Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 750,153 views

Twist

#921 • • Twist Team Kemuttajat

Super-Kerttu, 1.2.2006 12:03:
Mä olen käynyt nyt salilla n. 5 kertaa viikossa, joista yksi kerta on airobinen nyt kolmen viikon ajan. Ja mulla ainakin on paino noussut pari kiloa, vaikka ruokavalio laitettiin todella remonttiin ja syön varmasti vähemmän kuin ennen. Minulla on toisaalta myös tullut yllättävän nopeasti tuloksia, sillä painoja saa lisätä jatkuvasti lisää.. Tosin en kyllä haluaisi, että painoni kauheasti nousisi, mutta pääasiana on saada lisää lihasta.. Varsinkin mun narukäsiin..*nauru* Ja onhan niihin jo pienet hauikset jo syntyneetkin..*iloinen* *pullistel*

Alussa tulokset nousee huimaa tahtia. Puolessa vuodessa 20kg painoja ei oo mikään ihme. Nyt on kuitenkin tulosten nouseminen hidastunut... Mikä neuvoksi ...?? *ding*
hrdkvr

#922 • • hrdkvr KURGO

Twist, 1.2.2006 12:02:
Kannattaa muistaa pitää kuukauden tauko kreatiinista 3kk:n käytön jälkeen!!

Niin ja alkutankkaus

--
-keep it hard-

vaavu

#923 • • vaavu vara-vana

hardikaveri, 1.2.2006 11:54:
aika kumma että tuloksia eiole tullut enempää..

silloin kun mä aloitin niin tuli 10kg kk lisää lihasta.. ILMAN lisäravinteita :D
syötkö tarpeeksi? massakaudella pitäis vetää joku 3000 kcal..

Todennäköisesti Villen pitäisi syödä enemmän. Ongelmaksi muodostuu vaan se, että vanhasta tottumuksesta me syödään melko saman verran. Esim. kun tehdään eväitä tai annostellaan ruokaa lautaselle, helposti tulee laitettua molemmille suunnilleen saman verran. Nyt viime aikoina me ollaan ihan tietoisesti vähennetty mun annosta, mutta ehkä tota Villen annosta pitäisi vähentää vähän lisää.

Melkein kuitenkin helpompaa olisi, että Ville syö tavallisen ruoan päälle vielä jotain ekstraa, kuten esim. noita lisäravinteita.
Twist

#924 • • Twist Team Kemuttajat
Tosta proteiinista viellä , niin itse ainakin huomasin , että siitä se vatsa vasta kasvaakin ...
hrdkvr

#925 • • hrdkvr KURGO
siinä tapauksessa lisäravinteet on aika olennaisessa osassa..

jos ruoasta ei saa tarpeeksi rakennusaineita niin mitään tulosta ei tule..
eli proteiinia naamaan pari kertaa päivässä ja rahkaa välipalaksi..

--
-keep it hard-

vaavu

#926 • • vaavu vara-vana

siveys, 31.1.2006 22:05:
Käsittääkseni yleinen uskomus on, että poltetusta rasvasta saa noin 7000 kcal energiaa per kilo. Jos nyt oletetaan, että kävisi niin, että salilla käymisen lisäksi syöt tismalleen samalla tavalla kuin aikaisemmin, ruokatottumuksesi vastaavat täysin tavallista kulutustasi ja kehosi ei millään tavoin kompensoi vähäisempää energiansaantia vaan ottaisi ylimääräiset energiat rasvasta, menettäisit kilon rasvaa noin 4.2 viikossa.

Henkilökohtaisesti en kuitenkaan usko, että keho toimii noin vaan se tasapainottelee ja kompensoi suuntaan ja toiseen energian tuotantoa ja kulutusta (niin sisäisesti kuin myös ruokahaluun vaikuttamalla)

Jep, mäkin melkein uskoisin, että keho kompensoi tota lisääntynyttä kulutusta lisääntyneellä ruokahalulla. (Onhan tollanen feature kuitenkin lajin säilymisen kannalta ihan kätevä.) Ehkä pitää siis tietoisesti ruveta muuttamaan ruokailuakin.

Btw, eilen punttiksen jälkeen söin heti treenin päätyttyä yhden pienen (35g) proteiini-hiilari -patukan. Toi patukka lopetti heti saman tien vatsassa kurnineen nälän. Tavallisesti kotiin tullessa on jo niin hirveä nälkä, että voisi syödä vaikka hevosen, mutta ton patukan ansiosta iltapalaksi riitti pelkkä appelsiini.

