts: 5,283

#858 • • remotion nostatus guru
mullakin lähti into oikeestaan siitä että vaatteet ei mahtunut kunnolla enää päälle ja en halua noista luopuakaan.
ja vielä enemmän kyrpi kun näytin ystävieni ottamissa valokuvissa aina ihan perseeltä ja sitten kun ne kamut vielä on kaikki jotain teh hotnesseja niin pakkohan sitä on alkaa tehä jotain!
Tänään taas ainakin juoksemaan ja lisäksi vois käydä katsastaa onko kuntosali avannut jo uuden omistajan kera ja että jos sinne vaikka menis kanssa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#859 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kiva huomata, että paino on tosiaan tippunut siitä alun 57.5kg:sta peräti 54 kiloon *hymy* ja näytänkin selkeesti pinceemmältä ku aikoihin *iloinen* nyt kun vielä jaksas vähän jatkaa...

ai niin, teh ultimate pakaranmuokkausliike: käsipainot molempiin käsiin ja askelkyykkyä kävellen. 8-12 on sopiva määrä toistoja ja niin isot painot että just ja just jaksaa *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Marjo

Posts: 1,796

#860 • • Marjo pupuTupuna
Oisko kenelläkään vinkkejä mun tilanteeseen? Aina kun tulen treenaamasta ja jonkun ajan kuluttua syön kunnollisen aterian, tulee ihan vähän ajan päästä taas hullu nälkä. Siis vaikka olisin syönyt kunnolliseti ja monipuolisesti muutenkin sinä päivänä. Tämän liikunnasta seuraavan loputtoman nälän vuoksi olen usein aikaisemmin alkanut ennemminkin lihota kuin kiinteytyä. (tai tietty sitä tulee lihasta, mutta päälle entistä enemmän läskiä) *igor*