1,827 posts, 92 pages, 749,943 views
Hyzenthlay:
mun tietääkseni moni laihduttaja pudottaa niitä kaloreita liikaakin. Mieluummin karsii sitten vaikka vaaleasta leivästä kun proteiinijuomasta.
Jone:
Tossa taas erinomainen esimerkki postauksesta, jolla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa ja joka karkoittaa täältä keskustelemasta ne, joita alkuperäinen aihe kyllä kiinnostaa, mutta noi punttisitäpunttitätä-läpät lähinnä vituttavat.
edit: Tuli yksi postaus väliin jo, eli tarkoitan Hyzenthlayn sydeemiä.
[muokattu 26.5.2004 15:15]
Rocca:
Oon ajatellu koska tämmönen topicci tulee ja sanotaan näin,että mä alotin tän jutun jo tosa jouluna ja oon aika kivasti päässy omaan tulokseeni elikkä mitat on 185cm/110kg...ja nytten mul on joulusta lähteny semmoset sopivat 20 kg pois elikkä täl hetkel 185cm/90kg ja kesäks tarvis viel saada 5-8 kiloo pois viel ni sit oon täydellisesti tyytyväinen tähän mun toimintaa...
rabari:
Ihmistä, joka on narsistinen, pidetään huomionkipeänä, itsekeskeisenä, itserakkaana. Hänellä on vaikeuksia eläytyä toisten tunteisiin ja asemaan. Seurassa hän voi olla rasittava, koska ei itsekeskeisyydeltään ja huomionkipeydeltään kykene ottamaan riittävästi huomioon kanssaihmisiään.
JustinSane:
Ei muuta ku kaikki vaan piriä kiskomaan, laihdutuslääkkeeksihän se alunperin kehitettiinkin sitä vaan muutaman viikon kuuri ni kyllä kilot karisee