Huono puoli tietysti tollasissa lisäravinteissa on, että niissä on aika hurjasti energiaa. Mutta jos tollasilla saa tehokkaasti estettyä sen, että treenin jälkeen illalla ei tarvitse syödä kaikkea mikä liikkuu, niin ehkä pitää vastaisuudessakin kokeilla.

Jos on siedettävä matka kouluun/töihin niin sinne kannattaa harkita kävelevänsä aamuisi (jos menee julkisilla niin vaan osankin matkasta voi kävellä) ja suosittelen lämpimästi mp3-playeria musiikin tai podcastien kera seuraksi :)

Itse asiassa mä poljen pyörällä töihin joka päivä. Mutta matkaa on vaan joku 2km suuntaansa, joten sitä ei nyt oikein voi laskea kunnon liikunnaksi. No vähän siinä hengästyy, jos uskaltaa kelien puolesta ajaa niin kovaa kuin jaloista lähtee. Nyt talvella rajoittavana tekijänä on enemminkin se, pysyykö pystyssä, eikä se, kuinka kovaa jaksaa polkea. :(
Twist

#927 • • Twist Team Kemuttajat
Mites muuten ... Treenaatteko yhtä lihasta aina kerralla vai ihan sekalaisesti kaikkia salikäynnin aikana???
#928 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 31.1.2006 19:44:
Tulipa tuossa eilen huomattua mukava yllätys, jonka uusi kevyt ruokavalio on aiheuttanut. Olen siis syönyt viime aikoina, erittäin pajon salaatteja, kalaa, kanaa, rahkaa ym.. Kevyitä ruokia. Eilen sitten mentiin tyttöjen kanssa ravintolaan ja tilattiin ihan perusmättöjä. Olen aina ollut hyvä syömään ja jaksanut syödä isojakin annoksia. Nyt jo muutaman suupalan jälkeen ruoka alkoi tökkimään. Lähinnä sen paljouden ja rasvamäärän takia! *sars* *igor* Niinpä jäi ruokaa syömättä iso kasa, mikä on todella ennen kuulumatonta. Se rasvainen ruoka ei ollut edes hyvää! *aplodit*

Tästä lähin syön siis vain kotona, tai sitten salaatteja ravintolassa! *joo*

Joo ei oikein uponnu mätöt. Ja voi luoja millanen olo mul oli seuraavana aamuna. Tuntu et kaikki paikat oli turvoksissa ja täynnä suolaa ja rasvaa... *poks* Nyt onneks taas normalisoitunu.
#929 • • infiana Guest
hyvin on lähtenyt kuntoilut käyntiin, tosin kiloja ei kyllä oo karsiutunut yhtään... Mut jos keskittyis kiinteytykseen eikä painon pudotukseen.
josbe

#930 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kiipeily *plur*
Olen etsinyt vaihtoehtoja iänikuiselle punttikselle ja menin sitten eilen kiipeilykurssille. Kurssilla hiffasin, että tämähän voisi todellakin olla mun juttu! Siinä kuntoilulaji, joka on todella rankkaa, muttei kuitenkaan _tylsää_ hikistä puurtamista! Kaikki lihakset saavat treeniä, erityisesti kädet, ketteryyttä kertyy ja mikä tärkeintä - onnistumisen elämyksiä ja sopivaa jännitystä, muttei kuitenkaan suurempia riskejä, on taatusti saatavilla. Nyt pitää hoitaa kaikki asiaan kuuluvat järjestelyt ja raahata kunniallisesti persaukseni vielä kiipeilykurssiin kuuluvalle parin tunnin treenijaksolle, niin sitten voin ruveta treenaamaan ihan itsekseen. *jiihaa*
Ai niin, mutta tarvitsisin parin.. Anyone?
MaSari

#931 • • Edited MaSari space jammer
Nyt on pudonnut joku 4 kiloo. Aloitin syömisen tarkkailun joskus viime vuoden loppupuolella. Jouluna tapahtui "pieni" notkahdus, joten nyt sitäkin valppaampana ^^ Ihmiset kannustaa, ja se on hyvä. Ihanaa kevät tulee ^^ Haaveena, et ens kesänä sais käytettyä ainakin yhtä kokoa pienempiä vaatteita. Huoh *joo*

Edit:typoja

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-Kerttu-

#932 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 1.2.2006 15:10:
Kiipeily *plur*
Olen etsinyt vaihtoehtoja iänikuiselle punttikselle ja menin sitten eilen kiipeilykurssille. Kurssilla hiffasin, että tämähän voisi todellakin olla mun juttu! Siinä kuntoilulaji, joka on todella rankkaa, muttei kuitenkaan _tylsää_ hikistä puurtamista! Kaikki lihakset saavat treeniä, erityisesti kädet, ketteryyttä kertyy ja mikä tärkeintä - onnistumisen elämyksiä ja sopivaa jännitystä, muttei kuitenkaan suurempia riskejä, on taatusti saatavilla. Nyt pitää hoitaa kaikki asiaan kuuluvat järjestelyt ja raahata kunniallisesti persaukseni vielä kiipeilykurssiin kuuluvalle parin tunnin treenijaksolle, niin sitten voin ruveta treenaamaan ihan itsekseen. *jiihaa*
Ai niin, mutta tarvitsisin parin.. Anyone?

Toi kiipeily on aina kiinnostanut muakin.. Muutaman kerran olen käynyt kiipeämässä, mutta mitään kursseja en ole käynyt..Kuinkahan kalliista harrastuksesta on kysymys?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

josbe

#933 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 1.2.2006 15:19:
---
Toi kiipeily on aina kiinnostanut muakin.. Muutaman kerran olen käynyt kiipeämässä, mutta mitään kursseja en ole käynyt..Kuinkahan kalliista harrastuksesta on kysymys?

¨
Tuleehan sille kyllä hintaa. Itse pidän opiskelukorttiani voimassa liikuntapalvelujen takia ja liikuntamaksun maksaneena seinäkiipeilykurssi maksoi mulle 40 euroa, kun se yleensä on 60 euroa. Periaatteessahan seinälle ei pääse, jos ei ole käynyt kurssia. Turva-asiat opetettiinkin tuolla kurssilla tosi hyvin!

Tietty jos alkaa harrastaa kiipeilyä todenteolla, on hyvä ostaa omat varusteet, seinäkiipeilyyn lähinnä valjaat ja tossut. Tsiikasin noita Alppikerhon sivuja (http://www.suomenalppikerho.fi/) ja näköjään siellä pitää maksaa myös vuosimaksu (50 e), jos haluaa kurssille. Tiedä sitten, voivatko tuon vuosimaksun "kiertää" muut kuin opiskelijat. Itse ainakin suhtaudun epäilevästi siihen, että jäsenmaksuja yms. kuluja joutuu maksamaan ennen kuin tietää, pitääkö lajista vai ei. Mutta jos tilaisuus on, kannattaa kokeilla, koska ainakin muhun kolahti heti ensimmäinen nousu seinälle *hymy*
Avernian

#934 • • Avernian Kerettiläinen

mayah, 1.2.2006 15:24:
Tänään aattelin raahata perseeni salille katsomaan kun muut urheilee! Nähdään sit pacifiquessa, ku painan enää 34,5kg ja niistäkin 10 kiloa on pelkkiä TISSEJÄ *plur*

*kuolaa*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

RINJET

#935 • • RINJET Team Sika
tasan kuukaus takana ja -7kg!

--
www.team*possu*.tk

Peikkotyttö

#936 • • Peikkotyttö
Annetaan pois +5kg tarpeettomana. Sitten ku keksis vielä että miten*igor* Ruoka maistuu,kuntoilu ei.

--
Groove is in the Heart

Jna

#937 • • Jna
3kg down 4kg to go.. Aika kivutonta on ollu..
kml

#938 • • kml Keyhole Markup Language
3 viikkoa, 5 kiloa. Koko ajan syöny ihan normaalisti, ihmetys oli suuri kun astuin vaa'alle. Ilmeisesti ihan tehokas rasvanpolttaja toi intti *nauru*.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

#939 • • infiana Guest
Eka saliviikko takana... Tosi kiva kun saa ilmaseks käydä, ja kaiken lisäks ihan vieressä.
En oo tosiaan salilla käyny pariin vuoteen, ja vasta nyt muistan miten helppoa se on pitää kiinni siitä 3x viikossa rytmistä. Olin nimittäin unohtanut miten kivaa on kun lihaksia kolottaa seuraavana päivänä. *hymy*
Pilateskin tuottaa jo tulosta... läskejen alla tuntuu jo vatsalihaksia. *jiihaa*

Et tätä rataa. Kyllä pacifiquessa ollaan ainakin vähän timmeinä... Ainakin nykyiseen verrattuna.

Painoa mä haluisin pudottaa n. neljä kiloa... Sit en valittais enää.
enrg

#940 • • enrg

Pilateskin tuottaa jo tulosta... läskejen alla tuntuu jo vatsalihaksia. *jiihaa*

Herra Pilates on kaikkien selkäkipujen pahin vihollinen, suosittelen.